Volgens mij heb je aardig wat keren alles verkocht en opnieuw aangekocht, toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in Ethereum. Had moeten wisselen dan.
Dat gaat al niet veel beter dan Rebel Cars, al zie ik wel een opleving de afgelopen 24 uur. Maar als je uitzoomt blijft het mager.quote:
ETH/BTC is waar het bloedbad is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt toch wel mee
[ afbeelding ]
Iedereen denk dat Trump gaat winnen. Hij is pro Bitcoin.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik snap de stijging niet van eerder deze week. Met de verkiezingen om de hoek is het toch juist een heel onzekere tijd.
Yes, ik doe dat nu bij Strike. Werkt ook mooi moet ik zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Vandaag trouwens laatste dag dat je bij Relai zonder KYC fiat kan overmaken. Ook weer einde van een tijdperk.
Eerder wishfull thinking, het is gewoon een toss-up. Vind het erg bijzonder dat het opeens in deze mate de koers beinvloed.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Iedereen denk dat Trump gaat winnen. Hij is pro Bitcoin.
Er is een kans dat Microsoft BTC op de balans gaat zetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik snap de stijging niet van eerder deze week. Met de verkiezingen om de hoek is het toch juist een heel onzekere tijd.
Van wat ik las. Staan ze er alle 2 meer positief in dan Biden. Dus hoe dan ook voor bitcoin goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Die kans is nihil hoorde ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is een kans dat Microsoft BTC op de balans gaat zetten.
Ik denk het niet, maar ook weer niet zo groot als het optimisme was.quote:
Historisch zijn de verkiezingen een gunstige periode voor crypto. Kan ook zijn omdat het vaak de periode na de halving is. Of de markt denkt dat Trump gaat winnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat komt vooral door Blackrock.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Een particulier op de AVA riep dat random. Toen werd er gelachen en ging men weer over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is een kans dat Microsoft BTC op de balans gaat zetten.
Je weet de uitslag van het stemmen al?quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een particulier op de AVA riep dat random. Toen werd er gelachen en ging men weer over tot de orde van de dag.
Nee, Copy Paste van iemand anders:quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een particulier op de AVA riep dat random. Toen werd er gelachen en ging men weer over tot de orde van de dag.
Veel alts doen het sowieso niet zo goed. Bitcoin dominance stijgt al geruime tijd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:07 schreef Plots het volgende:
$PAC gokje ging niet zo goed.
Al mn winst van oktober op verloren.
Daarom Refund
Die DOGE van jou ging wel goed btw in aanloop naar de verkiezingen sinds je post.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Veel alts doen het sowieso niet zo goed. Bitcoin dominance stijgt al geruime tijd.
Memes lijken we de uitzondering te zijn idd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:31 schreef Plots het volgende:
[..]
Die DOGE van jou ging wel goed btw in aanloop naar de verkiezingen sinds je post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |