Dit heb ik niet meegemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Die hack dat we andermans notes konden lezen was ook goud![]()
Toen ging ik alle notes van Kanovinniegod verwijderen
2 weken ban rip
Ik schrok me rot.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:46 schreef Fok-it het volgende:
BansheeBoy: Mag een week gaan nadenken hoe normaal te posten en hoe te luisteren naar mods.
14 jaar na dato lukt het nog steeds niet
Twijfel tussen Daniel de Ridder en Praadje of hoe heet dat mens gekankerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Braddie is een te ruim (haha) begrip. Dat kan zoveel zijn.
Wat/wie bedoel je nou weer met dat laatste.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel tussen Daniel de Ridder en Praadje of hoe heet dat mens gekanker
sow dan praadje sow danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat/wie bedoel je nou weer met dat laatste.
Oh dat is wel een mooie ja.quote:
Man weet je hoeveel er voorbij is gekomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:16 schreef Fok-it het volgende:
@:Ama moet aan de Max geheugentrainer
Daarin herken je je het meest zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Beste gifje is sowieso blubberbuik op de bank
Met afstand
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarin herken je je het meest zeker
Nee nee dit kan niet
Denk niet dat hij ooit richting de 200 is gegaan dus het kan nog heel wat ergerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo vet kan worden.
Ja maar als niet 200kg aantikt als maatstaaf neemt is ongeveer iedereen goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit richting de 200 is gegaan dus het kan nog heel wat erger
Eensquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja maar als niet 200kg aantikt als maatstaaf neemt is ongeveer iedereen goed bezig
Wat wordt als maatstaf genomen dan. Kilo's of bmiquote:
BMI. Die manlets komen niet weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wordt als maatstaf genomen dan. Kilo's of bmi
Dan hoop ik geen koploper te zijn in ieder gevalquote:
Welterusten broquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Binnenkant van mijn ogen maar eens bekijken
Lekker voor jequote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:55 schreef Rozevla het volgende:
Altijd fijn, nog ff een naheffing van 17K door die joden van de belasting dienst.
Ik hoop dat dat tyfus kantoor morgen in de fik vliegt![]()
![]()
En Feyenoord - Ajax is afgelast zondag as omdat de politie geen zin heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Formule 1 lekker weg uit Zandvoort
Bedankt kunnen we weer drie maanden een asielzoeker van betalen gr gr geertquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:55 schreef Rozevla het volgende:
Altijd fijn, nog ff een naheffing van 17K door die joden van de belasting dienst.
Ik hoop dat dat tyfus kantoor morgen in de fik vliegt![]()
![]()
Zie je wel dat ik het niet was @GGMMquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Toen @:fok-it de fok stok had gestolen was ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |