Het is vooralsnog wel discutabel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Godsamme.. Eriksen te duur vinden en dan wel Rugani en Weghorst halen..
Ik ben wel klaar met Kroes
Eriksen verdient klaarblijkelijk 8 miljoen bij Utd en ze willen nog een redelijke transfersom dan is die inderdaad gewoon te duur.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
in de praktijk 2.5, Rijkhoff zit bij jong Ajax en Brobbey is de helft van de tijd blessa.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
"Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk"
Kroes heeft nu vier spitsen
Eriksen zit op 9 mio per jaar ofzo toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
#SKININTHEGAMEquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Eriksen zal ook gewoon heel erg veel verdienen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Ik vind het vooral zorgelijk dat er geen creatieve middenvelder en/of rechtsbuiten wordt gehaald. Ja oke, Traore is erbij.. maar regel dan een aanvallende middenvelder. Berghuis is ook maar fragiel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eriksen zal ook gewoon heel erg veel verdienen.
Los daarvan had Weghorst eventueel pas na Eriksen moeten komen. Dat er een verdediger bij moest (al dan niet tijdelijk) was toch wel duidelijk?
Eens hoor, alleen vond ik wel (persoonlijk) dat er verdedigend iets bij mocht. Dus snap Rugani primaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zorgelijk dat er geen creatieve middenvelder en/of rechtsbuiten wordt gehaald. Ja oke, Traore is erbij.. maar regel dan een aanvallende middenvelder. Berghuis is ook maar fragiel.
Rugani is wat mij betreft sowieso onnodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen vond ik wel (persoonlijk) dat er verdedigend iets bij mocht. Dus snap Rugani prima
Want? Je ging er vanuit dat Sutalo het wel ging doen? Of Medic?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Rugani is wat mij betreft sowieso onnodig.
Genoeg backup vanuit de jeugd. Sutalo met Kaplan, Hato, Janse, en ik vergeet nog wel wat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Je ging er vanuit dat Sutalo het wel ging doen? Of Medic?
Hebben ze Michiel Kramer gehaald?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Is wel een goede zet van 020 om die tokkie te halen in de spits
Dan is het weer zo fragiel als wat. Die jonge jongens gaat nou eenmaal veel meer slechte wedstrijden hebben. Stukje tijdelijke!! ervaring daar om die jonge jongens het goed te leren lijkt mij zeer welkom.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Genoeg backup vanuit de jeugd. Sutalo met Kaplan, Hato, Janse, en ik vergeet nog wel wat.
Gelukkig is het inderdaad huur, dat valt nog mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het weer zo fragiel als wat. Die jonge jongens gaat nou eenmaal veel meer slechte wedstrijden hebben. Stukje tijdelijke!! ervaring daar om die jonge jongens het goed te leren lijkt mij zeer welkom.
Huur zonder optie tot koop zelfs. Dus hij mag dit jaar het die jongens leren, inclusief Sutalo, en hopelijk op het veld nuttig zijn. En dan zijn volgend jaar jongens als Baas, Janse, Hato, Kaplan, etc weer 3 stappen verderquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gelukkig is het inderdaad huur, dat valt nog mee.
Die gaan het klappen van de zweep wel even leren van iemand die het gros van zijn carrière op de bank zit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huur zonder optie tot koop zelfs. Dus hij mag dit jaar het die jongens leren, inclusief Sutalo, en hopelijk op het veld nuttig zijn. En dan zijn volgend jaar jongens als Baas, Janse, Hato, Kaplan, etc weer 3 stappen verder
En daarnaast ja, kom op met die nr 10.
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat ze Weghorst gewoon voor de Klassieker aan boord wilden hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Kroes zet zichzelf ook wel weer in een hele matige onderhandelingspositie ten opzichte van een eventuele verkoop van Akpom of Brobbey.. je kunt moeilijk de hoofdprijs vragen als je net al een andere spits hebt binnengehaald
Flikkerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:14 schreef Tjacka het volgende:
Wie heeft de grootste penis van deze selectie volgens jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |