SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Heldquote:
Elsa laat het gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elsa zou behoorlijk afkoelen.
Dat bepaal ik zelf welquote:
En en kan. Vind netjes als diegene wie uitnodigde betaald. Maar kan ook vinden dat het soms niet uitmaakt.quote:
Borrelquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En en kan. Vind netjes als diegene wie uitnodigde betaald. Maar kan ook vinden dat het soms niet uitmaakt.
Komt er dan wel altijd een 2e date?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben ik een keer progressief, is het weer niet goed![]()
Maar als ik de 1e date betaal, dan is het wel mijn regel dat de dame de 2e doet, want anders is er geen 3e date
Hier krijg je nooit de kans om te openen, Stiggie ligt altijd op de loer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan haal je dat lieve beestje in het volgende topic eruit
Ik ben al te vaak in die valkuil getrapt dat ik betaalde en er geen 2e date kwamquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En en kan. Vind netjes als diegene wie uitnodigde betaald. Maar kan ook vinden dat het soms niet uitmaakt.
Gemeen jij, wat heeft snugglebunny jou aangedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier krijg je nooit de kans om te openen, Stiggie ligt altijd op de loer.
Valt tegen dan ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben al te vaak in die valkuil getrapt dat ik betaalde en er geen 2e date kwam
Snap ik. Heb momenteel hetzelfde drink eigenlijk niet meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Aan de ene kant heb ik wel trek in een borrel, aan de andere kant bevalt een periode zonder alcohol mij best wel
Ja dat dus. Date gehad, gegeten/gedronken/whatever, daarna geghost. Zeg dan gewoon dat je gratis terras of wat dan ook wil doenquote:
Wat zei ze?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
Lol Ik kwam Christina Curry tegen in de stad
Tja. Ieder zijn motievenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat dus. Date gehad, gegeten/gedronken/whatever, daarna geghost. Zeg dan gewoon dat je gratis terras of wat dan ook wil doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |