SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Ik hoop het.quote:
Van voetbalprimeurquote:De Amsterdammers besparen allereerst het riante salaris van de twintigjarige vleugelspits van 1,5 miljoen euro. Daarnaast maakt Wolverhampton een huursom van 2,5 miljoen over.
De Premier League-club is bovendien verplicht om de optie tot koop te lichten, zodra Forbs minimaal tien officiële duels in de basis begint. In dat geval maakt Forbs voor 13,5 miljoen euro definitief de overstap naar Molineux, zoals ook The Athletic al onthulde. De kans is zodoende groot dat Ajax de Portugees na dit seizoen alsnog voorgoed kwijtraakt.
Op zich wel eens, maar ook niet ten koste van allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Kroes faalt imho keihard als er niets creatiefs aan de selectie wordt toegevoegd.
En niet vergeten dat wat we nu zien ook wel een beetje op Overmars conto mag worden geschreven. Die is begonnen met de meer dan hoge salarissen. En ook niet altijd voor even goede spelers. Daarna is met de lijn doorgegaan, alleen de spelers werden wel heel erg veel slechter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
Laten we niet vergeten dat Overmars het in het begin met weinig middelen ook moeilijk had, met diverse matige transfers.
Ik zie het niet meer gebeuren in een paar uur, dan had al lang iemand hem op het vliegveld gespot.quote:
Turkse en Nederlandse markt openquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer gebeuren in een paar uur, dan had al lang iemand hem op het vliegveld gespot.
Ja die vliegen ook niet met een privé jetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer gebeuren in een paar uur, dan had al lang iemand hem op het vliegveld gespot.
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Turkse en Nederlandse markt open
tot en met maandag, toch?
Land Open t/mquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vandaag al zouden sluiten, dan hebben we nog even hoop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Dan had alsnog iemand dat wel gespot zeker in Turkije.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja die vliegen ook niet met een privé jet
Totdat PSV interesse heeft. Dan is die toplevel!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:24 schreef PSVCL het volgende:
Ziyech kan er niks meer van , wordt nu ook bij marokko na een uur spelen gewisseld terwijl dat 2 jaar terug ondenkbaar was.
In een toplevel team zou ie wel iets beter draaien idd, bij ajax wordt het niks meer..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Totdat PSV interesse heeft. Dan is die toplevel!
Die tien klopt volgens mij niet. Het is een minimum van ergens in de dubbele cijfers maar dat kan dus ook min 20 zijnquote:
Oh, kan zomaar, televaag is vaak niet 100% goed of gewoon fout.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Die tien klopt volgens mij niet. Het is een minimum van ergens in de dubbele cijfers maar dat kan dus ook min 20 zijn
Stevige uitsprakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:31 schreef Origami94 het volgende:
Waarom geilen fans altijd op transfersommen van bvo's? Alsof ze er iets van terug zien. Ik kom ook niet klaar als mcdonalds de big mac op 10 euro heeft gezet
U werkt bij de Mac?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:31 schreef Origami94 het volgende:
Waarom geilen fans altijd op transfersommen van bvo's? Alsof ze er iets van terug zien. Ik kom ook niet klaar als mcdonalds de big mac op 10 euro heeft gezet
Ja dat zie je toch terug op het veld (betere spelers, mooier veldspel etc). U kunt beter nog een hamburger bestellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:31 schreef Origami94 het volgende:
Tresor is niet naar Nice gegaan, dus die zou wel kunnen. Heb je wel gelijk iemand die multi-inzetbaar is en de nodige creativiteit bezit, wat op dit moment gemist wordt.quote:
Blijkbaar.quote:
Yes. Dat missen we wel. Een aanstuurder op het middenveld, een echte spelmaker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:12 schreef Tarado het volgende:
Als de rook opgetrokken is maar zien hoe het ervoor staat, achterin centraal wel voldoende mogelijkheden, op de back plaatsen eigenlijk niet, middenveld ook niet optimaal qua bezetting, voorin een beetje veel in het centrum en op rechts eigenlijk maar 1 speler, al kan Berghuis dat ook invullen.
Ik had wel een type Eriksen erbij willen zien, wie weet gebeurt er nog wat.
Klopt. En een goede keeper, 1 goede CV, 2 centrale middenvelders, minimaal 1 goede back en een vleugelspeler van enig kaliber.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Yes. Dat missen we wel. Een aanstuurder op het middenveld, een echte spelmaker.
Eigenlijk 2 wel.
En dan speel je de donderdag voor W2 ook nog Europees geloof ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag 16.45 tegen Willem II, woensdag naar De Kuip om 18.00 spelen en dan zaterdag tegen PSV in de Arena.
KnJb
Op de backs na ben ik dat niet zo met je eens, dat is wel mager op zowel links als rechts.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klopt. En een goede keeper, 1 goede CV, 2 centrale middenvelders, minimaal 1 goede back en een vleugelspeler van enig kaliber.
Absurdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag 16.45 tegen Willem II, woensdag naar De Kuip om 18.00 spelen en dan zaterdag tegen PSV in de Arena.
KnJb
Dat wordt rouleren mensen! Maar het zal ook lastig zijn geweest om een datum te vinden voor deze wedstrijd natuurlijk. Kut wouten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan speel je de donderdag voor W2 ook nog Europees geloof ik.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:19 schreef Tarado het volgende:
Voor een klassieker ook waardeloos, 18uur midweeks, moeten die mensen allemaal een middag vrij nemen.
Dat is echt asociaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
KnJb
Die tegen PSV zullen ze vast wel verplaatsen naar de zondagquote:
Dat kan niet. Die spelen erna CLquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die tegen PSV zullen ze vast wel verplaatsen naar de zondag
quote:
Feyenoord ook ja. CL - Utrecht uit - Ajax - AZ - CLquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]![]()
Dan krijgt Ajax een PL achtige week.
Als het goed gaat welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord ook ja. CL - Utrecht uit - Ajax - AZ - CL
Wel genieten dat soort weken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:57 schreef tong80 het volgende:
Wim Kieft snapt niets van de komst van Wout Weghorst bij Ajax.
Wat een enorme tyfustijd zeg. Doe dan 2000 uur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:19 schreef Tarado het volgende:
Voor een klassieker ook waardeloos, 18uur midweeks, moeten die mensen allemaal een middag vrij nemen.
Het zal met daglicht moeten denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een enorme tyfustijd zeg. Doe dan 2000 uur.
Ach bewust een wedstrijd saboteren zodat beide teams nog een keer kunnen aantreden, dat is pas asociaalquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach bewust een wedstrijd saboteren zodat beide teams nog een keer kunnen aantreden, dat is pas asociaal
Nee, want de Pliesie moet vóór het donker thuis zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een enorme tyfustijd zeg. Doe dan 2000 uur.
Graag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:39 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nee, want de Pliesie moet vóór het donker thuis zijn.
Feyenoord en Ajax moeten overigens gewoon weigeren te spelen en dat in een gezamenlijk statement richting de KNVB duidelijk maken.
Zonsondergang op 30 oktober is om 17:16h. Wordt krap voor ze danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:39 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nee, want de Pliesie moet vóór het donker thuis zijn.
Feyenoord en Ajax moeten overigens gewoon weigeren te spelen en dat in een gezamenlijk statement richting de KNVB duidelijk maken.
Speelronde 1: Ajax - Beşiktaş (26 september 2024 21:00 uur)quote:
Komt niet zo gunstig uit voor mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Speelronde 1: Ajax - Beşiktaş (26 september 2024 21:00 uur)
Speelronde 2: Slava Praag - Ajax (3 oktober 2024: 18:45 uur)
Speelronde 3: Qarabağ FK - Ajax (24 oktober 2024: 18:45 uur)
Speelronde 4: Ajax – Maccabi Tel-Aviv (7 november 2024: 21:00 uur)
Speelronde 5: Real Sociedad – Ajax (28 november 2024: 21:00 uur)
Speelronde 6: Ajax - Lazio (12 december 2024: 21:00 uur)
Speelronde 7: FC RFS – Ajax (23 januari 2025: 21:00 uur)
Speelronde 8: Ajax - Galatasaray (30 januari 2025: 21:00 uur)
Eindelijk
Ff doorsturen naar mijn mattie uit Sittard @Calandquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Speelronde 1: Ajax - Beşiktaş (26 september 2024 21:00 uur)
Speelronde 2: Slava Praag - Ajax (3 oktober 2024: 18:45 uur)
Speelronde 3: Qarabağ FK - Ajax (24 oktober 2024: 18:45 uur)
Speelronde 4: Ajax – Maccabi Tel-Aviv (7 november 2024: 21:00 uur)
Speelronde 5: Real Sociedad – Ajax (28 november 2024: 21:00 uur)
Speelronde 6: Ajax - Lazio (12 december 2024: 21:00 uur)
Speelronde 7: FC RFS – Ajax (23 januari 2025: 21:00 uur)
Speelronde 8: Ajax - Galatasaray (30 januari 2025: 21:00 uur)
Eindelijk
Volle vertrouwen in deze spelersquote:Op zondag 1 september 2024 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus WE gaan het doen met deze groep?
Beetje dommig om met 100k om je pols door een arm deel van Italië te lopen. Napels kent veel armoede, dus had hij kunnen zien aankomen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
David Neres is op lokale manier welkom geheten bij Napoli,
gewoon meteen een pistool tegen zijn hoofd
https://www.ad.nl/buitenl(...)0-000-euro~a4b6953c/
ja dat maakt het allemaal prima idd. En nee dat zeg je niet maar insinueer je wel. Lekker simpelquote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Beetje dommig om met 100k om je pols door een arm deel van Italië te lopen. Napels kent veel armoede, dus had hij kunnen zien aankomen.
Gelukkig breken ze nooit thuis in wanneer die spelers moeten spelenquote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Beetje dommig om met 100k om je pols door een arm deel van Italië te lopen. Napels kent veel armoede, dus had hij kunnen zien aankomen.
quote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hakim Ziyech, Christian Wilhelmsson en Samuel Eto'o.quote:Op zondag 1 september 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben druk geweest, heeft iemand even een samenvatting van al onze inkomende transfers van vandaag?
Slechts dat het naïve is om in een gemiddelde Europese stad van enige formaat met een rolex om je pols te lopen.quote:Op zondag 1 september 2024 17:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat maakt het allemaal prima idd. En nee dat zeg je niet maar insinueer je wel. Lekker simpel
NapelsGODquote:Op zondag 1 september 2024 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
David Neres is op lokale manier welkom geheten bij Napoli,
gewoon meteen een pistool tegen zijn hoofd
https://www.ad.nl/buitenl(...)0-000-euro~a4b6953c/
quote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Lijkt mij vervelend. Dyslexie.quote:Op zondag 1 september 2024 18:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slechts dat het naïve is om in een gemiddelde Europese stad van enige formaat met een rolex om je pols te lopen.
Dan loop je het risico dat ze het van je af komen pakken.
als hij dat wil doen moet hij dat gewoon kunnen doen zonder dat er bepaalde mensen daar gebruik van willen maken. Maargoed dat is meer een discussie in bijv POL.quote:Op zondag 1 september 2024 18:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slechts dat het naïve is om in een gemiddelde Europese stad van enige formaat met een rolex om je pols te lopen.
Dan loop je het risico dat ze het van je af komen pakken.
Een druiper dat is pas vervelend.quote:Op zondag 1 september 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij vervelend. Dyslexie.
Sterkte mannen!
Weinig nieuws erin toch? Eerst moet er wat weg en dan mag het niet duur zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie weer wat Eriksen gerichten
Steven Defour om er een kwartet van te maken.quote:Op zondag 1 september 2024 17:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hakim Ziyech, Christian Wilhelmsson en Samuel Eto'o.
Favelaboy is alle contact met z’n roots kwijt.quote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hij komt niet uit een favela meen ik, maar verder eens, hoef je in Brazilië ook niet te proberen en in NL ook al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 2 september 2024 00:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Favelaboy is alle contact met z’n roots kwijt.
100k of 20 euro, ik zou niet het verschil kunnen zienquote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor..quote:Op maandag 2 september 2024 09:18 schreef Black-Death het volgende:
Nou er gaat echt niks meer komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |