Girona ook pittig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lille en Leipzig hebben de zwaarste lotingen wellicht.
De kampioen van Bosnië zou in geen enkel systeem meedoen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt maar met alle respect. Aston Villa voetbalt nu eenmaal veel beter dan de kampioen van Bosnië
En dan ook een paar teams uit Bhutan en een paar Amerikaanse jeugdteams!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef Nober het volgende:
Waarom niet ook een paar vrouwenteams erbij, de CL finalisten van vorig seizoen bijvoorbeeld.
En dan samen afdouchen en daar ook een competitie van maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef Nober het volgende:
Waarom niet ook een paar vrouwenteams erbij, de CL finalisten van vorig seizoen bijvoorbeeld.
Zeker voor PSV maar mocht Feyenoord alles beetje op orde hebben moet 9 punten kunnen lukken:quote:
Zaterdag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het speelschema eigenlijk bekend?
Zou het misschien kunnen, heel misschien, dat ze allebei tegen Girona moeten?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er twee Girona's?
Zowel op teletekst als op de X kanalen van PSV en Feyenoord staat Girona FC
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een gemiddeld schoolvoetbaltoernooi heeft een beter format. Wat een circus is dit. Ik kan de Champions League niet langer serieus nemen.
Dit wordt een absolute topshowquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:14 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben bang dat het me nu nog minder gaat interesseren dan met de oude poules en dat ik dan ergens in januari wel eens kijk wie naar de knock out fase gaat
Is eerder een oplossing vinden voor een probleem dat er niet wasquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wordt een absolute topshow
Denk het ook. Lijkt me wel lastiger voor kleinere clubs om de knock-out fase te halen. Zes punten halen bij de zwakste broeder zit er niet meer in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja. Eén uit Spanje en één uit Italië.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er twee Girona's?
Zowel op teletekst als op de X kanalen van PSV en Feyenoord staat Girona FC
Het probleem was dat de commerciële waarde van de CL tegen z'n limiet liep, daardoor clubs gingen dreigen met de Super League en dat de meeste groepen zeer voorspelbaar waren gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is eerder een oplossing vinden voor een probleem dat er niet was
Tja geen idee dus met deze opzet. Daarom vraag ik het.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen, heel misschien, dat ze allebei tegen Girona moeten?
Blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:49 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja. Eén uit Spanje en één uit Italië.
Zeg eens heel snel tien keer Genoa.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja geen idee dus met deze opzet. Daarom vraag ik het.
[..]
Blijkbaar niet dus.
De eerste bal moet nog rollen en mensen zijn al boos jajajajajajaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |