Die vaatdoeken lagen te slapuh.quote:Op maandag 2 september 2024 15:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Prima hoor, maar waarom kan dat niet iets eerder, als we zelf nog iets kunnen halen met die knaken?
Al besproken.quote:Op maandag 2 september 2024 16:20 schreef papert het volgende:
Sulemana van Southampton wordt genoemd. Huur met optie tot koop. Voorwaarde dat Bergwijn gaat. Bron, Romano op Twitter.
Als Bergwijn gaat komt er een vervanger. Waarschijnlijk Sulemana dus, die ze 3 jaar terug al op de korrel hadden.quote:Op maandag 2 september 2024 16:23 schreef Jaeger85 het volgende:
De aanvallende bezetting is wel waardeloos als Bergwijn gaat zonder een vervanger. Op links alleen Godts die nog zeer wisselvallig. Dan drie spitsen voor een positie. Op rechts twee spelers die vaker geblesseerd zijn dan fit. Daarmee is plek drie het maximaal haalbare terwijl Feyenoord echt wel te pakken is dit seizoen.
Hopelijk een groter succes dan zijn bijna-naamgenoot Sulejmaniquote:
Die naam ken ik nog wel. Was de volgende parel van die Deense club na Kudus.quote:Op maandag 2 september 2024 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Bergwijn gaat komt er een vervanger. Waarschijnlijk Sulemana dus, die ze 3 jaar terug al op de korrel hadden.
Stukje van toen van Vipro: https://www.vi.nl/pro/maa(...)maldeen-sulemana#_=_
Was drie jaar geleden een target maar koos toen voor Stade Rennesquote:Op maandag 2 september 2024 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Kamaldeen Sulemana incomming? Hebben we die naam niet eerder gehoord?
In Frankrijk aardig gedaan maar in Engeland lang niet alles gespeeld, snelle dribbelaar die wel DIEPTE heeft. Een betere optie voor het spelletje van Farioli dus dan Bergwijn. Een betere versie van Forbes is dit, maar dat ben je al snel als je twee voeten hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 16:28 schreef Bugno3 het volgende:
Welke Saushempton-wotcher hebben we hier die iets zinnigs over Miralem2 kan zeggen?
Ook weer zo'n speler die ruimte nodig heeftquote:Op maandag 2 september 2024 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Frankrijk aardig gedaan maar in Engeland lang niet alles gespeeld, snelle dribbelaar die wel DIEPTE heeft. Een betere optie voor het spelletje van Farioli dus dan Bergwijn. Een betere versie van Forbes is dit, maar dat ben je al snel als je twee voeten hebt.
Was dat niet waarna Kudus kwam?quote:Op maandag 2 september 2024 16:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was drie jaar geleden een target maar koos toen voor Stade Rennes
Het zou wel heel fijn zijn als ook Wijndal nog vertrektquote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Bergwijn daadwerkelijk vertrekt is de transferperiode wat mij betreft geslaagd
Komen beide van Mietjesland ja.quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat niet waarna Kudus kwam?
Kudus kwam een jaar eerder als ik het mij goed herinner.quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat de beste linkerkant van Europa...quote:Op maandag 2 september 2024 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou wel heel fijn zijn als ook Wijndal nog vertrekt
Wrs nietquote:Op maandag 2 september 2024 16:31 schreef Bugno3 het volgende:
En is er dan ook nog tijd/ruimte voor een middenvelder en rechtsbuiten?
Kunnen we die centrale middenvelder van daar niet halen waar we vorig seizoen tegen speelden? We wonnen weliswaar maar werden eigenlijk weggespeeld, met die gozert als middelpunt.quote:
Sisto bedoel je? Die is naar Griekenland zie ik.quote:Op maandag 2 september 2024 16:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kunnen we die centrale middenvelder van daar niet halen waar we vorig seizoen tegen speelden? We wonnen weliswaar maar werden eigenlijk weggespeeld, met die gozert als middelpunt.
Maar wij hebben al WOUTquote:Op maandag 2 september 2024 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
In EL-watch;
Galatasaray huurt waarschijnlijk Osimhen van Napoli. Een heuse topspits straks mogelijk in ArenA.
Nee, ze grepen mis bij Sulemana en schakelden toen door naar optie #2: Mohamed Daramy. Dat werd geen succesquote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik was in de war met Boedoe Gliemt.quote:Op maandag 2 september 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sisto bedoel je? Die is naar Griekenland zie ik.
Ah, was die het.quote:Op maandag 2 september 2024 16:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nee, ze grepen mis bij Sulemana en schakelden toen door naar optie #2: Mohamed Daramy. Dat werd geen succes
quote:Op maandag 2 september 2024 16:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Bergwijn voor dat bedrag meteen verkopen, ook als je geen vervanger kan regelen
Je hebt helemaal niks aan die vent in je selectie.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bij Sulemana ook niet meteen een Eureka-gevoel heb, maar cashen voor Bergwijn en zijn salaris kwijt zijn is sowieso een plus.quote:Op maandag 2 september 2024 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voordeel is dat het nooit slechter kan dan Mohamed Daramy
Godswonder dat we die gast nog voor hoop miljoentjes hebben kunnen slijten
Oh ja die was wel goed inderdaad, maar meer een 6.quote:Op maandag 2 september 2024 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik was in de war met Boedoe Gliemt.
https://www.transfermarkt.nl/patrick-berg/profil/spieler/308439
Bandégod. Nooit gezien.quote:Op maandag 2 september 2024 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voordeel is dat het nooit slechter kan dan Mohamed Daramy
Godswonder dat we die gast nog voor hoop miljoentjes hebben kunnen slijten
Die eerste was door hem voorbereid, maar Overmars dus.quote:Op maandag 2 september 2024 16:49 schreef Origami94 het volgende:
Welke TD heeft Bergwijn, Brobbey en Berghuis eigenlijk gehaald?
Doug zegt niets raars.quote:
Eh speelde gewoon prima bij Stade Rennes hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 17:10 schreef henkklaas1994 het volgende:
Die Sulamana heeft na zijn vertrek uit Denemarken echt helemaal niks meer gepresteerd
Was in Frankrijk echt wel prima, valt in Tsjampijonsjip ook niet mee voor een jonge buitenspeler. Ik geef hem bij ons een goede kans!quote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Wertha het volgende:
Stade Rennes: 34 wedstrijden, 5 doelpunten
Southampton: 40 wedstrijden, 2 doelpunten
Ghana: 18 interlands, 0 doelpunten
Nou, dat klinkt echt bemoedigend.
Ik vond hem erg goed bij Stade Rennesquote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Wertha het volgende:
Stade Rennes: 34 wedstrijden, 5 doelpunten
Southampton: 40 wedstrijden, 2 doelpunten
Ghana: 18 interlands, 0 doelpunten
Nou, dat klinkt echt bemoedigend.
En beggars can't be choosers, denken dat je op de valreep nog even een toplinksbuiten kan huren lijkt me ook niet heel reëel.quote:Op maandag 2 september 2024 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was in Frankrijk echt wel prima, valt in Tsjampijonsjip ook niet mee voor een jonge buitenspeler. Ik geef hem bij ons een goede kans!
Ik blijf er niet over uit kunnen dat je met je spaarzame centen iemand haalt voor een zeldzame positie die wel goed bezet is.quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Bergwijn daadwerkelijk vertrekt is de transferperiode wat mij betreft geslaagd
Honderd miljoen miljardquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Als Bergwijn 25 miljoen waard is. Hoeveel ben ik dan eigenlijk waard?
5 euro'squote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Veel serieuzer wordt het niet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had graag een serieuze reactie verwacht
Voor mij ben je onbetaalbaarquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
@Tjacka verdiend alleen serieuze reacties.quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Veel serieuzer wordt het niet.
Hoeveel inkt heb je in je gezicht?quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Als je het over kapitaalvernietiging hebt is dit trouwens het ultieme voorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
In EL-watch;
Galatasaray huurt waarschijnlijk Osimhen van Napoli. Een heuse topspits straks mogelijk in ArenA.
Geen idee, wat zijn de prijzen van beschadigde organen op de zwarte markt op het moment?quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Verdiendquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
@:Tjacka verdiend alleen serieuze reacties.
Ik vrees meer voor de medische keuringquote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef Black-Death het volgende:
Al Ittihad is ook nog met een andere speler in gesprek dus misschien gaat het hele verhaal niet door. Zou zonde zijn
Of hij door de alcohol en drugstest komt.quote:Op maandag 2 september 2024 18:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor de medische keuring
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervangerquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Hier nog 25 miljoen uitpeuren is wel prima van Kroes.
[ x ]
Dat mag. Ik wel.quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervanger
Net zoals dat het kan tegenvallen als je wel vertrouwen hebt, kan dat ook andersomquote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervanger
Geen bankgaranties genotquote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef Sabata het volgende:
de woorden "clubs nog oneens over betalingsvoorwaarden" laten een klein alarmbelletje tinkelen
Ik gebruik geen drugsquote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user @:marcb1974 haalt genadeloos uit naar junk @:tjacka
Zal wel afgekeurd worden op buikomvang.quote:Op maandag 2 september 2024 18:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Of hij door de alcohol en drugstest komt.
Ja waren 3 leuke wedstrijdenquote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Ooit was Bergwijn te goed voor de Eredivisie
Net als Roger en Luque.quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijktquote:Op maandag 2 september 2024 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal wel afgekeurd worden op buikomvang.
Hij hoeft alleen maar een steen te werpen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijkt
Dus dat zit wel snor
Wanneer was dit precies dan?quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Zijn eerste 3 wedstrijden.quote:
Wat is er mis met Bergwijn's snorquote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijkt
Dus dat zit wel snor
Daar ga ik even aan meedoenquote:Op maandag 2 september 2024 19:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
De Saudische fans hebben een duidelijke voorkeur voor Galeno en spuwen hun gal op X onder de hashtag #Bergwijn_unacceptable
Godts kan zich zo mooi gaan ontwikkelen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Kamaldeen Sulemana is trouwens een Forbs 2.0, die op zijn beurt weer een zwarte Boerrigter was.
Of is dit dan wel de NIEUWE ROBBEN ?! @:Wotte
Nou ja de spoeling op linksvoor is wel heel dun met alleen Godts als "basisspeler". Dus Bergwijn als ongemotiveerde zak hooi eruit en een gretige linksbuiten ervoor terug is wel winst.quote:Op maandag 2 september 2024 19:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Godts kan zich zo mooi gaan ontwikkelen.
Toch wel een gemiste kans dat we Eriksen niet halen
Eriksen wil toch zelf niet?quote:Op maandag 2 september 2024 19:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Godts kan zich zo mooi gaan ontwikkelen.
Toch wel een gemiste kans dat we Eriksen niet halen
Het enige nieuwe exemplaar dat ligt tussen de Robben is dat wijf van je.quote:Op maandag 2 september 2024 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Kamaldeen Sulemana is trouwens een Forbs 2.0, die op zijn beurt weer een zwarte Boerrigter was.
Of is dit dan wel de NIEUWE ROBBEN ?! @:Wotte
Tsja geen idee hoe dat zit. Iedereen roept maar watquote:
Er is sinds de winterstop geen contact geweest las ik.quote:Op maandag 2 september 2024 19:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja geen idee hoe dat zit. Iedereen roept maar wat
ik wist niet dat ze zoveel fans hadden in rotterdam en omstreken.quote:Op maandag 2 september 2024 20:01 schreef Vis1980 het volgende:
Al Ittihad-fans zijn niet blij met Bergwijn en roepen hashtag in leven.
Lol.
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen is het wel tijd voor een definitieve bevestiging van beide transfers. Dat het niet straks alsnog niet doorgaat en ze Galeno nemen ipv Bergwijn
En ze schijnen ook rond te zijn met Porto.quote:Op maandag 2 september 2024 20:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt al rond te zijn volgens VI dan.
Mooier kan ik het niet maken vooralsnogquote:Op maandag 2 september 2024 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze schijnen ook rond te zijn met Porto.
Maar welke speler er nou gaat ........
Nou nou nou nou gebbetje moet toch kunnen ouwe reusquote:Op maandag 2 september 2024 19:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het enige nieuwe exemplaar dat ligt tussen de Robben is dat wijf van je.
Hoop heel erg dat dat kloptquote:Op maandag 2 september 2024 20:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooier kan ik het niet maken vooralsnog
[ x ]
Dit was ook een geintje natuurlijk grote vriend. Is die Kamalteen wat soeps?quote:Op maandag 2 september 2024 20:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou nou nou gebbetje moet toch kunnen ouwe reus
Geen idee, ik hoop dat hij er meer zin in heeft dan Bergwijn, dan is het al winst.quote:Op maandag 2 september 2024 20:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit was ook een geintje natuurlijk grote vriend. Is die Kamalteen wat soeps?
Ook wel weer typisch dat hij naar Saudi Arabië gaat.quote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop dat hij er meer zin in heeft dan Bergwijn, dan is het al winst.
Bucket mama's kip mee in het vliegtuig, nog even aan de schijterij voor de keuring zodat de bmi meevielquote:Op maandag 2 september 2024 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Tied voor een pizza
-Pik van der Boog.
Bij de douane gelijk door een generaal in jurk opgepakt wordengenotquote:Op maandag 2 september 2024 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bucket mama's kip mee in het vliegtuig, nog even aan de schijterij voor de keuring zodat de bmi meeviel
Wij ook niet, en nu moet het gewoon hun probleem wordenquote:
Zijn daar fans dan?quote:
Allemaal Russiche trollenquote:
Anders gooien ze er wel een paar van een wolkenkrabber.quote:Op maandag 2 september 2024 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Saudische presidenten hebben nog nooit naar het volk geluisterd.
Maak je maar geen zorgen.
Ga daar maar niet van uitquote:Op maandag 2 september 2024 21:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nu maar hard hopen dat er ook nog een creatieve aanvallende middenvelder in de wachtkamer zit.
“We gaan het met deze selectie doen”quote:Op maandag 2 september 2024 21:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nu maar hard hopen dat er ook nog een creatieve aanvallende middenvelder in de wachtkamer zit.
Er worden busladingen spelers gehaald door de Saoedische clubs, waarom dan opeens losgaan op Bergwijn?quote:
Gewoon een paar sjeiks die liever een andere speler willen en dan wat twitterbots kopenquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er worden busladingen spelers gehaald door de Saoedische clubs, waarom dan opeens losgaan op Bergwijn?
Ik denk niet per se tegen Bergwijn maar vooral heel erg vóór die jongen van Portoquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er worden busladingen spelers gehaald door de Saoedische clubs, waarom dan opeens losgaan op Bergwijn?
T is vooral hopen voor diegene dan dat hij het niet erg vindt om daar een tijdje in te zittenquote:Op maandag 2 september 2024 21:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
2 uur of 122 dagenquote:Op maandag 2 september 2024 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral hopen voor diegene dan dat hij het niet erg vindt om daar een tijdje in te zitten
Duurt even he, papieren van 2 spelers moeten helemaal rond zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:05 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |