'Het was druk met de kinderen dus ik ging veel weg en bleef buitenshuis'..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:33 schreef Aardmannetje44 het volgende:
De liefde voor Marieke bleef wel, maar ik twijfelde wel of we zo nog verder konden. Er was echt veel stress in huis, het was druk met de kinderen, ik probeerde veel weg te gaan en buitenshuis te blijven. Soms zei ik toen al dat ik op zakenreis moest en dan ging ik gewoon een weekend ergens alleen heen om tot rust te komen.
O, zo te lezen kan je er nog een derde en misschien wel een vierde of vijfde vrouw bij nemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:42 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Omdat mijn BV bepaalde diensten ontwikkelt die 24 uur 365 dagen per jaar draaiende moeten worden gehouden, is het wel eenvoudig om een uitvlucht te bedenken dat ik op een feestdag ergens met spoed naartoe moet om iets te fixen. Overigens treden die problemen ook echt heel regelmatig op, alleen huur ik mensen in die dat voor mij doen en heb ik zelfs iemand ingehuurd die het allemaal voor mij coördineert en managet, zodat ik zelf eigenlijk vrijwel niets hoef te doen. Slapend rijk noemen ze dat geloof ik, al valt rijk heel erg mee, maar ik kan er goed van rondkomen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
'Het was druk met de kinderen dus ik ging veel weg en bleef buitenshuis'..
Lekker dan, eerst er 3 maken maar wel weggaan als er voor gezorgd moet worden en het dan raar vinden dat de partner kapot is en geen fut meer heeft in seks...
quote:'s Avonds heb ik bij haar aangebeld en hebben we 3 uur geneukt, daarna ben ik terug naar Marieke gegaan en ik voelde eigenlijk totaal geen spijt. Ik vond dat ik het verdiend had. Ik wilde eigenlijk alleen maar even "mijn ding doen" bij Anne. Vooral van die frustratie afkomen en me weer eens man voelen. En of ik me weer man voelde. Maar ik merkte dat ze me eigenlijk op seksueel vlak iets kon geven wat ik nog nooit bij een vrouw ervaren had. Dat ik teruggetrokken werd naar Anne toe. Ik ging steeds vaker bij haar langs en voor ik het wist werden we allebei verliefd en hadden we echt een relatie. En daarna werd ze al vrij snel zwanger. We gebruikten geen condoom ... ja ik weet het dom, maar ik was zo geil, en ik had al jaren geen condooms meer gebruikt.
quote:
Oke, toen was het voor mij niet geloofwaardig meer.quote:ik heb zelfs twee auto's, een voor elk gezin
Bijna juist, nu 5 jaar later nog steeds samen met de ander.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In jouw verhaal is het hooguit een lastig verhaal dat ook de nieuwe vriendin kennelijk nooit geweten heeft van de andere situatie, en je dus altijd met die leugen bent blijven leven; je na die drie jaar beide relaties vaarwel hebt kunnen zeggen.
Iig lijkt het me eerder een groter probleem als je na de scheiding bij die nieuwe bent gebleven maar haar bent blijven beliegen en dat verleden altijd als een 'geheim' moet bewaren...
Lijkt me sowieso vooral een erg domme situatie, veel moeite doen om uiteindelijk met lege handen te staan.
Volgens mij werkt dat alleen onder de premisse dat je relatie met beide partners heel weinig diepgang heeft, het hooguit een beetje 'slapen bij' is.. Het bestaande huwelijk vermoedelijk al praktisch als een nachtkaars uitgegaan is, en de relatie met de nieuwe ook een tijdelijke fling is, zonder enige toekomst, waarvan een duur van drie jaar al best lang is.
Het verschil met TS is juist dat hij wel wil suggereren dat hij beide relaties ontzettend fijn vind en beide wil behouden, en de schijn wekt dat alles daarin goed zou lopen (of iig helemaal niks vermeld over waar het moeilijk blijkt te zijn, behalve dan dat hij veel moeite zou doen, maar met de suggestie dat hij dat ook qua uitvoeren altijd perfect aflevert).
Verhaalstechnisch is dat als een soort van 'Marvel' verhaal van een Held met Superkrachten: "Vreemdgaan-Man",
tenzij je er een humoristische komisch verhaal van wil maken, is het om wat realistisch te zijn juist belangrijk om het verhaal wel op de beperkingen die gewone mensen juist wel ervaren.
Eerlijk gezegd vond ik dat ook vreemd. Over het algemeen kunnen autistische mensen maar heel slecht liegen. Maar daar zullen ongetwijfeld wel weer uitzonderingen op zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
TS zegt dat hij autisme heeft dan vind ik dit verhaal al helemaal ongeloofwaardig
Moet je een verdomd goede leugenaar zijn en zit er een stevige tijdbom onder die relatie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:55 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Bijna juist, nu 5 jaar later nog steeds samen met de ander.
Zou leuk zijn als je dan een nieuw iemand leert kennen bij wie je wel relaxed kan zijn! zonder kinderen en bagage! Dat je even niet al die leugens hoeft te jongleren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Soms ga ik tijdens die zogenaamde zakenreizen daadwerkelijk een weekend in mijn eentje weg om tot rust te komen en beide vrouwen even niet te hoeven zien.
Die memo heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:15 schreef ludovico het volgende:
Het zal vast al opgemerkt zijn maar het is tegenwoordig toch normaal om een polygame relatie aan te gaan.
Dit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is maar 1 egoïst in dit hele verhaal en dat ben jij zelf
Walgelijk hoe je jezelf probeert goed te praten dat het misschien beter is om niks te zeggen
Wat voor een voorbeeld wil jij zijn voor je kinderen
Mocht dit hele verhaal waar zijn
Wat ik ten zeerste betwijfel ben je hard op weg 5 kinderen een enorm trauma te bezorgen
En dat is simpelweg ziekelijk
Bovendien zou het boven water komen toen hij de kinderen bij de tweede vrouw gng aangeven bij de burgelijke stand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dus de helft van de tijd slaap je niet thuis en allebei je vrouwen vinden dat helemaal niet raar. En nummer 2 heeft zich natuurlijk nooit afgevraagd waarom je nooit met haar bent getrouwd en niet op hetzelfde adres staat ingeschreven.
Kom op zeg.
Hoe?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Bovendien zou het boven water komen toen hij de kinderen bij de tweede vrouw gng aangeven bij de burgelijke stand.
Allereerst, omdat je een kind hebt samen met iemand waar je niet mee bent getrouwd. Komt dus een erkenningsprocedure waarbij de moeder dus ook moet meetekenen, en ergens in die papieren staat dus wel dat je getrouwd bent met de andere...quote:
Ik heb er geen idee van. Hoe heb jij deze kennis?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Allereerst, omdat je een kind hebt samen met iemand waar je niet mee bent getrouwd. Komt dus een erkenningsprocedure waarbij de moeder dus ook moet meetekenen, en ergens in die papieren staat dus wel dat je getrouwd bent met de andere...
Hoho, ik ben netjes getrouwd hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er geen idee van. Hoe heb jij deze kennis?
Dat snap ik. Maar volgens jou zou de getrouwde status van vader in de papieren staan die de andere moeder moet tekenen. Weet je dat (hoe dan?) of is dat een aanname?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoho, ik ben netjes getrouwd he. Maar de erkenning van je kinderen ligt wat gecompliceerder als je niet getrouwd bent.
Hetzelfde als je een financiele verplichting zou aangaan. Vaak moet je echtgenote dan meetekenen. Maar hoe dan als je dat zou doen met de tweede ? Zelfs als je samen met de tweede een credit card wilt aanvragen heb je al een handtekening nodig van de eerste....
Maar het kan natuurlijk net zo goed zo zijn gegaan dat TS de kinderen bij Anne niet erkend heeft en zich er met een of andere smoes onderuit heeft gepraat waarom hij die kinderen niet erkent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Allereerst, omdat je een kind hebt samen met iemand waar je niet mee bent getrouwd. Komt dus een erkenningsprocedure waarbij de moeder dus ook moet meetekenen, en ergens in die papieren staat dus wel dat je getrouwd bent met de andere...
Zou dit verhaal waar zijn, is dit de meest waarschijnlijke optiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar het kan natuurlijk net zo goed zo zijn gegaan dat TS de kinderen bij Anne niet erkend heeft en zich er met een of andere smoes onderuit heeft gepraat waarom hij die kinderen niet erkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |