Dat hebben we al eeuwen gedaan .... waarom nou ineens niet meer?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoe kunnen mensen zonder droger overleven
Wildmachinequote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rare apparaten die wasmachines.
Omdat mensen als ikquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hebben we al eeuwen gedaan .... waarom nou ineens niet meer?
Net nog over heen gereden, komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een blauwe gepimpte auto tegen, met van die spoilers all over, en die ging z e e r l a n g z a a m over die gemene drempel in de Baden Powelllaan ter hoogte van nr 127 bij de stoplichten![]()
![]()
![]()
![]()
#Tilburged
Ik hang alles gewoon op.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel kak, ik kan niet zonder aangezien ik alles laatste moment doe aan was
Jij ook alquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net nog over heen gereden, komt wel dichtbij zo.
We hebben ook eeuwen zonder computers overleefdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hebben we al eeuwen gedaan .... waarom nou ineens niet meer?
Met een droogrek? Heb nul problemen hoor. Al had ik het geld en de ruimte zou ik het alsnog niet kopen. Net als een vaatwasser.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoe kunnen mensen zonder droger overleven
Ik na de droger, geen strijkwerkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hang alles gewoon op.
Wel zonder gepimpte auto.quote:
Oeh das een pittige......quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We hebben ook eeuwen zonder computers overleefd
Die ook aanzetten en dan daarbovenop. Dubbel genot.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de vaatwasser staat er op.
Respect, als vanavond mijn vaatwasser kapot gaat, dan zit er morgenavond een nieuwe inquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een droogrek? Heb nul problemen hoor. Al had ik het geld en de ruimte zou ik het alsnog niet kopen. Net als een vaatwasser.
Idem hier.....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Respect, als vanavond mijn vaatwasser kapot gaat, dan zit er morgenavond een nieuwe in
Met de motor kan je om sommige drempels heen sturenquote:
Ja, ik heb voor de zekerheid gewoon genoeg kleding voor een maand zonder wasmachine gekocht, tot nog toe red ik het daar wel meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel kak, ik kan niet zonder aangezien ik alles laatste moment doe aan was
Lolquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb voor de zekerheid gewoon genoeg kleding voor een maand zonder wasmachine gekocht, tot nog toe red ik het daar wel mee
(en alsnog doe ik bijna altijd hetzelfde aan, zodat ik het niet hoef op te ruimen)
Ik heb daar wel andere oplossingen voorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Die ook aanzetten en dan daarbovenop. Dubbel genot.
Ja maar die werkt op krachtstroom Amy, das best duur.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb daar wel andere oplossingen voor
Ben ik wel waard!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar die werkt op krachtstroom Amy, das best duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |