abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214850563
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:55 schreef maily het volgende:
Die zit of bij Marieke of bij Anna of bij een vriend of alleen in zijn appartement. Of op zijn werk _O-
Of hij zit achter het stuur in een van zijn twee auto's.
pi_214850597
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op het gebied van erkenning van kinderen gebeuren soms de raarste dingen. Zo ken ik een stel die al meer dan veertig jaar bij elkaar zijn. Ze zijn niet met elkaar getrouwd en hebben geen geregistreerd partnerschap. Ze hebben samen vier kinderen. De oudste twee kinderen hebben de naam van de vader, en de jongste twee de naam van de moeder.

Ik heb me wel eens afgevraagd hoe dat kan en volgens mij zijn er maar twee mogelijkheden. Ofwel de vader heeft de jongste twee kinderen helemaal nooit erkend, of hij heeft de jongste twee kinderen pas erkend toen ze inmiddels meerderjarig waren en ze er zelf voor gekozen hebben om de naam van de moeder te houden.
Daar klopt iets niet
Erkennen van je eerste kind betekent automatisch erkennen van je 2de enz..
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:36:04 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214850623
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Daar klopt iets niet
Op grond waarvan dan, als de ouders niet getrouwd zijn en er geen geregistreerd partnerschap is?
The love you take is equal to the love you make.
pi_214850642
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
Daar klopt iets niet
Nee. Je bent waarschijnlijk in de war met naamkeuze.

Als je niet getrouwd bent en geen geregistreerd partnerschap hebt, dan moet je ieder kind apart erkennen, als je het ten minste wil erkennen.

Sinds 1998 kunnen ouders de achternaam van hun kind kiezen. Daarbij geldt wel het principe dat de naamkeuze van het eerste kind automatisch voor alle daarop volgende kinderen uit die relatie geldt.

Bij het stel dat ik ken zijn al hun kinderen overigens voor 1998 geboren.
pi_214850916
Gut…verdwaal ik hier in een topic.

Naast alle praktische zaken zoals trouwring op/af/aan of onpraktisch en ligt in nachtkastje…hoe gaat het met belastingaangifte en kinderbijslag bijv?

En wat een onnozele vrouwen. Sorry hoor.
Wat girl power?
Alhoewel ik onlangs een clip zag van een (Amerikaanse) film of serie met een vergelijkbaar verhaal. In de hoofdrol een zakenman.
Misschien droomde / hallucineerde TS even weg bij het zien van de clip.
pi_214851231
Waarom zouden die vrouwen onnozel zijn?
En ik denk dat van hun gezichtspunt uit het er allemaal vrij normaal uit ziet.

Die Anne heeft niet de meest standaard-relatie, dat ze niet samenwoont met de vader van haar kinderen terwijl zij & vader wel ‘samen’ zijn. Niet standaard, maar nou ook weer niet superrrrrbijzonder opvallend alarmerend raar ofzo.

En die Marieke heeft een prima huwelijk. Man zorgt voor inkomen en is een betrokken vader, houdt van haar. Doet thuis vast niet veel meer dan alle boekhouding want drukke baan en best veel van huis. Praktisch geen sexleven, en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze rekening houdt met de optie dat haar man af en toe buiten de deur neukt. Maar echt, ook deze opsomming is niet superrerrrbijzonder opvallend allarmerend raar ofzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214851350
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, ik kan me voorstellen dat je een nogal druk leven hebt met 2 gezinnen. Ik vraag me wel af of TS ooit (mocht het waar zijn) zich van naam heeft vergist. Dat hij Marieke Anne heeft genoemd en vice versa.
Marianne
pi_214851357
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef AnneX het volgende:
Gut…verdwaal ik hier in een topic.

Naast alle praktische zaken zoals trouwring op/af/aan of onpraktisch en ligt in nachtkastje…hoe gaat het met belastingaangifte en kinderbijslag bijv?

En wat een onnozele vrouwen. Sorry hoor.
Wat girl power?
Alhoewel ik onlangs een clip zag van een (Amerikaanse) film of serie met een vergelijkbaar verhaal. In de hoofdrol een zakenman.
Misschien droomde / hallucineerde TS even weg bij het zien van de clip.
Hè Anne, nu weet je dat er ook een Marieke in het verhaal zit ;)
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:21:28 #259
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_214852538
Ik vraag mij af hoe het tijdens de geboorte van de kinderen is gegaan. Een kraamtijd is bijna non-stop aanwezig zijn als vader, zeker als moeder moet herstellen. Hoe is het gegaan tijdens de bevalling? Stiekem toch even een zakenreis ingepland?
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 22:03:39 #260
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214853833
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij heeft zelf het scenario bedacht: zijn vrouw woont in een huis, zijn concubine heeft haar eigen (huur)huis en zelf bezit hij nog een appartement.
Plottwist, een van die vrouwen blijkt zijn lang verloren zus te zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214854329
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 22:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Plottwist, we leven in de matrix en al deze shit is nooit gebeurd.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 23:02:01 #262
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214854377
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 22:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Plottwist, we leven in de matrix en al deze shit is nooit gebeurd.
"You're a wizard, Neo!"
pi_214854448
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 19:21 schreef Piperidine het volgende:
Ik vraag mij af hoe het tijdens de geboorte van de kinderen is gegaan. Een kraamtijd is bijna non-stop aanwezig zijn als vader, zeker als moeder moet herstellen. Hoe is het gegaan tijdens de bevalling? Stiekem toch even een zakenreis ingepland?
Er zijn helaas genoeg mannen die het tijdens de kraamtijd laten afweten.
  zondag 1 september 2024 @ 10:54:11 #264
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_214856175
Als dit al waar is denk ik dat Anne het allang weet, maar TS gewoon ziet als een gratis zaad- en gelddonor, en lekker in het verhaaltje meegaat om gratis geld en twee kids te kunnen incasseren.

Dat je zoiets verborgen kunt houden voor Marieke snap ik nog, maar Anne moet toch wel een beetje op haar achterhoofd gevallen zijn als ze nu nog niet weet dat er een andere vrouw is.
pi_214856573
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 22:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Plottwist; de kinderen van Anne zijn niet die van hem maar van zijn broer.
Life is a highway...let's ride it!
  zondag 1 september 2024 @ 11:29:40 #266
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214856583
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 11:28 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Plottwist; de kinderen van Anne zijn niet die van hem maar van zijn broer.
:D
  Moderator/colorchick zondag 1 september 2024 @ 11:51:57 #267
382129 crew  Donna
pi_214856845
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 19:21 schreef Piperidine het volgende:
Vast.

Mijn buurvrouw heeft 3 kinderen met een kerel die nog een volledig ander gezin op Urk heeft, met 3 of 4 kinderen. Hij zegt tegen zijn vrouw dat hij voor zaken naar Duitsland moet en ligt dan ondertussen hier bij m'n buurvrouw tussen de lakens.
Al is het sinds kort geloof ik voorbij. Buurvrouw heeft eindelijk ingezien dat hij z'n 1e gezin niet gaat verlaten.
pi_214857281
Dit verhaal is net zo geloofwaardig als een briefje van 7¤. :O :')
pi_214857306
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 10:54 schreef Saboo het volgende:
Als dit al waar is denk ik dat Anne het allang weet, maar TS gewoon ziet als een gratis zaad- en gelddonor, en lekker in het verhaaltje meegaat om gratis geld en twee kids te kunnen incasseren.

Dat je zoiets verborgen kunt houden voor Marieke snap ik nog, maar Anne moet toch wel een beetje op haar achterhoofd gevallen zijn als ze nu nog niet weet dat er een andere vrouw is.
En het maakt het verhaal ook ongeloofwaardig.

quote:
En toen ontmoette ik iemand anders. Ik noem haar Anne. Het was totaal niet mijn bedoeling om het zover te laten komen, maar Anne was een stuk jonger, heel aantrekkelijk en spannend, en we kregen iets met elkaar. Eerst was het gewoon een beetje flirten, daarna wat afspreken, en voor ik het wist zat ik vast in een tweede relatie. Ik heb Anne alleen nooit verteld dat ik al een gezin had.
TS schrijft dat de relatie met Anne min of meer toevallig tot stand kwam, het was immers totaal niet zijn bedoeling. Maar als je iemand ontmoet, is het toch logisch dat je over je vrouw of kinderen praat? Daarbij kan hij Anne dus niet op zijn werk of op de sportclub ontmoet hebben, of in een andere omgeving waar wel bekend is dat TS een vrouw en kinderen heeft.
  zondag 1 september 2024 @ 12:42:08 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214857312
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 12:39 schreef Werkman het volgende:
Dit verhaal is net zo geloofwaardig als een briefje van 7¤. :O :')
Toch alweer bijna vol. :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 1 september 2024 @ 13:15:20 #271
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_214857584
Hmm. dit verhaal komt mij wat bekend voor. TS, Jij bent toch niet mijn ex-collega? :wtf:
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_214860855
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 07:09 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Hey allemaal,

Ik (M44) lees al een tijdje mee op dit forum, maar dit is mijn eerste keer dat ik iets post. Ik zit namelijk met een situatie waar ik zelf niet meer uitkom en ik hoop op wat goede adviezen.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik leef al een tijdje een dubbelleven. Dat wil zeggen, ik heb twee gezinnen die niks van elkaar weten. En voordat je denkt dat ik compleet gestoord ben: ik weet zelf ook wel dat dit niet normaal is en dat ik vroeg of laat gewoon moet gaan opbiechten hoe het zit.

Het klinkt natuurlijk als iets wat je normaal op tv ziet of waar je in boeken over leest, en ik had ook nooit gedacht dat dit mijn leven zou worden. Ik ben er eigenlijk een beetje ingerold en voordat ik het wist, had ik twee gezinnen.

Ik zal uitleggen hoe het begon. Ik had al een vrouw, laten we haar Marieke noemen. Met Marieke heb ik drie kinderen in de leeftijden 6 t/m 12. Door allerlei omstandigheden - drukte, stress, wat dan ook - begon ik te twijfelen aan alles. En toen ontmoette ik iemand anders. Ik noem haar Anne. Het was totaal niet mijn bedoeling om het zover te laten komen, maar Anne was een stuk jonger, heel aantrekkelijk en spannend, en we kregen iets met elkaar. Eerst was het gewoon een beetje flirten, daarna wat afspreken, en voor ik het wist zat ik vast in een tweede relatie. Ik heb Anne alleen nooit verteld dat ik al een gezin had.

Die tweede relatie werd serieuzer en serieuzer. Zij wilde meer en ik ging daar gewoon in mee. Marieke en Anne zijn tegenpolen. Marieke is heel huiselijk en warm, maar de seks is niet zo frequent en is dat ook nooit geweest in ons huwelijk. Ik houd wel heel veel van haar en ik voel me goed als ik bij haar ben. Anne is heel energiek, uitgaand en nog net geen nymfomaan, maar ze heeft wel een enorme seksdrive en probeert ook graag nieuwe dingen uit, iets wat ik bij Marieke altijd gemist heb.

Op een gegeven moment raakte Anne zwanger en ze bleek het kind koste wat kost te willen houden. En sindsdien heb ik twee gezinnen die ik allebei als mijn verantwoordelijkheid zie. Inmiddels is het tweede kind van Anne en mij net geboren. Ons oudste kind is nu 3.

Het is echt een soort circus om dit allemaal draaiende te houden. Ik wissel af tussen de twee huizen en heb een schema in mijn hoofd waar ik me strak aan moet houden. Denk aan dagen waarop ik 'laat moet werken' (lees: bij mijn andere gezin ben), weekends die ik zogenaamd met vrienden doorbreng (maar eigenlijk bij mijn andere gezin ben), en vakanties die ik half-half probeer te regelen zodat niemand iets doorheeft.

Ik heb twee telefoons, twee laptops en ik heb zelfs twee auto's, een voor elk gezin. Als ik van het een naar het andere gezin ga, rijd ik met de auto naar een parkeerplaats tussen de twee locaties in en wissel ik van auto, en een beetje van identiteit. Ik heb uit angst om ontdekt te worden geen sociale media en doe bij beide gezinnen alsof ik niet van foto's houd, zodat ik niet met mijn kop op internet kom te staan.

De ene vrouw denkt dat ik een drukke baan heb met onregelmatige uren, terwijl de andere denkt dat ik veel weg ben voor werk. Het voordeel is misschien dat ik weinig familie heb; alleen een broer en mijn broer woont aan de andere kant van het land. Marieke kent mijn broer maar tegen Anne heb ik gezegd dat hij en ik geen contact met elkaar hebben. Mijn broer en ik hebben jong onze ouders verloren en hebben best wat geld geërfd, wat vervolgens geïnvesteerd is in een huis en andere zaken, waardoor ik het in werkelijkheid qua werk rustig aan kan doen.

Het is echt bizar hoe goed ik dit tot nu toe verborgen heb kunnen houden. Maar ik voel steeds meer de druk toenemen. Ik ben constant bezig met smoesjes verzinnen, en mijn hoofd raakt overvol van de leugens. En ondertussen zit ik steeds vaker met het gevoel dat dit zo niet langer kan. En het gebeurt ook steeds vaker dat ik toch word betrapt op een leugen of iets wat niet helemaal klopt en dat ik een smoes of uitvlucht moet verzinnen. Met als toppunt dat Marieke laatst ergens met mij en de kinderen naartoe wilde waar Anne op dat moment ook was. Ik heb toen gedaan alsof de auto kapot was, zodat we niet konden gaan. Gelukkig gebeurt dit niet vaak want ze wonen best een eindje bij elkaar vandaan.

Ik begin te beseffen dat ik een keuze moet maken, want dit is op de lange termijn onhoudbaar. Maar hoe kies je in godsnaam tussen twee gezinnen die je allebei liefhebt? Ik weet dat ik sowieso mensen ga kwetsen en dat de waarheid een enorme klap gaat zijn, voor wie ik ook kies. Maar ik wil ook niet zo doorgaan, want dat is gewoon oneerlijk tegenover iedereen.

Dus ja, ik zit er serieus over na te denken om het gewoon allemaal op te biechten. Maar ik ben doodsbang voor de gevolgen. Hoe ga ik dit uitleggen? Hoeveel pijn ga ik veroorzaken? En hoe maak ik de keuze voor één van de twee, zonder compleet in te storten? Soms denk ik dat Anne de beste keuze is omdat onze kinderen nog het jongst zijn en het meest een vader nodig hebben, maar dan besef ik dat ik Marieke ook enorm zou gaan missen en dat mijn kinderen met haar ook een vader nodig hebben als ze in de puberteit komen.

Heeft iemand van jullie misschien advies of ervaringen? Wat zouden jullie doen in zo’n situatie? Ik ben echt radeloos en weet niet meer wat verstandig is.

Thanks voor het lezen en alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes, een behoorlijk verknipte kerel
Misschien heb je er niets aan maar ik ken een persoon die een goede baan als lid heeft, getrouwd en 2 of 3 kinderen. Hij ging met de delegatie op werkbezoek in het buitenland en hijzelf kon het toen goed vinden met een meid die daar op vakantie was. Hij papte met haar aan en ze sliepen toen gauw bij elkaar op de kamer. Uiteindelijk raakte ze zwanger en wilde het kind houden. Ondertussen had hij alles opgebiecht aan zijn 1e vrouw en kinderen. De vrouw wilde hem niet meer. Dat maakte de weg voor hem vrij om bij de tweede vrouw in te trekken en daar een tweede leg te doen. En de kinderen: die zijn het ene weekend bij de moeder en dan bij de vader...
pi_214865700
Ik zou gewoon voor de zekerheid nog een derde vrouw nemen voor het geval de andere twee je dumpen.
pi_214870544
Heb je dit zelf verzonnen of was het ChatGPT?

Mocht het waar zijn dan ben je straks vast failliet met alle alimentatie die je moet gaan betalen.
pi_214870581
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 16:53 schreef stokj het volgende:
Misschien heb je er niets aan maar ik ken een persoon die een goede baan als lid heeft,
Wat is lid voor een baan?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')