Ik ben bang dat ze Tsjie of Neuzelientje de ton gaan meegeven..quote:Op woensdag 4 september 2024 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
Van mij mag Beau die ton winnen. Enige manier om 'm weg te krijgen ben ik bang
Wie is Neuzelientje?!quote:Op woensdag 4 september 2024 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze Tsjie of Neuzelientje de ton gaan meegeven..
Neuzelientje.. zou je moeten weten.. Celientje weetnixkannixwilnixquote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Wie is Neuzelientje?!
Vind het niks aan deze cyclus.
Voor elke team hoop ik de volgende weg:
Floris/Sam/Britt
Bruce
Robert/Jason/Celine
Max/Rowena/Beau
Hup. Want het is niet mooi geweest.
Hahaha ik gierrr van het lachen!!quote:Op woensdag 4 september 2024 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuzelientje.. zou je moeten weten.. Celientje weetnixkannixwilnix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Is dat niet het filmpje wat ze zelf al delen op Instagram eerder op de dag?quote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef spapaars het volgende:
De Telegraaf krijgt dus al vooraf fragmenten (17.45) die pas later op de avond is uitgezonden
https://www.telegraaf.nl/(...)a-kinderachtig-gedoe
19.33 uurquote:Op woensdag 4 september 2024 19:41 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk op tv?
Ik ook, of in elk geval de eerste winnen. En dan is m'n smile nog groter als dan de slangen uiteindelijk 2e wordenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef King_Merc het volgende:
Ik ga weer lachen als de vossen weer eerste worden XD
Beau die een mental breakdown krijgtquote:Op woensdag 4 september 2024 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook, of in elk geval de eerste winnen. En dan is m'n smile nog groter als dan de slangen uiteindelijk 2e worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |