SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat hele album klinkt niet zo heel best. Het is volgens mij ook een haastklus geweest om het uit te brengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De productie is ruk, maar het is echt een prachtig liedje.
De strings zijn ook veel te hard.
The White Album toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hele album klinkt niet zo heel best. Het is volgens mij ook een haastklus geweest om het uit te brengen.
Let it be. Het laatste wat ze hebben uitgebracht.quote:
Nee, maar wel een andere artieste die al geweest is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:54 schreef brother52 het volgende:
Dan krijgen we zo Dolly ook nog een keer!
Of toch ineens Whitneyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:54 schreef brother52 het volgende:
Dan krijgen we zo Dolly ook nog een keer!
Barbra nog een keertje?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar wel een andere artieste die al geweest is.
Yikes!quote:
Gaat snel...quote:
Na terugzoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat dit Connie Francis moet zijn met Lipstick on your collarquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Na terugzoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat dit Connie Francis moet zijn met Lipstick on your collar
Ik denk niet dat ik erbij kan zijn, helaas. Wij krijgen vanavond eters, dus dat ga ik niet redden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:48 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond, voorafgaand aan de eighties verantwoorde uitzending van Melting, is er weer een DJ11-uitzending. Ik kijk nog even hoe en wat; aanvang sowieso niet later dan 19:00 uur.
Gezellig Radio 49 aan op de achtergrondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik erbij kan zijn, helaas. Wij krijgen vanavond eters, dus dat ga ik niet redden.
Dan krijg je deze ook cadeau:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Deze is voor mij een stuk onbekender dan de vorige...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Freeze Frame heet het liedje, geloof ik. Ik weet niet meer van wie. Huey Lewis & The News?
Goedenavondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een reflex.In dezelfde seconde zelfs.
Goedenavond
Die komen vandaag niet meer langs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ik vind het echt marteling van de trommelvliezen
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Die komen vandaag niet meer langs.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Paul Hatdcastle don’t waste my time
Ik had deze single ook nog wel in mijn bak staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik dan ook weer niet. Ik wist niet eens dat de man iets anders dan 19 heeft gemaakt
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kende ik gewoon echt niet…
Ik ook niet. Ik herkende wel Prince, maar niet het nummer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kende ik gewoon echt niet…
1987. Dan is bijna alles uit de jaren 80 van voor je tijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Was dit niet Richenel? Beetje voor mijn tijd.
Toen luisterde ik al wel volop muziek ja. Maar ja: ik had de artiest goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
1987. Dan is bijna alles uit de jaren 80 van voor je tijd.
Destijds was er al veel goede muziek die de Top 40 niet haalde en in de Tipparade strandde. Tegenwoordig haalt het leeuwendeel daarvan de Tipparade niet eens meer. Dat is wel zo'n commercieel baggerlijstje geworden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:24 schreef Melting het volgende:
Deze heeft overigens de top 40 niet gehaald. Wel de tipparade.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou je trouwens prima een thema-uitzending van kunnen maken.
Zeker weten. Vorig jaar een paar programma’s over ze gekeken, echt tof, ik ben fan, ook van het mierzoete van Kylie enzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Hollywood Beyond - What's Colour Of Money?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Neneh Cherry - Manchild
Fantastische plaat
Goede avond en welkom, Shii.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:08 schreef Shii het volgende:
Wow val ik hier even op het juiste moment binnen.Mooi nummer.
![]()
Goedenavond.
Goedenavondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:08 schreef Shii het volgende:
![]()
Goedenavond.
Olaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:08 schreef Shii het volgende:
![]()
Goedenavond.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik maandag mijn raadradar even ter reparatie aan moet bieden
Ja, even laten afstellen op extra obscuurquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik maandag mijn raadradar even ter reparatie aan moet bieden
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Lisa Marie & Malcolm McLaren - Something's Jumping In Your Shirt
Had je Lionel Richie wel herkent?quote:
Het is een oh ja, maar hij kwam zo niet bij me op. Ik ken het nummer wel van vroeger.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je Lionel Richie wel herkent?
[ afbeelding ]
Ik dacht eigenlijk aan de commodores… dus zat ik wel goed..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je Lionel Richie wel herkent?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan de commodores… dus zat ik wel goed..
Fantastische zanger
Dit ken ik wel, maar geen idee
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef Shii het volgende:
I know there's something going on.
Artiesten zitten ver weg bij mij vanavond. Ook dit was weer oh ja.......
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:05 schreef Melting het volgende:
Je kan bij een slechter nummer binnenkomen.
Dan mag je de rest van de avond even lekker niet sociaal doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:11 schreef livelink het volgende:
Ik zit wel aan mijn sociale taks inmiddels.
Het is vooral vermoeiend, vind ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan mag je de rest van de avond even lekker niet sociaal doen.![]()
Dat is overigens iets anders dan asociaal.
De rest van de avond gewoon lekker jezelf zijn dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is vooral vermoeiend, vind ik.
Ditquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
De rest van de avond gewoon lekker jezelf zijn dan.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
De rest van de avond gewoon lekker jezelf zijn dan.
De muzikanten van zijn begeleidingsband The E Street Band staan bij Springsteen op de loon lijst. Dat levert hem de naam The Boss op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
Waarom wordt hij eigenlijk The Boss genoemd?
Maar ook:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
Waarom wordt hij eigenlijk The Boss genoemd?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:18 schreef livelink het volgende:
Hot Chocolate - It started with a kiss
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:19 schreef DJ11 het volgende:
De volle 0 punten naar Livelink. Inhaalrace is begonnen...
Overigens is "boss" een woord met Nederlandse roots. En Springsteen heeft zelf ook deels Nederlandse roots, dus dat maakt de term extra passend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ook:
'The Boss' is de bijnaam van Bruce Springsteen, maar hij is er niet erg fier op. De naam komt uit de tijd dat Springsteen en zijn groep in de jaren 60 in clubs speelden. Het was zijn taak om na het optreden hun loon te gaan vragen bij de organisator. Daarna verdeelde hij de inkomsten onder de groepsleden. Daarvoor luisterde Bruce naar de bijnaam ‘Doctor’.
Ja.... en ze zei donderdag, dat de jaren 80 haar beter lagen dan de evergreens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:19 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:19 schreef DJ11 het volgende:
Er stroomt Nederlands bloed door de aderen van Bruce Springsteen. Zijn voorouders komen oorspronkelijk uit de provincie Groningen. In de 17de eeuw stapten ze op de boot naar Amerika en vestigden ze zich in New Jersey. Zijn overgrootvader werd de ‘Dutchman’ genoemd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Overigens is "boss" een woord met Nederlandse roots. En Springsteen heeft zelf ook deels Nederlandse roots, dus dat maakt de term extra passend.
Oei... een gewaarschuwd mens telt voor nul.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... en ze zei donderdag, dat de jaren 80 haar beter lagen dan de evergreens.
Ja, kan best nuttig zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En toch raar dat je op de basisschool de tafel van nul niet leert
Ik wist Ruud Gullig nog wel, maar de rest van de band niet meer.quote:
Zeker. Nu nog 'we don't play in Sun City' erachteraan.quote:
Helaas we geven een tuinfeestje!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Nu nog 'we don't play in Sun City' erachteraan.
Het enige instrumentale nummer dat ik zo kan oplepelen met titel en artiest.quote:
Komt waarschijnlijk omdat je nu gewoon jezelf kan zijn, in plaats van sociaal bewogen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Het enige instrumentale nummer dat ik zo kan oplepelen met titel en artiest.
Het hielp ook niet dat ik de hele dag aan het schoonmaken en opruimen ben geweest, terwijl we uiteindelijk natuurlijk de hele avond buiten hebben gezeten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je nu gewoon jezelf kan zijn, in plaats van sociaal bewogen.
Welterusten Symph. Ja, hier in de buurt is het ook onrustig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen met al die tuinfeestjes.
Het is weer goed raak hier helaas, met het nodige vuurwerk ook…
Dank Melting!
Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen met al die tuinfeestjes.
Het is weer goed raak hier helaas, met het nodige vuurwerk ook…
Dank Melting!
Fijne avond nog
Zul je altijd zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hielp ook niet dat ik de hele dag aan het schoonmaken en opruimen ben geweest, terwijl we uiteindelijk natuurlijk de hele avond buiten hebben gezeten.
Sly Fox.... lekker simpel houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Sly and the Fox? - Let's go all the way
Aerosmith was alweer even geleden.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Godley & Creme - Englishman In New York
Het is twee tegen één, dus wij winnen het van Rod.quote:
Moet ie maar wat duidelijker zingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is twee tegen één, dus wij winnen het van Rod.
Precies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Moet ie maar wat duidelijker zingen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Moet ie maar wat duidelijker zingen.
quote:Op zondag 1 september 2024 00:12 schreef livelink het volgende:
The Police - the Do do do, the da da da
Vast Dingetje of zo.quote:Op zondag 1 september 2024 00:13 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo meteen komt het beste nummer van de avond!
Nu al zin in.
Ik ben aangenaam verrast.quote:Op zondag 1 september 2024 00:13 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo meteen komt het beste nummer van de avond!
Nu al zin in.
quote:Op zondag 1 september 2024 00:16 schreef livelink het volgende:
Monthy Python - Always look on the bright side of life
Deze heb ik gereserveerd om als laatste nummer te draaien op mijn crematie.quote:
Dit nummer kan bijna iedereen wel waarderen.quote:
Bijzonder.quote:Op zondag 1 september 2024 00:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heb ik gereserveerd om als laatste nummer te draaien op mijn crematie.
Ja, maar is altijd dezelfde hè?quote:Op zondag 1 september 2024 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk had dit nummer de afsluiter moeten zijn hè?
quote:Op zondag 1 september 2024 00:23 schreef DJ11 het volgende:
Harvest For The World... zijn veel versies van. Ik gok op The Christians.
quote:Op zondag 1 september 2024 00:27 schreef livelink het volgende:
Terence Trent D'Arby - Suddenly across my heart
Ja, ik voelde me al erg onzeker over de titelquote:
Ik heb al een keertje alle nummers uit hun stal aan elkaar geplakt tijdens een uitzending.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je je goed vermaakt daar? Ik zag ultieme dweil Ronald Molendijk ook nog bij de line-upquote:Op zondag 1 september 2024 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al een keertje alle nummers uit hun stal aan elkaar geplakt tijdens een uitzending.
Gisteren één van je idolen op Wooferland horen draaien, Jam El Mar.
Was een redelijk allegaartje wat hij liet horen, maar The Age Of Love kwam er netjes in.
Die track heb ik overigens meerdere keren, bij verschillende DJ's, voorbij horen komen.
Blijft een klassieker…
Ja, prima weer, niet al te warm, uitstekende line-up en veel oude bekenden gezien/gesproken.quote:Op zondag 1 september 2024 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je je goed vermaakt daar? Ik zag ultieme dweil Ronald Molendijk ook nog bij de line-up
Leuk om te horen. Jam El Mar is de laatste jaren nogal van het hardere beukwerk. Ik check Spotify soms nog wel eens, maar het is niet echt mijn ding. Ik word enthousiaster van nieuwe remixes van Jam & Spoon-nummers, die soms nog verschijnen.quote:Op zondag 1 september 2024 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al een keertje alle nummers uit hun stal aan elkaar geplakt tijdens een uitzending.
Gisteren één van je idolen op Wooferland horen draaien, Jam El Mar.
Was een redelijk allegaartje wat hij liet horen, maar The Age Of Love kwam er netjes in.
Die track heb ik overigens meerdere keren, bij verschillende DJ's, voorbij horen komen.
Blijft een klassieker…
Vooraf-track iets voor 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Sour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little Steven - Bitter Fruit (single version)
Vrij recent zelf nog gedraaid en veel korter geleden nog door Melting, maar ja...
Welkom, goedenavondquote:Op maandag 2 september 2024 19:01 schreef Shii het volgende:
Ik luister mee. Weet niet tot hoelang ik blijf aanhaken. Ik moet zo nog koken en eten.
Ja dat kan. Tot hoe laat is de uitzending?quote:Op maandag 2 september 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom, goedenavond
Uiteraard kan de radio tijdens het koken ook aan blijven
Omstreeks 21:15 / 21:30 uur. Zo lang het leuk en gezellig blijft.quote:Op maandag 2 september 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat kan. Tot hoe laat is de uitzending?
Is ook niet heel bekend, maar wel leukquote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
Kan niet zeggen dat deze me bekend voor komt.
Klopt. Ik heb me verbaasd over die tekst, omdat "groot" zo Nederlands klinkt.quote:
quote:
De leukste van alle 3 de films.quote:
Welkom Livelinkquote:Op maandag 2 september 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
Het heeft me een paar minuten gekost, maar ik ben ingelogd.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond is een uitzending volgens het normale recept: oude muziek, nieuwe muziek (er zijn een paar erg fijne nummers uitgekomen) en uiteraard volop ruimte voor verzoekjes / suggesties: welkom via DM.
Verder debuteert vanavond een nieuwe jingle (misschien twee...) én een compleet nieuwe rubriek die zich steevast onaangekondigd aandient. Vanavond waarschijnlijk al een dubbele aflevering hiervan...
quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Het eerste nummer vandaag:Ach, wat erg. GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little Steven - Bitter Fruit (single version)
Vrij recent zelf nog gedraaid en veel korter geleden nog door Melting, maar ja...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Thanks.quote:Op maandag 2 september 2024 19:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Och ik lees het nu pas door de reactie van livelink. Gecondoleerd.
Oh echt? Wel bijzonder.quote:Op maandag 2 september 2024 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Recent zijn er nieuwe remixes verschenen, met gesproken woord door Pet Shop Boys-zanger Neil Tennant erin. Leuk, maar ik houd het even het origineel.Bronski Beat - Why?
Hierna: de eerste nieuwe plaat van de uitzending en dat is meteen al een toppertje.
ABBA - Waterloo?quote:Op maandag 2 september 2024 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer waarvan ik niet wist dat het oorspronkelijk van deze groep is. Ze hebben er dan zelf ook niet de grootste hit mee gehad...
Ah, dat wist ik ook niet. Het is een tandje langzamer zo te horen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
The Stories hadden er een veel grotere hit mee, maar dit is toch echt het origineel:Hot Chocolate - Brother Louie
Ik ga opletten. Nieuwe jingle gok ik.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef DJ11 het volgende:
alert-momentje over dik 1 minuut... ik zeg verder niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |