Om nog maar te zwijgen over de doelman.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef tong80 het volgende:
Straks een bejaarde Engelsman op het middenveld. Een derderangs 32jarige spits. Of een lompe midvoor die altijd geblesseerd is.
Niks mis mee. Hield ons in Europa.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:53 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de doelman.
Even quoten voor als hij mondjes gaat snoerenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik moet lachen. Fucking Weghorst van 32 halen.![]()
Dat was een fout van Mike Verweij. Hij verdient 5 ton en heeft nog een contract voor drie jaar, dus anderhalf miljoen over de gehele contractduur. Niet per seizoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan voortaan. Twee/drie ton is ruim zat voor een jeugdspeler. Ik las ook anderhalf miljoen voor Medic flikkerde bijna van mijn stoel.
Dat van Unuvar is hetzelfde verhaal. Onjuiste bedragen worden genoemd in de media. Hij krijgt ongeveer 420.000 per jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat was een fout van Mike Verweij. Hij verdient 5 ton en heeft nog een contract voor drie jaar, dus anderhalf miljoen over de gehele contractduur. Niet per seizoen.
Bij welke TOP-club is-ie geslaagd ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:33 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Even quoten voor als hij mondjes gaat snoeren
Dat bod is natuurlijk sowieso al waanzin, laat staan als ze hoger uitkomen. Al geloof ik er ook wel in dat een club die hem vol op z'n snelheid benut er wel profijt van kan hebben ondanks dat hij voor de rest erg beperkt isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Eerste bod 15M volgens VI en Televaag.
Je hebt het hier over de nieuwe Robben ja, 75 miljoen en geen cent minder.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat bod is natuurlijk sowieso al waanzin, laat staan als ze hoger uitkomen. Al geloof ik er ook wel in dat een club die hem vol op z'n snelheid benut er wel profijt van kan hebben ondanks dat hij voor de rest erg beperkt is
Hiermee onderschat je Forbs wel behoorlijk, denk ik zo..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het hier over de nieuwe Robben ja, 75 miljoen en geen cent minder.
Bij welke topclub is Luuk de Jong geslaagd? Een goede eredivisiespits is echt heel iets anders dan een topspits in een topcompetitie. Zie je in Engeland ook van die Paul Mullin gasten die er op laag niveau tientallen per jaar inschieten maar gooi ze in de PL en ze scoren nooit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij welke TOP-club is-ie geslaagd ?![]()
Sinds wanneer is Ajax gemiddeld of gewoon? We spreken over Cruijff, van Basten, Zlatan, Kluivert, Bergkamp......... Ajax is een wereldclubmet wereldspitsen. Met Weghorst verzeker je je van Middelmaat. 'Het is zo'n harde werker.' 'Hij doet het goed in de kleedkamer.'quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij welke topclub is Luuk de Jong geslaagd? Een goede eredivisiespits is echt heel iets anders dan een topspits in een topcompetitie. Zie je in Engeland ook van die Paul Mullin gasten die er op laag niveau tientallen per jaar inschieten maar gooi ze in de PL en ze scoren nooit.
Ja en dat zijn we nu niet klaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ajax gemiddeld of gewoon? We spreken over Cruijff, van Basten, Zlatan, Kluivert, Bergkamp......... Ajax is een wereldclubmet wereldspitsen. Met Weghorst verzeker je je van Middelmaat. 'Het is zo'n harde werker.' 'Hij doet het goed in de kleedkamer.'
Sinds twee jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ajax gemiddeld of gewoon? We spreken over Cruijff, van Basten, Zlatan, Kluivert, Bergkamp......... Ajax is een wereldclubmet wereldspitsen. Met Weghorst verzeker je je van Middelmaat. 'Het is zo'n harde werker.' 'Hij doet het goed in de kleedkamer.'
Ik geloof het nog allemaal nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Frankrijk sluit overigens morgen dus er is wel wat haast bij die Forbs deal.
Die jaren heb je helaas ook. Dan kunnen we met weemoed blijven terugdenken aan 1995 of 2019 of je bent gewoon realistisch. Je moet terug naar de Champions League en als dat met saai gemiddeld voetbal wordt bereikt, so be it. De nieuwe Zlatans en Kluiverts komen echt wel weer. Zit sowieso zoals het nu lijkt wel weer een enorm potentiële generatie aan te komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang die er in de eredivisie 20+ inschiet zal het me worst wezen of het middelmaat is of niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jamie Vardy daarentegenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie je in Engeland ook van die Paul Mullin gasten die er op laag niveau tientallen per jaar inschieten maar gooi ze in de PL en ze scoren nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |