Dat is wel waar, maar met dat soort dingen word je in Nederland wat meer mee geconfronteerd dan met Zweedse spelers uit de PSV selectie van 1974.quote:Op maandag 9 september 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een minuut oud toen Anneke Grönloh op 1 stond. Maar ik weet het wel.
Het is na Nordhal en Ibrahimovitz de beste Zweedse spits allertijden.quote:Op maandag 9 september 2024 12:50 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar met dat soort dingen word je in Nederland wat meer mee geconfronteerd dan met Zweedse spelers uit de PSV selectie van 1974.
Ken je Dik Nanninga ?quote:Op maandag 9 september 2024 13:45 schreef Bargehassus het volgende:
Dan schiet ik hem binnen!
(Maar niet heus)
Ralf is goed. De Ö is half goed zeg maar. De N zit dicht bij.quote:
Het is Dick Nanninga, tong80.quote:Op maandag 9 september 2024 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Dik Nanninga ?
Ral.....Eds.....
Vorige week nog een briljante column over hem geschreven voor de FP. Dus ik hoop dat je aanneemt dat ik een type fout heb gemaakt.quote:
Polo ? Of moet het wat anders zijn ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:29 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat het Zweedse heerschap toch wel enigszins uit het collectieve geheugen is weggezakt.
Ik doe er een opstartvraagje bij.
En omdat sportvragen zo leuk zijn... Logo van?
[ afbeelding ]
Polo by ....quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Polo ? Of moet het wat anders zijn ?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:29 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat het Zweedse heerschap toch wel enigszins uit het collectieve geheugen is weggezakt.
horsesquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:32 schreef pipster het volgende:
[..]
Polo by ....
Het begin is er, maar hij is nog niet compleet.
Deze mijnheer doet bij mij dus geen bellen rinkelen, maar ik ben dan ook heel selectief in hoe ik het voetbalverleden induik.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:34 schreef pipster het volgende:
[..]
Deze mijnheer doet bij mij dus geen bellen rinkelen, maar ik ben dan ook heel selectief in hoe ik he voetbalverleden induik.
Dat zou zomaar goed kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:44 schreef pipster het volgende:
Ik haal haar altijd door elkaar met Mary-louise Parker, maar weet het even niet.
Ik denk zomaar dat haar voornaam Lauren is....
Dat kan bijna elke achternaam in het Engels.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:06 schreef DTF het volgende:
Haar achternaam kan ook een voornaam zijn in het Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |