SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Had ik de grey mobiel begin deze week toch iets te hard bereden?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Grees verdient gewoon 2 knuffels
Say what now.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik de grey mobiel begin deze week toch iets te hard bereden?![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
De gifjesliefde is nu over.![]()
[ afbeelding ]
Ik moest van GreyBones alles en iedereen helemaal de moeder, de vader, de hont, de kad, de neef, de nicht, de oom en de tante vernederen op het circuit in de grey mobielquote:
Op naar de volgende!quote:
Oehquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest van GreyBones alles en iedereen helemaal de moeder, de vader, de hont, de kad, de neef, de nicht, de oom en de tante vernederen op het circuit in de grey mobiel
Jij hebt er zeker geen actieve herinneringen meer aan dat ik je op 11 rondjes zetten in een race van 10 rondjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op naar de volgende!
[..]
Oeh
Nee hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op naar de volgende!
[..]
Oeh
Dat was dan ook Stig's James May's Cousin. Beetje een aparte.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt er zeker geen actieve herinneringen meer aan dat ik je op 11 rondjes zetten in een race van 10 rondjes
Ja, dat is wel een aparte inderdaad. Die was op 450 rondjes achterstand maar uitgestapt omdat hij de verkeerde kant op reedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was dan ook Stig's James May's Cousin. Beetje een aparte.
Ook over hem praten we niet zoveel. Elke keer als we zeggen dat we naar het circuit gaan denkt hij dat we naar het circus gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een aparte inderdaad. Die was op 450 rondjes achterstand maar uitgestapt omdat hij de verkeerde kant op reed
Verklaart wel een hoopquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook over hem praten we niet zoveel. Elke keer als we zeggen dat we naar het circuit gaan denkt hij dat we naar het circus gaan.
Het was volgens de organisatie ook volledig uitverkocht, dus qua betrouwbaarheid van de organisatie zit het wel goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik krijg net een reclame op youtube om kaartjes te kopen voor de 2024 editie van de GP van Nederland.
Lekker goede marketing afdeling daar![]()
Dat was echt fantastischquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een aparte inderdaad. Die was op 450 rondjes achterstand maar uitgestapt omdat hij de verkeerde kant op reed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |