Ze controleren ook regelmatig of de cams Bzzztt doen hun kant op.. het geeft een soort boost dat ze lekker bezig zijn.. dat verandert nooitquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begrijp niet waarom ze een "setje" willen blijven terwijl het enkel conflict is
Nou nou wat een taal.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:43 schreef Soury het volgende:
Wat een naar zuur verlopen wijf is die Paay zeg. Je kan er toch ook een beetje om lachen, nee madam moest even melden "nou die zijn zeker nooit in Vegas geweest" Nee domme doos dat klopt en meer van dat geneuzel met haar kut kop. Het is toch allemaal niet zo serieus, ik vond het tennenkrommend grappig
Ze moeten gewoon een keer echt neuken ...quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:58 schreef wolffie het volgende:
Britt lacht nooit, en Died wordt er niet leuker op in deze "relatie" beste is stoppen hiermee.
Hebben ze al gedaan. uit de voorlaatse aflevering..quote:Op woensdag 4 september 2024 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een keer echt neuken ...
Ja... het is jammer dat spraakmakende types er sneller uitvliegen. Ik bedoel Fatima is irritant, maar ze geeft wel sjeu aan een programma. Zelfde als een Robert en Samquote:Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef Gia het volgende:
Denk dat dat nepdrukken niet gaat lukken; de vossen hoeven maar 1x de snelste te zijn en ze winnen. Vossen moeten alleen zorgen dat de haaien niet als eerste kunnen drukken en het juiste antwoord kunnen geven.
Anyway:
Als de haaien laatste worden vliegt, denk ik, Fatima eruit.
Als de vossen laatste worden, is het Robert die vertrekt.
En als de gieren laatste worden, want dat kan ook nog, dan verwacht ik dat Sam aangeeft dat Britt en Flo op haar moeten stemmen.
Dat er nog steeds niemand van die grootste jankmuilen vrijwillg is vertrokken geeft alweer aan dat het Gratis Leven In De Loods de voorkeur heeft, de verliezer zal er weer echt als vanouds eruitgeschopt moeten worden.. en dat wordt glazenbolkijken inderdaad, want de Regie heeft er een handje van om steeds maar weer die laatste de eerste te laten wordenquote:Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef Gia het volgende:
Denk dat dat nepdrukken niet gaat lukken; de vossen hoeven maar 1x de snelste te zijn en ze winnen. Vossen moeten alleen zorgen dat de haaien niet als eerste kunnen drukken en het juiste antwoord kunnen geven.
Anyway:
En als de gieren laatste worden, want dat kan ook nog, dan verwacht ik dat Sam aangeeft dat Britt en Flo op haar moeten stemmen.
Het is afwachten (wat de productie wil)quote:Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef Gia het volgende:
Anyway:
Die gaat ook niet, hij hoort inmiddels bij het Loodsbehang, krijgt keurig op tijd zijn Thuisbevrediging, heeft het prima naar zijn zin als Ouwe Zeikneus en de Regie houd ook van 'mquote:Op woensdag 4 september 2024 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het jammer als Robert weg moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |