The plot thickens:quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
Max doet het erg goed. Daar krijgt Herman nog een dobber aan. Herman heeft voor mij wel de gunfactor. Maar om als toekomstige presentator van dit programma te voorkomen dat het opzet lijkt, zal ie wel een goede tweede worden.
Ja vond ik ook wat dubieus. Allemaal nette mensen zei ze volgens mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:00 schreef lars91 het volgende:
Allemaal maar nette mensen is toch heel wat anders dan alleen maar nette mensen.
Ik vond hem superirritant. Gelukkig de juiste winnaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:14 schreef NoCigar het volgende:
Dat handenwrijven was gewoon té irritant.
Ben het helemaal met je eens wat Herman betreft. Hij had ook inderdaad eerder gezegd dat hij hoopte niet te winnen, omdat hij straks het stokje van Philip overneemt. Maar Max begon me op de zenuwen te werken. Ik werd helemaal gek van die gast en dat werd steeds erger. Op een gegeven moment begon ik me dood te ergeren aan dat snorretje en die ogen en dat eeuwige gekrab en handengewrijf. Man, doe effe normaal denk ik dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:03 schreef Arcee het volgende:
Ik denk denk ik Max een leukere winnaar had gevonden. Het leek toch een beetje nutteloos dat Herman won, wat hij vooral zelf ook leek te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |