Dat is sowieso een schandaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op de GGZ.
Goeiemorgen
Hier is het dit weekend volksfeest, hoor dan de muziek ook wel, maar vind dat niet erg.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O hier komt dat ookzal wel stadseizoenfeesttijd zijn.
Woon in het centrum dus dat gaat wel geluidoverlast geven..
Ja precies leven en laat leven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het dit weekend volksfeest, hoor dan de muziek ook wel, maar vind dat niet erg.
Die ene keer per jaar. Alleen kudt muziek hier die domme hollandse meezingers
Dat is kut, vooral als je gewend was dat het eerder niet zo was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik woon in een winkelstraat, en sinds kort zetten ze daar van 8.00 tot 20.00 keiharde kutmuziek aan. Ook als de winkels dicht zijn, en daar word ik best flauw van.
Ik ga de winkeliersvereniging mailen of ze iig de openingstijden van de winkels kunnen aanhoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is kut, vooral als je gewend was dat het eerder niet zo was.
Wat kan je er aan doen? Vrij weinig.
Echt niet, eerder stonden er leuke bandjes op straat, tegenwoordig is alles uit het dorp verplaatst naar een tent op een ander terrein. De gezelligheid is er af.geen braderie meer geen klein kermisje meerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies leven en laat leven.
Ooo gezellige slagermuziek hahawat een genot
O dat is echt heel kudt een enkel weekend is nog te doen, maar iedere dag zolangquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik woon in een winkelstraat, en sinds kort zetten ze daar van 8.00 tot 20.00 keiharde kutmuziek aan. Ook als de winkels dicht zijn, en daar word ik best flauw van.
Op zaterdag staat ie ook aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt heel kudt een enkel weekend is nog te doen, maar iedere dag zolang
Oh wat apart. Misschien krijgen ze minder financiering.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet, eerder stonden er leuke bandjes op straat, tegenwoordig is alles uit het dorp verplaatst naar een tent op een ander terrein. De gezelligheid is er af.geen braderie meer geen klein kermisje meer
Alleen muziek
Ja precies. Kijken wat je mogelijkheden zijn. Zal wel fijn zijn als wat leefbaarder word qua geluidsoverlast.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga de winkeliersvereniging mailen of ze iig de openingstijden van de winkels kunnen aanhouden
Geen idee, er is altijd wel geld voor die bagger muziek. Dat is dan zo jammer. Die hele dorpsfeesten is gebasseerd op zoveel mogelijk zuipen. Niets meer aanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh wat apart. Misschien krijgen ze minder financiering.
Nou ik zou er op mikken dit helemaal te stoppenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga de winkeliersvereniging mailen of ze iig de openingstijden van de winkels kunnen aanhouden
Met buren een protestpetitie indienen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Daar moeten ze dan op zijn minst een vergunning voor hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ouders hadden een stomerij en daar hebben wij jaren boven gewoond in de stad en je weet dat daar vaak een draaiorgel door de hoofdstraat gaat. Nooit problemen mee gehad , het is zijn werk en 's avonds gaan ze ook gewoon naar huis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef woxxel2 het volgende:
Ik heb ook eens in een winkel straat gewoont. Stonden ze steeds met zo'n draaiorgel onder m'n raam.
Ik raad t iedereen af boven winkels te gaan wonen
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een stomerij en daar hebben wij jaren boven gewoond in de stad en je weet dat daar vaak een draaiorgel door de hoofdstraat gaat. Nooit problemen mee gehad , het is zijn werk en 's avonds gaan ze ook gewoon naar huis.
Geen problemen hebben met draaiorgels?quote:
Wat bedoel je nou precies ? Want ik zei toch dat dat helemaal geen issue was , het hoort op een bepaalde manier ook bij het straatbeeld , in Deventer stonden ze ook voor ons huis . ze draaien 's nachts niet , dat scheeltquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen problemen hebben met draaiorgels?
Dat zeg ik, dat je er mee kan omgaan. En hoe doe je dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies ? Want ik zei toch dat dat helemaal geen issue was , het hoort op een bepaalde manier ook bij het straatbeeld , in Deventer stonden ze ook voor ons huis . ze draaien 's nachts niet , dat scheelt
Wat een geweld zegquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat je er mee kan omgaan. En hoe doe je dat?
Ik heb zo'n eikel die liep te collecteren wel eens 20 euro geboden. Als ik dan wel zijn draaiorgel voor een aanstromende vrachtwagen mocht zetten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n eikel die liep te collecteren wel eens 20 euro geboden. Als ik dan wel zijn draaiorgel voor een aanstromende vrachtwagen mocht zetten.
Ik snap het probleem niet zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, hij was een beetje beledigd zelfsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Ging hij akkoord met je deal?
Er was dus geen geweldquote:
Veel lelijkheid komt uit zo'n ding.quote:
Wat veel vervelender was waren mannen die 'snachts in de brievenbus pisten , en vechtpartijen , in die tijd gebeurde er veel , bepaalde families die elkaar doodschoten .. dan is zo'n draaiorgel niet echt een dingquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Nee, hij was een beetje beledigd zelfs
[..]
Er was dus geen geweld
[..]
Veel lelijkheid komt uit zo'n ding.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, hij was een beetje beledigd zelfs
[..]
Er was dus geen geweld
[..]
Veel lelijkheid komt uit zo'n ding.
Als ik als mini-Domni met mijn ouders in Arnhem was, kreeg ik een muntje om aan de draaiorgelman te geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:51 schreef StevenHyde het volgende:
Vroeger in bijv Arnhem had je het ook altijd. Best gezellige toevoeging aan t straatbeeld. Geen idee of ze nu soms nog er zijn.
Dat zijn vaak drankorgelsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat veel vervelender was waren mannen die 'snachts in de brievenbus pisten , en vechtpartijen , in die tijd gebeurde er veel , bepaalde families die elkaar doodschoten .. dan is zo'n draaiorgel niet echt een ding
Ik vond ze wel vaak wat opdringerigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik als mini-Domni met mijn ouders in Arnhem was, kreeg ik een muntje om aan de draaiorgelman te geven.
Dat zijn niet alleen mannen die in brievenbussen pissen, heb tot nu toe meer vrouwen gesnapt die een poging wagen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat veel vervelender was waren mannen die 'snachts in de brievenbus pisten , en vechtpartijen , in die tijd gebeurde er veel , bepaalde families die elkaar doodschoten .. dan is zo'n draaiorgel niet echt een ding
Zit je al klaar voor vanavond?quote:
Kat in het bakkie vanaafquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit je al klaar voor vanavond?
Haartjes netjes gewassen?
Pyama aan?
Mag je opblijven tot zo laat?
Om dat wout niet te zien?
Deze kenner weetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kat in het bakkie vanaaf
Hoef ik niet te kijken
Ik vrees een vieze wedstrijd die ze verliezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kat in het bakkie vanaaf
Hoef ik niet te kijken
Wat heerlijk melodieus... word er rustig vanquote:
Ik vaak ook wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heerlijk melodieus... word er rustig van
Is dit een genre? Kan ik ff een playlist van dit soort engeltjes zoekenquote:
Vaak zie je op utube wel gelijksoortige muziek in de speellijst.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dit een genre? Kan ik ff een playlist van dit soort engeltjes zoeken
Staat in de OP G.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Link em der ff in D.
quote:
Ja, dat is wel lekker... maar meer tijdens een meditatie of massagequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Zoek maar eens op Alain Morisod en/of Sweet People. Dan krijg je muziek waar je helemaal zen van wordt.![]()
Wat leuk. Het was een mooie dag ook hier, moest werken.. eigenlijk iets te mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
En ik neem jullie even mee op mijn wandeling van vanmiddag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk. Het was een mooie dag ook hier, moest werken.. eigenlijk iets te mooi
Lekker hoor in het groen.
We hebben meerdere van die haventjes en bruggetjes in het centrum, ik moest nog even naar het centrum om een pakje op te halen, dus pakte meteen deze brug mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dat de haven van DB?
Luister je nog misdaadverhalen onder het wandelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.
Oi Hoi! Had die armbreuk toch ook zuh voordelen!!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.
Nee, ik ben toch weer verder gegaan met de Echt Gebeurd podcast, korte verhaaltjes van ca. 10 minuten, echt een aanrader.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luister je nog misdaadverhalen onder het wandelen?
Zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch weer verder gegaan met de Echt Gebeurd podcast, korte verhaaltjes van ca. 10 minuten, echt een aanrader.
Perfecte timing ja, heerlijk weer en op mijn werk is het in deze periode altijd zeer rustig. Ik heb een prima conditie dankzij mijn dagelijkse 15.000 stappenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oi Hoi! Had die armbreuk toch ook zuh voordelen!!
eensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
In het genre is dit wel echt top-notch! Vind ikke
Twilight Zonequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthoudenEchter niet tijdens het wandelen.. ik wil de omgeving ervaren met geluid.
Met slapen gaan, dat is mijn audio tijd. Meestal Sci-Fi verhalen uit de oude doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |