Je bent en blijft een PVV Wilderstrollquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je brengt het ietwat populistisch maar is solidariteit dat niet per definitie?²
Ja, solidariteit is altijd van de sterkere naar de zwakkere. Snap niet dat je daar een punt van maakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je bent en blijft een PVV Wilderstroll
In jouw wereld wel ja, trolletjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, solidariteit is altijd van de sterkere naar de zwakkere.
Ik had gedacht dat de geheelonthouders/workaholics dan wel samen de benodigde drank en het eten zouden kunnen gaan leveren, dan hoeven ze tenminste niet zelf de dronkenmanspraatjes aan te horen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:28 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Daarvoor mag u dan zelf wat doen en wat meer presteren.Denken dat het allemaal komt aangewaaid!
![]()
Mag ik jou dan toch een vraag stellen? Wat heeft de zwakkere dan in te brengen om de solidariteit 2weg te maken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In jouw wereld wel ja, trolletje
Ik heb niets met automobilisten die onnodige en storende bewegingen maken met hun auto's.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater denkt dat Torentje en Bullshitboy maar eens moeten daten.
Wat een hoop aannames weer (zoals gebruikelijk).quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken een zo'n jongere (26 jaar) met een bijstandsuitkering. Ze heeft een leuk huurhuis, werkt daarnaast 20 uur per week bij een werkgever (zwart dus), heeft een eigen paard en is bezig met een eigen bedrijf (kapsalon aan huis en massagepraktijk).
Maar ze heeft vroeger iets meegemaakt waardoor ze een trauma heeft en niet kan werken...
Nee, geen aannames, ik doe de belastingzaken en loonadministratie van die "werkgever".quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een hoop aannames weer (zoals gebruikelijk).
Dat part-time werken hoeft helemaal niet zwart te zijn want met een bijstandsuitkering wordt je vaak aan het werk gestuurd met behoud van uitkering.
Lijkt me een waarschijnlijker scenario dan dat ze 20 uur per week zwart werkt.
Maak jij je strafbaar meequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, geen aannames, ik doe de belastingzaken en loonadministratie van die "werkgever".
Wanneer bansheeboy krachtige armen en benen heeft zou dat een match made in heaven kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater denkt dat Torentje en Bullshitboy maar eens moeten daten.
Absoluut niet. Ik ben extern adviseur en hoef dit helemaal niet te weten. Zou wat zijn als ik precies zou moeten weten wat er intern gebeurt bij al mijn klanten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maak jij je strafbaar mee
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken een zo'n jongere (26 jaar) met een bijstandsuitkering. Ze heeft een leuk huurhuis, werkt daarnaast 20 uur per week bij een werkgever (zwart dus), heeft een eigen paard en is bezig met een eigen bedrijf (kapsalon aan huis en massagepraktijk).
Maar ze heeft vroeger iets meegemaakt waardoor ze een trauma heeft en niet kan werken...
Maar je weet het, je hebt er kennis van.quote:Op zondag 1 september 2024 00:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben extern adviseur en hoef dit helemaal niet te weten. Zou wat zijn als ik precies zou moeten weten wat er intern gebeurt bij al mijn klanten.
Ik heb hem er op gewezen dat dat niet mag en dat hij alleen zichzelf benadeelt (doordat de kosten nu niet aftrekbaar zijn). En dat is voldoende.
Het is goed dat je dat openbaar maakt, zodat je klanten weten dat ze met jou geen zaken moeten doen en justitie weet dat ze een grondig onderzoek naar jou in moeten stellen.quote:Op zondag 1 september 2024 00:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben extern adviseur en hoef dit helemaal niet te weten. Zou wat zijn als ik precies zou moeten weten wat er intern gebeurt bij al mijn klanten.
Ik heb hem er op gewezen dat dat niet mag en dat hij alleen zichzelf benadeelt (doordat de kosten nu niet aftrekbaar zijn). En dat is voldoende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |