SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Nope, heb geen aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergoed die verzekering dat dan wel?
Ik heb er ook eens lang mee gewacht. Toen kreeg ik tandpijn wat dus resulteerde in die wortelkanaalbehandeling. Ook moest er toen rigoureus tandsteen verwijderd worden. Dat was wel even doorbijten zogezegd. Nu krijg ik complimenten dat mijn gebit er goed uitzietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, heb geen aanvullende verzekering.
Duur grapje maar moest echt een keer weer gebeuren.
Ja dan is het het overwegen waard wat goedkoper is, een aanvullende of de behandeling betalenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, heb geen aanvullende verzekering.
Duur grapje maar moest echt een keer weer gebeuren.
Wat goed!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens lang mee gewacht. Toen kreeg ik tandpijn wat dus resulteerde in die wortelkanaalbehandeling. Ook moest er toen rigoureus tandsteen verwijderd worden. Dat was wel even doorbijten zogezegd. Nu krijg ik complimenten dat mijn gebit er goed uitziet
Yupquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan is het het overwegen waard wat goedkoper is, een aanvullende of de behandeling betalen
Morguh hoest met polsje?quote:
Nou, ik moet zeggen dat ik banger was toen ik wist dat ik het kreeg dan voor de behandeling zelf. Die viel echt reuze mee. Aardige tandarts ook, stelde me op mijn gemak en vertelde wat ie allemaal ging doen. Ik had muziek in en voor ik het wist was het voorbij. Niks van gevoeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat goed!
Ja een wortelkanaalbehandeling heb ik ooit ook gehad. Dat was pas echt feest.
Zolang ik verdoving krijg is dat gaatje echt een grapje in vergelijking met dat.
Ja dat helpt wel dan inderdaad. Bij mij was echt echt hel. Deed pijn en ik voelde die boor mijn kaak in gaan. Ik wist dus niet wat ik kreeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik banger was toen ik wist dat ik het kreeg dan voor de behandeling zelf. Die viel echt reuze mee. Aardige tandarts ook, stelde me op mijn gemak en vertelde wat ie allemaal ging doen. Ik had muziek in en voor ik het wist was het voorbij. Niks van gevoeld.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat helpt wel dan inderdaad. Bij mij was echt echt hel. Deed pijn en ik voelde die boor mijn kaak in gaan. Ik wist dus niet wat ik kreeg.Er brak ineens een stuk tand af en toen ging ik naar de tandarts en toen kreeg ik dus dat.
Gelukkig maarquote:
Alohaquote:
Wat een schatjequote:
Ja hequote:
Dat gaat nog wel veranderen vandaag!quote:
quote:
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja he
Zo knuffelbaar!
[..]
Dat gaat nog wel veranderen vandaag!
Klopt. Maar goed afgekoeld vannacht met de ramen open. Slaapt toch tien keer beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja he
Zo knuffelbaar!
[..]
Dat gaat nog wel veranderen vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |