Babi pangang spek .....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit, je was net te snel met je edit.
Heel eerlijk heb ik geen idee. Bij de chinees hier hebben ze alleen babi pangang speciaal of babi pangang spek.
Zelf maken in de slowcookerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Babi pangang spek .....
en dan op dag 2 dat spek lekker ff laten knetteren in de pan![]()
![]()
Nom!quote:
goede voorbereiding is het halve werk tochquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt je voorbereid voor je waifu?
Oh heerlijk is datquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Babi pangang spek .....
en dan op dag 2 dat spek lekker ff laten knetteren in de pan![]()
![]()
Noem mij baas past ook wel prima bij het plaatje toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
het eerste kan ook "roep de baas" zijn
tis moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:02 schreef aeque het volgende:
Jullie mogen mij überhaupt wel een baas noemen hoor.
[call me] "De grote leider" kwam ik over die tekst en vertaling tegenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:02 schreef aeque het volgende:
Oké *überhauptweleenbaas*quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:02 schreef aeque het volgende:
Heel moeilijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
tis moeilijk bescheiden te blijven![]()
Een wildmachine?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
De wasmachine gaat als een wilde tekeer, hij is vast bijna klaar![]()
dan moet ik was ophangen
Droger?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
dan moet ik was ophangen
quote:
Dat klinkt wel als mij ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
[call me] "De grote leider" kwam ik over die tekst en vertaling tegen
Ik kwam vandaag een blauwe gepimpte auto tegen, met van die spoilers all over, en die ging z e e r l a n g z a a m over die gemene drempel in de Baden Powelllaan ter hoogte van nr 127 bij de stoplichtenquote:
Rare apparaten die wasmachines.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zouden er straks allemaal hertjes en everzwijnen uit springen?
Je bent er niet op gaan zitten?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
dan moet ik was ophangen
Das wel kak, ik kan niet zonder aangezien ik alles laatste moment doe aan wasquote:
Hahaha, dat is hier vlak in de buurtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een blauwe gepimpte auto tegen, met van die spoilers all over, en die ging z e e r l a n g z a a m over die gemene drempel in de Baden Powelllaan ter hoogte van nr 127 bij de stoplichten![]()
![]()
![]()
![]()
#Tilburged
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |