Tussenrondes vind ik altijd zo'n vaag fenomeen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tussen de 7 en 11 om bij de beste 24 te eindigen, wat recht geeft op de tussenronde. En tussen de 15 en 19 om bij de beste 8 te eindigen, waarmee je de tussenronde over mag slaan.
Nee, dat het niet indruist tegen alle sportieve grondbeginselen die je uit je domme duim zuigt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij stelt dat de prestaties van Feyenoord en PSV niet tegen elkaar worden afgemeten op één ranglijst?
Je bent te onnozel voor deze discussie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, dat het niet indruist tegen alle sportieve grondbeginselen die je uit je domme duim zuigt.
Ik merk dat mijn ELO de laatste maanden wat aan het dalen is hier op het forum. Voor nu zou ik zeggen niveautje Sturm Graz.quote:
Niveau PSVquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn ELO de laatste maanden wat aan het dalen is hier op het forum. Voor nu zou ik zeggen niveautje Sturm Graz.
En die van jou?
Nouja 2/3 gaat door. Uitmelken genot net als bij het EK/WK. Als hele kleine club misschien onmogelijk om door te gaan. Maar alles daarboven kan prima door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ik denk dat hiermee het fenomeen stuntploeg wel klaar is. Met 8 wedstrijden tegen 8 verschillende ploegen en ook nog play-offs wordt het vrij onmogelijk voor kleinere clubs de knock out fase te behalen. Een keer winnen van een grote club betekend nu echt helemaal niets meer, want er zijn nog 7 wedstrijden en 35 anderen teams waar mee je voor een plekje in top 8 speelt.
Als je ploegen gaat tellen (12) die onder Feyenoord moeten eindigen om door te gaan kom ik wel uit op het feit dat Stuttgart of Celtic ondanks hun makkelijke loting daar ook bij horen. Het wordt heel pittig.quote:
Schakelkanaalliefhebbers krijgen hier wel een MEGA stijve van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Omcirkel deze datum maar vast met rood in de agenda.
Stukje GENOT.
Knotsgek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
Schakelkanaalliefhebbers krijgen hier wel een MEGA stijve van.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb even alle wedstrijden toegevoegd in de OP
Die laatste speelronde moet ineens allemaal op hetzelfde tijdstip op dezelfde dag en geen topclubs tegen elkaar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb even alle wedstrijden toegevoegd in de OP
Had ik ook al opgemerkt dat ze dat zo hebben zo gedaanquote:Op woensdag 4 september 2024 13:28 schreef Nober het volgende:
Juventus uit.
Lichtelijk uitdagend voor Veerman.
Leverkusen thuis.
Wat een topsysteem.
[..]
Die laatste speelronde moet ineens allemaal op hetzelfde tijdstip op dezelfde dag en geen topclubs tegen elkaar.
Alsof die paar uurtjes scheelt.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.ed.nl/nederla(...)dig-bekend~a7b5e57e/
De KNVB blijft maar babysitten.
Behalve eerder/later licht/donker niet veel.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Bij zomertijd/wintertijd merk je al wat een uurtje doet.
Oke boomer.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Bij zomertijd/wintertijd merk je al wat een uurtje doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |