Ja en dan nog een kleinere laag er boven (zonder de uitbouw), daar weer een zolder boven en daar weer een vliering boven.quote:
* aeque houdt zich inquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms kan ik best droog uit de hoek komen![]()
Ah ik wilde al zeggen: RIP onderburen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan nog een kleinere laag er boven (zonder de uitbouw), daar weer een zolder boven en daar weer een vliering boven.
Te veel sloopwerk waarbij ik niet weet of het allemaal stabiel blijft, voor een verwaarloosbare verbetering.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijkeuken bij de keuken aantrekken
Ow de buren hebben het hier nu sowieso al zwaar!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ik wilde al zeggen: RIP onderburen.
Of een 4 zits. Heb ik ook in de kamer. Kan je lekker languit op liggen en kan mini of iemand anders er nog naast zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een hoekbank zou wel kunnen.. of kijken naar een 3 zit met een stoel..
De buurvrouw lijkt me een aardige dame, en niet het moeilijkste type.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow de buren hebben het hier nu sowieso al zwaar!
De muren zijn zo dik als van een gemiddelde mergelgrot, maar zonder spouw en de houten vloeren lopen onderling door.
Ga je boven slapen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel sloopwerk waarbij ik niet weet of het allemaal stabiel blijft, voor een verwaarloosbare verbetering.
De aanbouw er achter er bij betrekken is beter, en de keuken daar dan in plaatsen, maar dat kost een hele hoop peseta's.
Een 4-zits neemt veel te veel ruimte in beslag voor een eettafel, met een tv er tegenover aan een kort wandje tussen 2 deuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een 4 zits. Heb ik ook in de kamer. Kan je lekker languit op liggen en kan mini of iemand anders er nog naast zitten
Mee eens!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De buurvrouw lijkt me een aardige dame, en niet het moeilijkste type.
Ja dat bedoel ik met de aanbouw; feitelijk is het gewoon een schuur die tijdelijk als slaapkamer dienst heeft gedaan, en daar kan ik (voor veel geld) een keuken van maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je boven slapen?
Dan zou je ook nog kunnen kiezen om de slaapkamer als keuken te gebruiken ?
Voor een wat betaalbaardere keuken kun je ook nog veilingen in de gaten houdenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met de aanbouw; feitelijk is het gewoon een schuur die tijdelijk als slaapkamer dienst heeft gedaan, en daar kan ik (voor veel geld) een keuken van maken.
Dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een 4 zits. Heb ik ook in de kamer. Kan je lekker languit op liggen en kan mini of iemand anders er nog naast zitten
Hier niet al te ver vandaan verkopen ze tegen dumpprijzen heel goede Duitse keukens.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een wat betaalbaardere keuken kun je ook nog veilingen in de gaten houden
Of een 2de hands
Maar het is maar net wat je wil
Mijn kamer is 8:25 lang. Ik heb een. Vierzite een twee zits en een lange eettafel staan. Jou kamer is smal maar wel lang toch.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een 4-zits neemt veel te veel ruimte in beslag voor een eettafel, met een tv er tegenover aan een kort wandje tussen 2 deuren.
Je zet jezelf meteen volledig vast qua indeling.
Slinger zequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier niet al te ver vandaan verkopen ze tegen dumpprijzen heel goede Duitse keukens.
Maar het verleggen van de afvoer en leidingen enzo is wel een dingetje.
Maar ff koterslingeren hier!
* gebrokenglas gaat de 4zitsbank bij dot eens uitproberen....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat de 4zitsbank bij dot eens uitproberen....Kijken of hij echt lekker ligt....
Hopelijk zet Dot dan ook lekkere koffie
Totaal niet verwacht dit antwoordquote:
Shocking klem ....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie de afmetingen he!
Ja de hoekbank past wel shocking klem tegen de verwarming, maar dan kan de kamerdeur nauwelijks meer open en stook je je een ongeluk in de winter.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Totaal niet verwacht dit antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |