Mannelijke knuffel voor @ToTquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik laat dit ook gewoon ff gelaten over me heen komen. De ergste dip ben ik overheen.
Precies begrijpelijk...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik laat dit ook gewoon ff gelaten over me heen komen. De ergste dip ben ik overheen.
Groupshug erbijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mannelijke knuffel voor @:tot
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
Welja, flikkert m'n Samsung tv ook nog eens kapot, dat kan ik er ook nog wel bij hebben zeg....
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
Welja, flikkert m'n Samsung tv ook nog eens kapot, dat kan ik er ook nog wel bij hebben zeg....
neej he.. nu de tv ook nog kaduukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een ouwe laptop, m'n pcv werkt ook al niet meer.
Ja ik kan tv kijken op dit ouwe laptoppie, maar voor Mini-ToT is dat niet echt een optie.
Mijn tussenpersoon is echt een heel goeie gast, maar deze tv is inmiddels wel flink oud.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat kut ToT hopelijk valt het mee van de verzekering
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mannelijke knuffel voor @:tot
Echt een mooi ding ja, ik was er zo blij mee....quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Een hele dure maand voor jou. Maar helaas even niet te voorkomen. Het komt wel weer goed.
Super balen van die tv, het was een mooi ding.
Ah oké, ben al een jaar of 3 geen hema meer in geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds, de hotdog
Ik KAN nu een wazige opmerking over heftige kontseks met een ONZ-SC user maken, maar ben ff niet in de mood.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, ben al een jaar of 3 geen hema meer in geweest
Laten we over aan @AardappelSchotelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN nu een wazige opmerking over heftige kontseks met een ONZ-SC user maken, maar ben ff niet in de mood.
Kun je niet ergens bij een kringloop voor een tientje of twee een oudere tv of pc scherm halen voor de tussentijd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan tv kijken op dit ouwe laptoppie, maar voor Mini-ToT is dat niet echt een optie.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, ben al een jaar of 3 geen hema meer in geweest
Ik heb al een paar ideeetjes in mijn hoofd van wat je wilde zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN nu een wazige opmerking over heftige kontseks met een ONZ-SC user maken, maar ben ff niet in de mood.
Dat is ook nog een idee. Kun je elektronica bij de kringloop krijgen? Ik dacht vooral meubels?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet ergens bij een kringloop voor een tientje of twee een oudere tv of pc scherm halen voor de tussentijd?
Tien jaar geleden kwam ik nog wel vaker tijdens carnaval bij de Hema voor een cheap ass ontbijtje met een mega brak hoofd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Al ging je maar even de HEMA in voor een koffie met appelgebak!
Oh, vorig jaar was die combo nog 5 euro, toen ineens werd het al 6 euro en nou is het iets van 6.50...
1 koffie en 1 appelgebakje.
Ik heb bij meerdere kringlopen wel vaker een elektronica hoekje gezien, maar zoals met vrijwel alles in een kringloop: je moet net geluk hebben dat ze hebben wat je nodig hebt of waar je interesse in hebt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook nog een idee. Kun je elektronica bij de kringloop krijgen? Ik dacht vooral meubels?
Het is zeker een idee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij meerdere kringlopen wel vaker een elektronica hoekje gezien, maar zoals met vrijwel alles in een kringloop: je moet net geluk hebben dat ze hebben wat je nodig hebt of waar je interesse in hebt.
Was zomaar idee overigens om daar eens langs te gaan.
Ik heb inmiddels een aanbod gekregen van iemand hier!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet ergens bij een kringloop voor een tientje of twee een oudere tv of pc scherm halen voor de tussentijd?
En een tweede handsje op marktplaats. Het is balen dit soort dingen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
TR gemacht voor kinkshamenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laten we over aan @:aardappelschotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |