Wat heerlijk melodieus... word er rustig vanquote:
Ik vaak ook wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heerlijk melodieus... word er rustig van
Vaak zie je op utube wel gelijksoortige muziek in de speellijst.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dit een genre? Kan ik ff een playlist van dit soort engeltjes zoeken
Staat in de OP G.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Link em der ff in D.
quote:
Ja, dat is wel lekker... maar meer tijdens een meditatie of massagequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Zoek maar eens op Alain Morisod en/of Sweet People. Dan krijg je muziek waar je helemaal zen van wordt.![]()
Wat leuk. Het was een mooie dag ook hier, moest werken.. eigenlijk iets te mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
En ik neem jullie even mee op mijn wandeling van vanmiddag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk. Het was een mooie dag ook hier, moest werken.. eigenlijk iets te mooi
Lekker hoor in het groen.
We hebben meerdere van die haventjes en bruggetjes in het centrum, ik moest nog even naar het centrum om een pakje op te halen, dus pakte meteen deze brug mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dat de haven van DB?
Luister je nog misdaadverhalen onder het wandelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.
Oi Hoi! Had die armbreuk toch ook zuh voordelen!!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.
Nee, ik ben toch weer verder gegaan met de Echt Gebeurd podcast, korte verhaaltjes van ca. 10 minuten, echt een aanrader.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luister je nog misdaadverhalen onder het wandelen?
Zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch weer verder gegaan met de Echt Gebeurd podcast, korte verhaaltjes van ca. 10 minuten, echt een aanrader.
Perfecte timing ja, heerlijk weer en op mijn werk is het in deze periode altijd zeer rustig. Ik heb een prima conditie dankzij mijn dagelijkse 15.000 stappenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oi Hoi! Had die armbreuk toch ook zuh voordelen!!
eensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
In het genre is dit wel echt top-notch! Vind ikke
Twilight Zonequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthoudenEchter niet tijdens het wandelen.. ik wil de omgeving ervaren met geluid.
Met slapen gaan, dat is mijn audio tijd. Meestal Sci-Fi verhalen uit de oude doos.
Sowieso Clannad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
Hoe gaat ie nu met je elleboog? Pijn weg?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Perfecte timing ja, heerlijk weer en op mijn werk is het in deze periode altijd zeer rustig. Ik heb een prima conditie dankzij mijn dagelijkse 15.000 stappen![]()
Mijn collega kwam gisteren mijn laptop brengen, dus heb vanmorgen een uurtje thuis zitten werken, nou ja, ik heb een begin gemaakt met mijn mailbox lezen
Heb een hekel aan die Bonoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
Hi Prisquote:
Zolang hij niet de wereldverbeteraar uit probeert te hangen gaat hij nog welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb een hekel aan die Bono![]()
Wel ff aangezet.... en zij zingt best aardig
Clannadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
Volgend jaar (als je vijftig wordt) rijd ik wel ff die kant op om je arm weer te breken rond deze tijd. Tussen twee balken of zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Perfecte timing ja, heerlijk weer en op mijn werk is het in deze periode altijd zeer rustig. Ik heb een prima conditie dankzij mijn dagelijkse 15.000 stappen![]()
Mijn collega kwam gisteren mijn laptop brengen, dus heb vanmorgen een uurtje thuis zitten werken, nou ja, ik heb een begin gemaakt met mijn mailbox lezen
Moya Brennanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb een hekel aan die Bono![]()
Wel ff aangezet.... en zij zingt best aardig
hey heyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi PrisHoe is ie?
Prachtig nummer. Had alleen wel wat langer gemogen. Was 'ons' liedjuh (met een meisje).![]()
![]()
Als ik normaal doe heb ik geen pijn, soms maak ik van die bewegingen, sla ik een vlieg weg met rechts, dat is nog niet handigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe gaat ie nu met je elleboog? Pijn weg?
in 1985 was ie nog redelijk normaalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zolang hij niet de wereldverbeteraar uit probeert te hangen gaat hij nog wel
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Volgend jaar (als je vijftig wordt) rijd ik wel ff die kant op om je arm weer te breken rond deze tijd. Tussen twee balken of zo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoorde daarstraks Meatloaf het Volkslied zingen en moest nog aan je denken
Hi! Mooi!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey heyGaat prima.
Mooi nummer voor een "ons liedjuh"
Nog een gel kussentje gehaald?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik normaal doe heb ik geen pijn, soms maak ik van die bewegingen, sla ik een vlieg weg met rechts, dat is nog niet handigMaar een beetje buigen en strekken gaat steeds beter, al heb ik nog maar weinig kracht in de arm, maar al met al ben ik best tevreden. Volgende week naar de fysio, dan ga ik ook weer vooruit.
ah ook fysio dus nodig...dat zal wel helpen inderdaad. Gelukkig dus weinig pijn. Goed om te horenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik normaal doe heb ik geen pijn, soms maak ik van die bewegingen, sla ik een vlieg weg met rechts, dat is nog niet handigMaar een beetje buigen en strekken gaat steeds beter, al heb ik nog maar weinig kracht in de arm, maar al met al ben ik best tevreden. Volgende week naar de fysio, dan ga ik ook weer vooruit.
Die muismat is inderdaad niet de oplossing, ik wil onderstaande mat bestellen, met een kussen gooi je je schouder omhoog en krijg je daar weer last meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog een gel kussentje gehaald?
Bij nader inzien lijkt me een gewoon kussentje toch lekkerder
Beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die muismat is inderdaad niet de oplossing, ik wil onderstaande mat bestellen, met een kussen gooi je je schouder omhoog en krijg je daar weer last mee![]()
[ afbeelding ]
Ha ja bedankt, maar ik mis mijn collega's wel en eind september is de leukste beurs van het jaar, daar wil ik wel bij zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter.
Ik hoop dat het fijn en (niet te) snel geneest, tis tenslotte nog prima wandelweer
In de brievenbus?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zijn niet alleen mannen die in brievenbussen pissen, heb tot nu toe meer vrouwen gesnapt die een poging wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |