Gewoon loslatenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een HEEL erg dikke scheet hoor....
Waarom zeg je dat nouquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weten jullie dat het over een uur al min of meer donker is?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat ik nu nog in de ondergaande zon zit aan de rand van de zwemplas met een tripeltje in m'n klauwen en ik dat Meg mijn halfdronken kop best een absurde gewaarwording vind natuurlijk!quote:
25 graden hier nuquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Vanavond blijft het nog goed warm
Yup, nazomer hitte, beste hittequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Maar het koelt daardoor ook wat vlotter af
18 gradenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt koel zal het de komende nacht niet worden
Maat tis toch veel beter dan de juli hittequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en daar baal ik best van. Hou van lange lichte avondenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog steeds dekbedhoesgenotquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang het niet jouw zusjes zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ondergaande zon, tripel in de hand. Zusjes die speels het afkoelende water ingaan. Ja, het leven is zo slecht nog niet.
Lucky youquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb choco gekregen van @:Kissingbird![]()
Ondergaande zon, checkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ondergaande zon, tripel in de hand. Zusjes die speels het afkoelende water ingaan. Ja, het leven is zo slecht nog niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Dan heb je het vast verdiend![]()
Toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ondergaande zon, check
Triple in de hand, check
Het leven is zo slecht nog niet
Ik negeer t gewoonquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat ik nu nog in de ondergaande zon zit aan de rand van de zwemplas met een tripeltje in m'n klauwen en ik dat Meg mijn halfdronken kop best een absurde gewaarwording vind natuurlijk!
Hahaatjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |