abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2024 @ 14:36:38 #126
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214869002
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2024 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Rijkhoff moet of een heel seizoen bij Jong Ajax minuten maken of verhuurd worden en een heel seizoen eredivisie minuten maken. Het liefst het laatste natuurlijk.
Die kon naar NAC maar wilde niet dus die maakt gewoon heel het seizoen minuten bij Jong, gaat voorlopig prima.
pi_214869017
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:34 schreef Sabata het volgende:

[..]
hoeft niet per se slecht te zijn. zie Isak ooit bij Willem 2 of nu Paul Wanner die verhuurd wordt door Bayern aan Heidenheim en meteen positieve impact heeft. of nog ironischer, stanisic die als huurling van de Rekordmeister bij Bayer04 een landstitel feest meepikte.
Nee klopt er zijn gelukkig gevallen waar het wel goed uitpakt. Maar denk meer gevallen dat het op niks uitloopt. En Isak bij Willem II is wel een andere situatie. Werd toen toch door dortmund voor een behoorlijk bedrag gekocht en verrassend naar een relatief kleine club als Willem II verhuurd. Dat pakte voor die ploeg idd grandioos uit.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_214869056
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben lichtelijk tevreden over deze transferzomer, zeker als je ziet dat de markt gewoon redelijk op slot zat. Wel jammer dat er geen creatieve middenvelder is gekomen. Berghuis is redelijk vaak geblesseerd en dan heb je een probleem.
Ik ook. Heel veel puin geruimd, wat ervaring aangetrokken en onze coach lijkt er iets van te kunnen maken. Het overige puin in de komende 4 maanden slijten en dan kunnen we weer naar voren kijken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_214869177
Inderdaad veel puin geruimd en dat was nodig ook. Met het gebrek aan creativiteit in de selectie op het middenveld baart me echt zorgen. Middenveld met Henderson, Taylor en Fitz-Jim word ik ook niet vrolijk van...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214869303
Blijkbaar interesse in Bergwijn op het laatste moment. Ik zou dit niet meer doen indien er geen vervanger kan worden gehaald. We hebben totaal geen vleugelspelers meer indien hij ook nog eens vertrekt.
pi_214869361
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 15:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Blijkbaar interesse in Bergwijn op het laatste moment. Ik zou dit niet meer doen indien er geen vervanger kan worden gehaald. We hebben totaal geen vleugelspelers meer indien hij ook nog eens vertrekt.
Mag wat mij betreft weg. Ik vind zijn houding en uitstraling niet oke.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214869381
quote:
Wat heb je nog aan hem? Liever een gemotiveerde speler uit jong dan iemand die zo ongelofelijk uitstraalt dat hij niet wil.
Maar goed, hij zal zelf wel nee zeggen.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 2 september 2024 @ 15:30:52 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214869407
twitter
  maandag 2 september 2024 @ 15:31:10 #134
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214869409
quote:
Eens.
pi_214869434
Liever niemand dan Bergwjjn. Die voegt alleen maar negativiteit toe en kost bakken met geld. En de volgende transferperiode zal die niet meer opleveren dan dat die nu doet.
pi_214869436
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik zeg DOEN

Maar de vraag is vooral of zij zelf wilt natuurlijk. Maar goed, met al die miljoentjes daar zal het salaris niet echt een probleem zijn.

Maar wel funest voor je carriere.
pi_214869453
Strik erom en weg ermee

Dan kijken of je nog een goede linksbuiten terug kan krijgen, of Eriksen.
  maandag 2 september 2024 @ 15:36:19 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214869456
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 15:35 schreef Scorpie het volgende:
Strik erom en weg ermee

Dan kijken of je nog een goede linksbuiten terug kan krijgen, of Eriksen.
Eriksen blijft bij United. Nieuwe linksbuiten zijn ze wel mee bezig dan zeiden ze gister al.
pi_214869465
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 15:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Eriksen blijft bij United. Nieuwe linksbuiten zijn ze wel mee bezig dan zeiden ze gister al.
Prima dan gaan we daar voor.
pi_214869535
Toch apart hoe dit altijd zo snel uitlekt.. :')
pi_214869546
quote:
Zaakwaarnemer: 'Eriksen blijft bij United'
Christian Eriksen gaat Manchester United deze transferwindow niet verlaten. Zijn zaakwaarnemer zegt dat opties in de Arabische wereld, Turkije en de Major League Soccer bij voorbaat afvielen, omdat de middenvelder en zijn gezin in West-Europa willen blijven. Ajax had in januari nog naar de Deen geïnformeerd. "Deze zomer werd de vraag niet gesteld, dus was het geen item. Er was wel een andere Nederlandse club die contact zocht, maar dat was geen optie. Alle aandacht gaat nu naar Manchester United", zegt Martin Schoots. (Bron: VI)
Ben wel nieuwsgierig eigenlijk welke club uit Nederland dan geinformeerd zou hebben.
  maandag 2 september 2024 @ 15:49:15 #142
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214869557
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 15:48 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ben wel nieuwsgierig eigenlijk welke club uit Nederland dan geinformeerd zou hebben.
Kan alleen Feyenoord bedenken omdat ze daar de Deense Wappie Wout als trainert hebben.
RED ONS HENNIEGOD
pi_214869558
quote:
[ x ]
:W :W :W :W :W
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214869576
quote:
[ x ]
Prima hoor, maar waarom kan dat niet iets eerder, als we zelf nog iets kunnen halen met die knaken?
  maandag 2 september 2024 @ 15:56:01 #145
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214869587
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 15:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Wat heb je nog aan hem? Liever een gemotiveerde speler uit jong dan iemand die zo ongelofelijk uitstraalt dat hij niet wil.
Maar goed, hij zal zelf wel nee zeggen.
Zat ook lekker te gapen op de bank tegen NAC. Zal het nachtleven van Amsterdam wel missen denk ik als hij vertrekt.
pi_214869615
quote:
Ajax krijgt bod van 22 miljoen op Bergwijn
De geruchten rond Ajax-speler Steven Bergwijn beginnen steeds concreter te worden. Volgens de laatste berichten heeft de Saoedische club Al-Ittihad een bod van 22 miljoen euro uitgebracht op de aanvaller, plus 2 miljoen euro aan bonussen. Bergwijn zou naar verluidt openstaan voor een vertrek bij Ajax. Wordt ongetwijfeld vervolgd de komende uren. (Bron: De Telegraaf)
Nog paar mio bij onderhandelen en GAAN MET DIE BANAAN!! DAAAAAG :W
pi_214869655
Gewoon laten gaan, ook al heb je geen vervanger. Niemand geeft een garantie dat je 'm anders in de winter verkoopt en de besparing op zijn salaris is zodanig dat je dit niet kunt laten lopen.
pi_214869680
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 16:05 schreef Bugno3 het volgende:
Gewoon laten gaan, ook al heb je geen vervanger. Niemand geeft een garantie dat je 'm anders in de winter verkoopt en de besparing op zijn salaris is zodanig dat je dit niet kunt laten lopen.
^O^
pi_214869689
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 16:05 schreef Bugno3 het volgende:
Eens
pi_214869718
22 miljoen. Gods is nog niet beter, maar dat bod is natuurlijk belachelijk hoog. Doe dan maar weg, ook al is er geen vervanging. Bergwijn gaat denk ik niet het verschil maken tussen 2 en 4 op de ranglijst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')