Jawel hoor, dat denk ik wel eensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
jullie denken niet: 'misschien moeten we de rest maar via DM of PM bespreken?'
Voor de zekerheid alvast mn adres:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zijn ook voor jouIets met tijd en heb gewoon geen doos zo groot waar alles van jou in past......
Phun intended.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor de zekerheid alvast mn adres:Niet geklikkerdeklikkliked.... Maar gaan er zeker veel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maakt me moe![]()
En ook hersendood enzo....
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe is nie so raar.... ja spelsjeck me me maar. alees klpop hewoon.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor de zekerheid alvast mn adres:Maar ga binnenkort weer grote doos bestellen bij mijn maatje bol.com dus daar kan het makkelijk in. Opvulmateriaal heb ik zelf voor je doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips
Retro ballen zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar ga binnenkort weer grote doos bestellen bij mijn maatje bol.com dus daar kan het makkelijk in. Opvulmateriaal heb ik zelf voor je doos
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar ga binnenkort weer grote doos bestellen bij mijn maatje bol.com dus daar kan het makkelijk in. Opvulmateriaal heb ik zelf voor je doos
Ja jij bent net zo'n dubbelzinnig viespeukje als 40% van alle users. De rest is volkomen normaal uiteraardquote:
Ja, ik zat net nog gewoon met mn hoofd bij kerstballen, maar @maily heeft daar een stokje voor gestokenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja jij bent net zo'n dubbelzinnig viespeukje als 40% van alle users. De rest is volkomen normaal uiteraard
er zat een aapje op een @stokj achter moeders keukendeurquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zat net nog gewoon met mn hoofd bij kerstballen, maar @:maily heeft daar een stokje voor gestoken
Ja maar das er ook wel 1 hoor, laat je niet afleiden door haar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zat net nog gewoon met mn hoofd bij kerstballen, maar @:maily heeft daar een stokje voor gestoken
Ik las achterdeur en deedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
er zat een aapje op een @:stokj achter moeders keukendeur
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las achterdeur en deed
Troestuhhh, ik ga met je mee. Lekker slapenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga maar eens de was ophangen en naar bed!
Klopt, ik had een leuke grap verwacht. Maar viel tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet geklikkerdeklikkliked.... Maar gaan er zeker veel doen
Ik hoorde een radioreclame: "bla bla bla voor koning kaktroon"quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, ik had een leuke grap verwacht. Maar viel tegen.
eerst wasknijpers aangeven!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Troestuhhh, ik ga met je mee. Lekker slapen
Voor al huur en verhuur.quote:
Echt he ipv daarvan Sauer en Slory en verkopen we Geertruida.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hadden we Ueda, Zerrouki en Ivanusec maar gehuurd.
Eindelijk weer eens een ouderwets zaadseizoen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt he ipv daarvan Sauer en Slory en verkopen we Geertruida.
Dank je wel voor het meldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |