Wat/wie bedoel je nou weer met dat laatste.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel tussen Daniel de Ridder en Praadje of hoe heet dat mens gekanker
sow dan praadje sow danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat/wie bedoel je nou weer met dat laatste.
Oh dat is wel een mooie ja.quote:
Man weet je hoeveel er voorbij is gekomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:16 schreef Fok-it het volgende:
@:Ama moet aan de Max geheugentrainer
Daarin herken je je het meest zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Beste gifje is sowieso blubberbuik op de bank
Met afstand
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarin herken je je het meest zeker
Nee nee dit kan niet
Denk niet dat hij ooit richting de 200 is gegaan dus het kan nog heel wat ergerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo vet kan worden.
Ja maar als niet 200kg aantikt als maatstaaf neemt is ongeveer iedereen goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit richting de 200 is gegaan dus het kan nog heel wat erger
Eensquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja maar als niet 200kg aantikt als maatstaaf neemt is ongeveer iedereen goed bezig
Wat wordt als maatstaf genomen dan. Kilo's of bmiquote:
BMI. Die manlets komen niet weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wordt als maatstaf genomen dan. Kilo's of bmi
Dan hoop ik geen koploper te zijn in ieder gevalquote:
Welterusten broquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Binnenkant van mijn ogen maar eens bekijken
Lekker voor jequote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:55 schreef Rozevla het volgende:
Altijd fijn, nog ff een naheffing van 17K door die joden van de belasting dienst.
Ik hoop dat dat tyfus kantoor morgen in de fik vliegt![]()
![]()
En Feyenoord - Ajax is afgelast zondag as omdat de politie geen zin heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Formule 1 lekker weg uit Zandvoort
Bedankt kunnen we weer drie maanden een asielzoeker van betalen gr gr geertquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:55 schreef Rozevla het volgende:
Altijd fijn, nog ff een naheffing van 17K door die joden van de belasting dienst.
Ik hoop dat dat tyfus kantoor morgen in de fik vliegt![]()
![]()
Zie je wel dat ik het niet was @GGMMquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Toen @:fok-it de fok stok had gestolen was ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |