Behoor jij tot die meerderheid?quote:Op zondag 1 september 2024 09:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Complot!
[..]
Dat is niet wat er hier gezegd wordt door de meerderheid.
Gaapquote:Op zondag 1 september 2024 08:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zijn harde feiten waar zionistische breintjes errors van krijgen. Ik snap het. Maar de 6 doden kunnen bij de lijst van meer dan 40.000 slachtoffers van de zionistische agressie bijgeschreven worden.
Dat een hoop volk hier zelfs nog gewoon mag posten is mij echt een raadsel.quote:Op zondag 1 september 2024 09:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gaap
Sinds 7 oktober en de voortdurende stroom aan dit soort bagger heb ik steeds meer een hekel aan moslims gekregen. Goed bezig moslims, fijn volk.
Zoek een psychiater en praat erover. Het is jouw probleem.quote:Op zondag 1 september 2024 09:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gaap
Sinds 7 oktober en de voortdurende stroom aan dit soort bagger heb ik steeds meer een hekel aan moslims gekregen. Goed bezig moslims, fijn volk.
Ja.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 09:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zoek een psychiater en praat erover. Het is jouw probleem.
Alleen verexcuseert niets de moordorgie op duizend onschuldige jongeren. 7 oktober is een van de meest kwaadaardige misdaden na WO2 geweest.quote:Op zondag 1 september 2024 09:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zal vast wel de mond gesnoerd worden of op een andere manier zwart worden gemaakt. Ook in dit topic wordt de zionistische narrative klampachtig vast gehouden. Alles is gestart op 7 oktober. Daarvoor was er totaal niets aan de hand. Werden er geen Palestijnen vermoord op grote schaal of gediscrimineerd in hun eigen land.
Internationaal is het al vast gelegd wat het moet zijn. Wat bedoel je met wie er zou mogen wonen?quote:Op zondag 1 september 2024 09:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja.
Kun jij trouwens na driekwart jaar eens antwoord geven op mijn vraag welke vorm Palestina volgens jou zou moeten krijgen en wie er zou mogen wonen?
Ik dacht dat je het over jezelf hadquote:Op zondag 1 september 2024 09:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerdere post van mij gaat over oa jou hoor. Waarom like je die?
Dan kunnen er veel Nederlanders naar de psychiaterquote:Op zondag 1 september 2024 09:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zoek een psychiater en praat erover. Het is jouw probleem.
Er is ook geen enkel excuus voor de moord op duizenden Palestijnen. Als je 1000 doden het ergste vindt wat er sinds WOII gebeurd is dan ben je redelijk selectief. Want daarvoor zijn er al vreselijke dingen met Palestijnen gebeurd en daarna is het dunnetjes overgedaan. De teller staat op ruim 40.000 onschuldige doden sinds die 1000 doden. Maar dat doet je natuurlijk niks. Die 1000 moeten zo erg zijn geweest dat je 40.000 niet eens zo erg vindt. Dat kan alleen maar bij een zionistisch racistisch brein.quote:Op zondag 1 september 2024 09:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen verexcuseert niets de moordorgie op duizend onschuldige jongeren. 7 oktober is een van de meest kwaadaardige misdaden na WO2 geweest.
Werd tijd dat je eindelijk ging werken voor de kost. Mooie gelegenheid voor je als ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 1 september 2024 09:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan kunnen er veel Nederlanders naar de psychiater![]()
Ik ga maar eens van baan wisselen.
Net voor de bevrijding vermoordquote:Op zondag 1 september 2024 06:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-onder-wie-amerikaan
quote:Overnight, the IDF recovered the bodies of six Israeli hostages from a Hamas tunnel in Rafah in the southern Gaza Strip, who according to the military were murdered by their captors not long before they were found.
The hostages are Hersh Goldberg-Polin, 23, Eden Yerushalmi, 24, Ori Danino, 25, Alex Lubnov, 32, Carmel Gat, and Almog Sarusi, 25.
According to the IDF, the six were murdered by Hamas a short while, possibly around a day or two, before troops found them.
The IDF did not have the exact location of the hostages, but had indications of a general area where the six could be held. The military says it operated carefully in the area, due to the possibility that hostages were being held there.
Troops began to search a tunnel complex yesterday, until they found the hostages dead in the afternoon. Overnight their bodies were extracted from Gaza and brought to Israel for identification.
The IDF says there were no clashes with Hamas terrorists inside the tunnel, and the guards who likely murdered the six fled the area.
The tunnel in which the slain hostages were found, in Rafah, is about a kilometer away from where soldiers found hostage Farhan al-Qadi earlier this week.
Goldberg-Polin, Yerushalmi, Danino, Lubnov, and Sarusi were abducted from the Nova music festival near Kibbutz Re’im by Hamas terrorists on October 7, while Gat was taken from Kibbutz Be’eri.
quote:IDF Spokesman Rear Adm. Daniel Hagari says the six hostages recovered from southern Gaza's Rafah were "brutally murdered" by Hamas shortly before troops arrived.
"According to an initial assessment... they were brutally murdered by Hamas terrorists a short while before we reached them. They were abducted alive on the morning of October 7 by the Hamas terror group. Their bodies were found during the fighting in Rafah, in a tunnel, about a kilometer away from the tunnel from which we rescued Farhan al-Qadi a few days ago," he says in a press conference.
"Since Farhan was found, troops were given an emphasis on operating carefully even more than usual, because of the understanding that additional hostages may be in the area. We did not have information on the exact location of the hostages," Hagari says.
He also says troops battled Hamas terror operatives above ground in the area where the tunnel was located.
Ik zie het je zo zeggen als Gal Gadot in de sneeuwwitje filmquote:Op zondag 1 september 2024 09:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Werd tijd dat je eindelijk ging werken voor de kost. Mooie gelegenheid voor je als ervaringsdeskundige.
Aldus het IDF journaal.quote:Op zondag 1 september 2024 09:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Net voor de bevrijding vermoord
[..]
[ x ]
[..]
[ x ]
Ik vroeg volgens jou en niet wat er internationaal vast is gelegd.quote:Op zondag 1 september 2024 09:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Internationaal is het al vast gelegd wat het moet zijn. Wat bedoel je met wie er zou mogen wonen?
Als je het woordje "baan" eerst even opzoekt en leert begrijpen, hoef je me daarna waarschijnlijk niets meer uit te leggen.quote:Op zondag 1 september 2024 09:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik zie het je zo zeggen als Gal Gadot in de sneeuwwitje film
(het woord 'wisselen' leg ik je nog wel een keer uit)
Laten we inderdaad ook het officiële bericht van het ministerie voor het voortbestaan van Israël in Palestine even afwachten.quote:
Polio. 100%!quote:Op zondag 1 september 2024 09:55 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
Hopelijk krijgen we snel te horen waar ze aan zijn overleden..
Ik heb altijd een voorkeur gehad voor de 67 grenzen. Maar ik twijfel enorm. Denk dat ze gewoon alles op moeten eisen. Elke compromis die ze hebben gedaan heeft ze uiteindelijk alleen ellende geleverd en minder territorium.quote:Op zondag 1 september 2024 09:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vroeg volgens jou en niet wat er internationaal vast is gelegd.
En met wie er zou mogen wonen bedoel ik: wie van de huidige bewoners van het huidige grondgebied van Israël zouden volgens jou mogen blijven wonen daar?
Ik vind dat de grenzen van '67 een goede basis zijn voor een staat, dat de nederzettingen op de westoever niet te verenigen zijn met een oplossing en dus of helemaal weg moeten of moeten vallen onder een zelfstandige Palestijnse autoriteit (wat denk ik in de praktijk niet haalbaar is, dat draait uit op ongecontroleerd geweld).quote:Op zondag 1 september 2024 10:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb altijd een voorkeur gehad voor de 67 grenzen. Maar ik twijfel enorm. Denk dat ze gewoon alles op moeten eisen. Elke compromis die ze hebben gedaan heeft ze uiteindelijk alleen ellende geleverd en minder territorium.
Wie er mogen wonen is toch duidelijk. Iedereen zonder Israëlische paspoort. Ongeacht geloof. Ze hebben dan de keuze om afstand te doen daarvan.
Denk dat de illegale nederzettingen zonder Israëlische tanks snel leeg zouden lopen.
Wat vind jij?
Die kaart wordt volop gespeeld maar zal weinig veranderen bij de mensen die aan de goede kant staan. De geest is uit de fles. De zionistische bubbel is doorgeprikt.quote:Op zondag 1 september 2024 10:07 schreef Cuendillar het volgende:
Maar even serieus: Hamas/de Palestijnen hebben een grote fout begaan met die Amerikaanse dode gijzelaar. Dit zal (hopelijk) wat veranderen aan het weifelende Amerikaanse sentiment.
Elke vorm van nuance in dit complexe conflict, kom ik dus totaal niet tegen bij de pro Palestijnse aanhangers. Juist die nuance zie je vrijwel alleen bij de andere zijde.quote:Op zondag 1 september 2024 09:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zal vast wel de mond gesnoerd worden of op een andere manier zwart worden gemaakt. Ook in dit topic wordt de zionistische narrative klampachtig vast gehouden. Alles is gestart op 7 oktober. Daarvoor was er totaal niets aan de hand. Werden er geen Palestijnen vermoord op grote schaal of gediscrimineerd in hun eigen land.
Als er iets is gebeurd, is dat de kampen in deze kwestie verhard zijn, en dat er heel veel voorheen redelijke mensen over zijn gestapt naar het niet eens zozeer pro-Israëlkamp maar zeker het anti-pro-Palestina-protestantenkamp.quote:Op zondag 1 september 2024 10:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die kaart wordt volop gespeeld maar zal weinig veranderen bij de mensen die aan de goede kant staan. De geest is uit de fles. De zionistische bubbel is doorgeprikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |