quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die was er vroeger, was zo'n langwerpig broodje van unox
Hebben ze nog steeds, de hotdogquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de hema hadden ze vroeger zo'n pistolet achtig broodje dat een gat erin had waar je een stuk rookworst in kon duwen.
Ik vraag me weleens af of het allemaal maar mag...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
Nieuwe AI movie gemaakt van een foto:
Originele foto (van de FOK! vrijmibabes)
[ afbeelding ]
Heb haar laten dansen xD
[ afbeelding ]
Echt ongelooflijk wat die AI allemaal kan. Hij heeft zelfs een rijdende auto toegevoegd aan de foto.
Oei, das minderquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
Welja, flikkert m'n Samsung tv ook nog eens kapot, dat kan ik er ook nog wel bij hebben zeg....
Yup, van de FOK! VriMiBabes gehaald xDquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of het allemaal maar mag...
Dit is een foto van een bestaand iemand?
Ja daar wordt het allemaal alleen maar beter van. Tof toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet gratis hè![]()
Je bent het model aan het trainen, en er staat ergens een datacenter te loeien
Nee dood engquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar wordt het allemaal alleen maar beter van. Tof toch?
Ja ik heb het voetje niet meer, dus heb ik hem schuin op m'n versterker gezet met een anti-slip matje.quote:
Doet me denken aan dit artikel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, van de FOK! VriMiBabes gehaald xD
Ai jammer welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het voetje niet meer, dus heb ik hem schuin op m'n versterker gezet met een anti-slip matje.
Helaas stond de versterker zelf niet op zo'n matje dus schoof die naar voren en zijn ze beiden op de grond geflikkerd.
De versterker lijkt alleen optische schade opgelopen te hebben, de tv is echt kaduuk.
Is een oud beestje dus zal de verzekering niet veel er voor geven, ben ik bang.
Balen manquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het voetje niet meer, dus heb ik hem schuin op m'n versterker gezet met een anti-slip matje.
Helaas stond de versterker zelf niet op zo'n matje dus schoof die naar voren en zijn ze beiden op de grond geflikkerd.
De versterker lijkt alleen optische schade opgelopen te hebben, de tv is echt kaduuk.
Is een oud beestje dus zal de verzekering niet veel er voor geven, ben ik bang.
Hebben ze in Duitsland wel dacht ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg spontaan trek in zo'n broodje.
Heb je geen pc of lsptop? Daar kan je ook tv op kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:10 schreef ToT het volgende:
Heb snel een betaalbare andere besteld; Mini-ToT is zeer geduldig geweest zonder tv afgelopen week, maar ik wil het niet nog verder rekken door te wachten op dat de verzekering wat gaat uitkeren.
Gaat krap worden deze maand....
Ik heb een ouwe laptop, m'n pcv werkt ook al niet meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen pc of lsptop? Daar kan je ook tv op kijken
Je doet wat je kan. Nu is ff allemaal kut maar stay strong. Kan je verder weinig aan doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een ouwe laptop, m'n pcv werkt ook al niet meer.
Ja ik kan tv kijken op dit ouwe laptoppie, maar voor Mini-ToT is dat niet echt een optie.
Klopt, ik laat dit ook gewoon ff gelaten over me heen komen. De ergste dip ben ik overheen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je doet wat je kan. Nu is ff allemaal kut maar stay strong. Kan je verder weinig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |