Je kan het ook de productie verwijten dat ze een labiel meisje mee laten doen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
Dat meisje heeft echt hulp nodig. Dit is niet gezond
Ja ze doet het zelf. Ze is niet gedwongen. Het ks toch altijd “ vreemd spul” wat in een rls meedoetquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan het ook de productie verwijten dat ze een labiel meisje mee laten doen.
Die zelf ook een grote manipulator is.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Je doet het goed schat zegt Died tegen Britt
Mee eens, en volgens mij worden ze heus wel gescreend op hun mentale gezondheidquote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze doet het zelf. Ze is niet gedwongen. Het ks toch altijd “ vreemd spul” wat in een rls meedoet
Welnee na elke drama actie doet ze weer gewoon normaalquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan het ook de productie verwijten dat ze een labiel meisje mee laten doen.
Raar stelquote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zelf ook een grote manipulator is.
Ze is ook zo, daarom hadden ze haar niet moeten laten meedoen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze doet het zelf. Ze is niet gedwongen. Het ks toch altijd “ vreemd spul” wat in een rls meedoet
Dat hebben ze vrijwel nooit bij het selecteren van kandidaten. 🤣quote:Op woensdag 4 september 2024 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is ook zo, daarom hadden ze haar niet moeten laten meedoen.
Heb begrepen dat ze vooraf ook een gesprek krijgen met een psycholoog, nou die had zijn of haar dag niet.
Kort maar krachtigquote:
Naar mijn mening moeten kandidaten aan één vereiste voldoen: ze moeten vlot kunnen praten, maar niet te veel inhoud hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze vrijwel nooit bij het selecteren van kandidaten. 🤣
Aan dat laatste wordt meestal wel voldaanquote:Op woensdag 4 september 2024 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Naar mijn mening moeten kandidaten aan één vereiste voldoen: ze moeten vlot kunnen praten, maar niet te veel inhoud hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |