92 miljoen Zweedse kronen zijn ongeveer 8 miljoen euro, maar nog steeds wel veel geld ja.quote:Op maandag 2 december 2024 19:30 schreef Em31 het volgende:
De beveiliging heeft de Zweedse politie afgelopen jaar 92 miljoen euro gekost (!!!).Organiseren wordt zo wel een stuk minder leuk.
https://www.svt.se/nyhete(...)-kostade-92-miljoner
Omg hoe dom ben ik hahahaquote:Op maandag 2 december 2024 19:32 schreef Momo het volgende:
[..]
92 miljoen Zweedse kronen zijn ongeveer 8 miljoen euro, maar nog steeds wel veel geld ja.
Komt natuurlijk ook omdat alles door Isral extra beveiligd werdquote:Op maandag 2 december 2024 19:30 schreef Em31 het volgende:
De beveiliging heeft de Zweedse politie afgelopen jaar 92 miljoen euro gekost (!!!).Organiseren wordt zo wel een stuk minder leuk.
https://www.svt.se/nyhete(...)-kostade-92-miljoner
Wat een Orwelliaanse club is het ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:38 schreef Greys het volgende:
De EBU gaat de fanpers 'leren' in een cursus hoe ze het ESF 'moeten' verslaan. Is dat niet dolletjes!![]()
Wij hebben de mail ook gehad maar ik gooi deze tweet hier even omdat dat uploaden scheelt.
Kweenie maar misschien kunnen ze beter de Boulevards en de Zweedse rode petjes een cursus geven. En zichzelf, inzake communicatie, crisismanagement en nog wat andere zaken.
Dit wordt gewoon een soort "wie zich hiervoor aanmeldt en deelneemt en daarna in mei positief jubelt krijgt voorrang van ons", wedden. Ze willen een jubel-legertje creren.
[ x ]
Wauw, ze zoeken het bij alles en iedereen behalve bij zichzelf. En wat je zegt, de fanpers die hier aan gaan meewerken worden vast op de een of andere manier daarvoor beloond. Benieuwd of dat op gaat vallen volgend jaar, wie onafhankelijk blijft en wie zich bij het kritiekloze jubelclubje heeft geschaard.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:38 schreef Greys het volgende:
De EBU gaat de fanpers 'leren' in een cursus hoe ze het ESF 'moeten' verslaan. Is dat niet dolletjes!![]()
Wij hebben de mail ook gehad maar ik gooi deze tweet hier even omdat dat uploaden scheelt.
Kweenie maar misschien kunnen ze beter de Boulevards en de Zweedse rode petjes een cursus geven. En zichzelf, inzake communicatie, crisismanagement en nog wat andere zaken.
Dit wordt gewoon een soort "wie zich hiervoor aanmeldt en deelneemt en daarna in mei positief jubelt krijgt voorrang van ons", wedden. Ze willen een jubel-legertje creren.
[ x ]
Een accreditatie is zo ingetrokken. Dus een verzameling juichaapjes creren is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:54 schreef d_elise het volgende:
[..]
Wauw, ze zoeken het bij alles en iedereen behalve bij zichzelf. En wat je zegt, de fanpers die hier aan gaan meewerken worden vast op de een of andere manier daarvoor beloond. Benieuwd of dat op gaat vallen volgend jaar, wie onafhankelijk blijft en wie zich bij het kritiekloze jubelclubje heeft geschaard.
Nee, en ook niks negatiefs over Isral graag!quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:56 schreef Momo het volgende:
Dus "Fuck de EBU" is niet iets wat ze willen zien?
Dat er geen code of conduct was, vind ik vrij bijzonder, maar vooruit, ze zijn in elk geval ten 99% gekeerd in plaats van ten hele gedwaald.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:41 schreef Cee het volgende:
De nieuwe toelichtingen op de (maat)regels zijn binnen jongens! Nog niet echt concreet en veel wollige taal met de zelfde steekwoorden en veel borstklopperij maar dat zijn we onderhand gewend.
https://www.ebu.ch/news/2(...)nd-protect-wellbeing
Betekent dit berhaupt geen beelden meer van de eerste (en tweede) repetities, en het einde van dat geweldige liveblog?quote:More closed-door rehearsals to help artists focus on their performances without distractions.
Dat kan wel zijn, maar het betekent in de praktijk wel dat er tot de maandagavond in de ESF-week eigenlijk niets meer gebeurt op ESF-vlak. En of een evenement dat behalve voor de winnaar voorbijflitst zonder media-aandacht in het belang is van de deelnemende artiesten is ook twijfelachtig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Repetities volledig achter gesloten deuren lijken me verder ook prima, het is de laatste jaren echt compleet doorgeschoten waarbij elke verkeerde scheet meteen een hoop heisa betekende, ook richting de bookies.
Nu gaat die media-aandacht vooral over bookmakers, en de bookmakers reageren daar dan weer op. Op zich is het niet erg als die dynamiek eens stopt. Het ging op een gegeven moment nergens meer over, veranderingen van een tiende procent in de winstkansen en meteen een nieuw artikel op Nu.nl.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar het betekent in de praktijk wel dat er tot de maandagavond in de ESF-week eigenlijk niets meer gebeurt op ESF-vlak. En of een evenement dat behalve voor de winnaar voorbijflitst zonder media-aandacht in het belang is van de deelnemende artiesten is ook twijfelachtig.
Dat soort nutteloze artikelen zal niemand missen, maar het alternatief dat er eigenlijk niets meer te melden is, tot de show zelf, is ook wel ongebruikelijk. Zelfs 35 jaar terug was er al reuring in de aanloop van het ESF doordat Justine Pelmelay de hoge noot tijdens de repetities niet haalde. Dat hoort toch gewoon bij de voorpret van het ESF, en eigenlijk elk groot evenement.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nu gaat die media-aandacht vooral over bookmakers, en de bookmakers reageren daar dan weer op. Op zich is het niet erg als die dynamiek eens stopt. Het ging op een gegeven moment nergens meer over, veranderingen van een tiende procent in de winstkansen en meteen een nieuw artikel op Nu.nl.
Bij nader inzien: Doe maar gewoon de hele semi’s achter gesloten deuren. Hoe minder aandacht er wordt besteed aan dit clubje dat niet is teruggekeerd van weekendverlof, hoe beterquote:
Ik denk dieper. Er zijn zelfs speciale armband tattoos voor. Marco Mengoni heeft er n, zo heb ik gesuggereerd zien worden.quote:
Het is toch niet te geloven hoe eng dit clubje is geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij nader inzien: Doe maar gewoon de hele semi’s achter gesloten deuren. Hoe minder aandacht er wordt besteed aan dit clubje dat niet is teruggekeerd van weekendverlof, hoe beter
Ik vermoed persoonlijk dat de Rode Petjes en Arans gewoon weer allerhande zelfbedachte dingen en foute info mogen roepen zonder maatregelen. En die Isralische journalist gewoon weer deelnemers mag jennen en stalken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:09 schreef Cee het volgende:
Wat ik me wel afvraag is of ze die code of conduct ook goed doordrukken bij niet-fanmedia aangezien daar ook behoorlijk wat galbakken tussen zaten dit jaar die op grotere schaal schade aanrichtten voor iemand dan een fansite dat voor kift en ophef zorgde, meestal naar de EBU toe en niet eens naar de artiest.
Nooit gedacht dat ik deze man zo erg zou missenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:08 schreef Greys het volgende:
Brrrr. Vooral dat stukje dat 'sinds Martin sterdahl er is is alles vl beter geworden bij het ESF'. I beg to differ.
(Maar ja, differen mag niet meer want we moeten JUBELEN JONGENS als fanmedia en ALLES IS WEER LEUK EN GOED JOECHEIII)
Nou he?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik deze man zo erg zou missen
[ afbeelding ]
Eigenlijk was 2020 al een stille voorbode. Jon Ola Sand gaf aan te stoppen en de coronapleuris breekt uitquote:
Is deze vent geselecteerd op zijn liefde voor sterdahl ofzo? Begint gewoon beschamend te worden zo.quote:
De deelnemers noemen ze nu de 'public broadcasters', maar dan wel Montenegro noemen als land. Ze wringen zich in allerlei bochten om straks weer te kunnen roepen dat niet Isral meedoet maar hun omroep.quote:
Hmmmm, die cursus Juichen voor Beginners van de EBU komt geen moment te vroeg, lees ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De deelnemers noemen ze nu de 'public broadcasters', maar dan wel Montenegro noemen als land. Ze wringen zich in allerlei bochten om straks weer te kunnen roepen dat niet Isral meedoet maar hun omroep.
En dan wel met de vlaggen wapperen straks en overal in de youtubetitels het land zetten.
Ja ik ga dat jubel-examen niet halen ben ik bang Fred.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmmm, die cursus Juichen voor Beginners van de EBU komt geen moment te vroeg, lees ik.
Waarom geen focus op de historische mijlpaal “the highest number of participants since 2022” bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |