SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Vakman pur sang
Het was toen op leeftijd, en ik had bij het maken van een afspraak pas 2-3 weken later gekund eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof die oud zijn? Was je aan het voordringen? Ik snap het niet.
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmwquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou je daar eigenlijk voor moeten hebben vraag ik me af.
Die doet maar drie jaar eerderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmw
Maar dat is dan gewoon egoīstisch toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was toen op leeftijd, en ik had bij het maken van een afspraak pas 2-3 weken later gekund eigenlijk.
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doet maar drie jaar eerder
Kansloos dus. Gewoon pennenlikken tot 2043quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmw
ohhhhhhquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodig
O nee nu doet ie het ook. Ik moet nog even sparen. *schrapt alles*quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodig
emigreren naar derde wereld land helpt ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Berekening houdt ook geen rekening met inflatie.
Oh ik dacht dat dit de hele reden was waarom je je pensioenjaar moest kiezen, zodat ze de inflatie konden schattenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Berekening houdt ook geen rekening met inflatie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer koud genoeg 's nachts voor slaapsokkenHDP!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit de hele reden was waarom je je pensioenjaar moest kiezen, zodat ze de inflatie konden schatten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen slaap ik als een volgevreten baby
Heb je een date?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Morgen koken voor bezoek en gelijk stress van hoe veel ik moet kopen.
Voor jezelf koken is een stuk makkelijker
*boekt ticketquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
In Namibië gaat de regering 250 zebra's, 200 nijlpaarden en 300 olifanten afschieten om de Namibische bevolking te voeden met het vlees, ze hebben dit jaar voor de helft van de bevolking anders geen voedsel.
Hmm, daar heb ik geen 1,2 miljoen excl. inflatie nodig. * kwiwi houdt opties openquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
In Namibië gaat de regering 250 zebra's, 200 nijlpaarden en 300 olifanten afschieten om de Namibische bevolking te voeden met het vlees, ze hebben dit jaar voor de helft van de bevolking anders geen voedsel.
Dan ga ik ook eerder dood aan enge ziektesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
emigreren naar derde wereld land helpt ook
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*boekt ticket
mixed grill van olifant, zebra en nijlpaard
Heb je nķg minder geld nodigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik ook eerder dood aan enge ziektes
Kunnen ze niet gewoon wat Namibiërs schieten om die andere Namibiërs te voeden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Heb je dan alleen sokken aan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen slaap ik als een volgevreten baby
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*boekt ticket
mixed grill van olifant, zebra en nijlpaard
Die hebben niet genoeg vlees op de botten denk ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon wat Namibiërs schieten om die andere Namibiërs te voeden?
Serveren ze dat met broodje aap?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik mijn bordje mooi naar de keuken terugstuur als ik daar een halve Namibiër met friet op aantref.
Dat zul je nooit weten..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je dan alleen sokken aan?
Of gewoon Duitsers en Russen veel geld laten betalen om ze af te schieten. Daarmee kan een deel weer veel van eten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben niet genoeg vlees op de botten denk ik
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben niet genoeg vlees op de botten denk ik
Dat is 361,78 kg vlees per stuk. Dat gaat je met Namibiërs niet lukken. Met Amerikanen niet eens ook.quote:Er is al op 157 dieren gejaagd door professionele jagers. Dat heeft 56.800 kilo vlees opgeleverd.
Zat ik ook net te bedenkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef bitterbal het volgende:
zou je je dan een horizontale helft krijgen of verticaal?
lijkt mij wel eerlijker ja. Stel het was horizontaal had je dan de boven of onderkant besteld?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat ik ook net te bedenkenDenk verticaal.
Geen idee, liever zoals met kip, gewoon een verticale helft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij wel eerlijker ja. Stel het was horizontaal je dan de boven of onderkant besteld?
Sneu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Amateurquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik heb voor ik het goed en wel door had een muffin weggewerkt
Is niet goed
*buda zet puntmuts opquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen die mongolen geen kippen kweken ofzo?
Dit krijg je dus als je apartheid afschaft
Die website is ooit ergens in 2008 door een pubertje in Almere gemaakt om te kijken of mensen in nepnieuws zouden trappen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is ook een “apart” verhaal.
Je kunt als verveelde miljonair een duur jacht huren in zeewateren waar piraten actief zijn.
Daar wachten ze tot ze komen, maar die boten zitten bomvol met automatische geweren .50 en een heel arsenaal munitie en automatische handwaoens, granaten enz.
Een leuk tijdverdrijf, piraten afknallen.
* trekt boeking in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die website is ooit ergens in 2008 door een pubertje in Almere gemaakt om te kijken of mensen in nepnieuws zouden trappen.
Oooooh boy.
Moet ik wel snel drinken want is twee liter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een glas pakken en niet het hele pak?
en een groter glas??quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik wel snel drinken want is twee liter.
ook echt om te frituren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er voor mijn vakantie al een paar uitgezocht.
Ik ga morgen weer aan de aquarel. Nog eerst even inspiratie op doen..quote:
hoe ging het op de elektrische fiets?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer aan de aquarel. Nog eerst even inspiratie op doen..
Bikini's?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er voor mijn vakantie al een paar uitgezocht.
wel zwemmen in de zee?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik dan weer niet.
Ik vond het erg prettig. Was wel moe vanmiddag, maar niet zo moe dan gewoonlijk na 35 km. Dus als ik weer naar Geldrop word gestuurd ga ik weer een e-bike vragen. Ik kreeg ook nog eens vandaag een nieuwer modelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe ging het op de elektrische fiets?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het erg prettig. Was wel moe vanmiddag, maar niet zo moe dan gewoonlijk na 35 km. Dus als ik weer naar Geldrop word gestuurd ga ik weer een e-bike vragen. Ik kreeg ook nog eens vandaag een nieuwer model![]()
ohhh dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan, ergens zo halverwege de wandeling
[ afbeelding ]
Afhankelijk waar ik heen moet.. Stel dat ik donderdag weer een beetje in de buurt van het werk moet bezorgen hoef ik niet perse een E-bike. Denk dan ook niet dat ik die krijg tbh..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wil je niet sowieso een elektrische?
ohhh ga je haar missen? Ken je de nieuwe al?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog maar 3 dagen tot de laatste werkdag van een van mijn Persoonlijk Belegeid(st)ers.![]()
Morgen ook vragen of ze deze week nog tijd heeft om samen een ijsje te eten/te halen in het winkelcentrum..
Ja, want ik had best goed contact met haar en ja haar vervanger ken ik al. DIe komt gewoon uit het totale begeleidingsteam. Maar iedere bewoner heeft 1 tot 2 begeleiders die zich iets meer met die bewoner bezig houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh ga je haar missen? Ken je de nieuwe al?
Ik moet ook nog een zwembroek kopen voor de vakantie denk ikquote:
Ja. maar er is een zeer nijpend personeelstekort bij het team. Er wordt nauwelijks gereageerd op de vacatures...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:47 schreef bitterbal het volgende:
zal wel lastig zijn als ze weg gaan en je weer moet wennen aan een nieuwe
oh ja moet je wel doen anders kan je niet zwemmenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een zwembroek kopen voor de vakantie denk ik
Sowieso benieuwd of ik het nog kan, lang geledenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja moet je wel doen anders kan je niet zwemmen
ja dat verleer je denk ik echt nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso benieuwd of ik het nog kan, lang geleden
Het soepele gaat er wel snel vanaf hoor. In zee een beetje behoorlijk zwemmen lukt me niet meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat verleer je denk ik echt niet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef bitterbal het volgende:
1 gegrilde olifanten poot met patat en appelmoes graag
Volgens mij is nijlpaard niet te vreten
quote:dat nijlpaardvlees smaakte naar een ‘ combinatie van varkensvlees en rundvlees
nee oke maar je vergeet niet de bewegingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het soepele gaat er wel snel vanaf hoor. In zee een beetje behoorlijk zwemmen lukt me niet meer
Zwemmen in open water is ook gewoon totaal iets anders dan in een zwembad. Daar verkijken veel mensen zich op. Daarom dat je ook met enige regelmaat leest over verdrinkingen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het soepele gaat er wel snel vanaf hoor. In zee een beetje behoorlijk zwemmen lukt me niet meer
Ik al een dag nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook al negen jaar niet meer gezwommen of zo..
Ik vind andere dingen leuker en ik heb ook een lichte schaamte mbt mijn neurofibromen...
ja afgelopen week weer in scheveningen. net het vermoedelijke lichaam gevondenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zwemmen in open water is ook gewoon totaal iets anders dan in een zwembad. Daar verkijken veel mensen zich op. Daarom dat je ook met enige regelmaat leest over verdrinkingen...
Hoop niet dat er tientallen lijken ronddobberen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja afgelopen week weer in scheveningen. net het vermoedelijke lichaam gevonden
Nou de laatste keer was voor mijn ongelukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat verleer je denk ik echt niet
quote:
quote:De slurf en de tong van de olifant zijn ook goed, en lijken na lang sudderen veel op de bult van een buffel en de tong van een os ; maar al het andere vlees is taai en kan vanwege zijn bijzondere smaak alleen door een hongerige man worden gegeten.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoop niet dat er tientallen lijken ronddobberen.
Ja die schaamte heb ik ook wel een beetje met mijn misvormde gehavende buik. Wilde het vorig jaar op vakantie weer eens proberen maar toen ontstond er een fistel bij het litteken in mijn buik, dus toen moest er weer verband op en kon ik niet zwemmen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook al negen jaar niet meer gezwommen of zo..
Ik vind andere dingen leuker en ik heb ook een lichte schaamte mbt mijn neurofibromen...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoop niet dat er tientallen lijken ronddobberen.
ohh dat heb je helemaal niet verteld. hoe is dat opgelost?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die schaamte heb ik ook wel een beetje met mijn misvormde gehavende buik. Wilde het vorig jaar op vakantie weer eens proberen maar toen ontstond er een fistel bij het litteken in mijn buik, dus toen moest er weer verband op en kon ik niet zwemmen.
Wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag in een ander topic dat jij MikeyTT cq Starhopper zou zijn.
Dat heb ik je echt wel verteld hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dat heb je helemaal niet verteld. hoe is dat opgelost?
hmm nou dan ben ik het vergetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik je echt wel verteld hoorMaar dat moest gewoon uit zichzelf genezen en weer dichtgroeien
Waarom geen piepkleine bikini?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog steeds een nieuw badpak.
Ja is gewoon een soort afvoerkanaal dat je lichaam aanmaakt om littekenweefsel af te voerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou dan ben ik het vergetenOntstaat dat zomaar?
oh nou dat klinkt naar. Hopelijk heb je dat deze keer nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is gewoon een soort afvoerkanaal dat je lichaam aanmaakt om littekenweefsel af te voeren
Dan rollen mensen me terug de zee in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom geen piepkleine bikini?
Hoop het ook niet, heeft toen wel maanden geduurd voordat het weer was dichtgegroeidquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou dat klinkt naar. Hopelijk heb je dat deze keer niet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan rollen mensen me terug de zee in.
Vierendelen en ritueel verbrandenquote:
zit de jouwe hier?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Muggenbult
Nog erger: hij is er mee weg gekomen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Muggenbult
Nog erger: zij is er mee weg gekomen
ik heb een testament gemaakt bij een notaris en gesmurfdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Balliebal
Wat heb je gedaan vandaag?
Heb je plannen om exit te gaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een testament gemaakt bij een notaris en gesmurfd
Nou Koen!quote:
Hier is dat weer zo vreemd, gewoon een handgeschreven papiertje met datum en handtekening is genoegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook bij de notaris op laten stellen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hier is dat weer zo vreemd, gewoon een handgeschreven papiertje met datum en handtekening is genoeg
moet dat dan niet ergens nog bekrachtigd worden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hier is dat weer zo vreemd, gewoon een handgeschreven papiertje met datum en handtekening is genoeg
Doe eens decklist delenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik het niet meer zo goed. Zit nu op 116.
Bij de notaris lijkt me ook beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook bij de notaris op laten stellen.
Nee, is gewoon geldig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet dat dan niet ergens nog bekrachtigd worden?
Je kunt ook niets opschrijven, ook wel eens meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Bij de notaris lijkt me ook beter.
In Nederland kan het ook niet anders toch?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee, is gewoon geldig.
De notaris zei mij "al schrijf je het op een bierviltje"
Onlogisch, vriendinnen zijn passanten in de meeste gevallen, je ouders heb je voor altijd, mits nog in leven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook niets opschrijven, ook wel eens meegemaakt.
Hier nu geregeld dat alles naar m'n vriendin gaat en niet naar mijn ouders.
Leven is niet altijd logisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onlogisch, vriendinnen zijn passanten in de meeste gevallen, je ouders heb je voor altijd, mits nog in leven.
Wat heb jij voor n jeugdtraumas? Wat jammer zoveel wrok naar je ouders die je hebben opgevoed jaren lang. Met al hun (on) mogelijkheden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook niets opschrijven, ook wel eens meegemaakt.
Hier nu geregeld dat alles naar m'n vriendin gaat en niet naar mijn ouders.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb jij voor n jeugdtraumas? Wat jammer zoveel wrok naar je ouders die je hebben opgevoed jaren lang. Met al hun (on) mogelijkheden.
De rechtste lijkt serieus op Aantje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke Foksters zijn dit?![]()
https://www.instagram.com/reel/C-7nDUuAv-m/?igsh=dnBvd2NoNzRtN2tu
Eten verspillenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wat ik in eerste instantie zie en zou doenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:03 schreef dud0r het volgende:
[..]Ogen uitgestokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wat ik in eerste instantie zie en zou doen
🤷🏼♀️quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je een sadist bent die geniet van de pijn van anderen.
waarom zou ej dat doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zodat jij bepaalt wat er gebeurt met je nalatenschap, en niet de staat?quote:
Hier ook, vind dat helemaal primaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nu kreeg ik dus ook de melding dat jij dit bericht met me wilde delen. Apart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AI![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:48 schreef mschol het volgende:
Verveelde je je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AI![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:48 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AI
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Moin ik heb weer verse dirkjan strips. Lekker vrij vandaag en ga straks met moeders op het strand ontbijtenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moin ik heb weer verse dirkjan strips. Lekker vrij vandaag en ga straks met moeders op het strand ontbijten
[ afbeelding ]
Nee in amsterdam maar met de trein is het een half uurtje naar zandvoortquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
O wat een gezelligheid ontbijten op het strand.
Woon jij zo dicht bij het strand, dat is helemaal fijn
Dat is nog te doen. Het is alleen nog wel erg frisjes zou een jas aandoen als ik jou wasquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee in amsterdam maar met de trein is het een half uurtje naar zandvoort
Ja dan wil je daar ook niet meer zitten als het zo druk is en zo warm is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:05 schreef Karzai het volgende:
Zijn we voor de bloedhitte en de drukte ook weer thuis
ik ga gewoon in korte broek en t-shirtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog te doen. Het is alleen nog wel erg frisjes zou een jas aandoen als ik jou was
Bikkel,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga gewoon in korte broek en t-shirt
Het is hier 13 grqdenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
net even tabak gehaald in t shirt, tis niet koud buiten
Ik vind het wel even lekker zo heb alles tegen elkaar open staanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
in de stad is het wat warmer altijd
ZIe het hier onder niet meer staan, heb een nieuw laptop en daar staat rechtsonderin alleen de datum en de tijd, en ook de secondes staan er niet meer bijquote:
Morguh Mscholquote:
bij mij staat het rechtsboven in de windows startpaginaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe het hier onder niet meer staan, heb een nieuw laptop en daar staat rechtsonderin alleen de datum en de tijd, en ook de secondes staan er niet meer bij
de secondes zou je in moeten kunnen stellenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe het hier onder niet meer staan, heb een nieuw laptop en daar staat rechtsonderin alleen de datum en de tijd, en ook de secondes staan er niet meer bij
Ik zou niet weten waar ik het kan instellen, maar zo erg is het niet als de sec niet zichtbaar zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:50 schreef mschol het volgende:
[..]
de secondes zou je in moeten kunnen stellen![]()
dat van het weer weet ik zo 1,2,3 niet
quote:
Werken in hel nog wel,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:53 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag werken in hel:waarschijnlijk druk en veel te warm en weinig mensen
morgen met nog minder mensen,allemaal mensen die op een of andere manier meerdere weken onbetaald verlof kunnen veroorloven
Hij zegt oma tegen mijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kun je instellen, oma. Met een knop
ik heb geen windows 11 ergens draaien dus kan je niet van een advies voorzienquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt oma tegen mij![]()
Vertel eens mijn kleinkind, waar kan ik dat vinden dan
Ja kon het ook niet vinden, maar ik lig er ook niet wakker van,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen windows 11 ergens draaien dus kan je niet van een advies voorzien
normaal gesproken kan je dit gewoon instellen, maar lees op internet ook dat het mogelijk is dat windows het heeft weggehaald en je dan een veel lastigerer omweg moet maken (de korte tijdnotatie aanpassen)
nederlands antwoord (enigsinds) kunnen vinden:quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kon het ook niet vinden, maar ik lig er ook niet wakker van,
quote:Antwoord:
Aanvulling voor Windows 11: Sinds de introductie van Windows 11 wordt mij regelmatig gevraagd hoe de secondes (weer) aan de klok in het systeemvak toegevoegd kunnen worden. Dit kan door de optie Show seconds in system tray clock (uses more power) te activeren (via Instellingen > Persoonlijke instellingen > Taakbalk > Gedrag van de taakbalk). Volgens Microsoft vertraagt dit de computer, houd daar dus rekening mee wanneer je deze tweak toepast op een wat tragere pc. Let op: deze optie wordt binnenkort toegevoegd aan Windows 11, ontbreekt deze optie dan is het dus wachten totdat deze beschikbaar komt!
Heb het gedaan maar niet gelukt, zal wel weer iets niet goed doenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nederlands antwoord (enigsinds) kunnen vinden:
https://www.schoonepc.nl/(...)20wat%20tragere%20pc.
[..]
lol, nooit naar gezocht. Maar werkt primaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Als je laptop al vertraagt door tikkende secondes dan is er iets mis met je laptop hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Het is heerlijk nu buitenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:35 schreef dud0r het volgende:
Het is nu best wel prima weer. Even lekker wandelen
Leuk hoor, lekker genieten samen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:39 schreef Karzai het volgende:
ben er ook klaar voor, geloof dat mijn zus ook mee gaat, gezellig
Ingewikkeld concept misschien.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zie 'm nu pas![]()
Het zijn slaapsokken @:lospedrosa, geen wintersokken
Nicequote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:52 schreef Karzai het volgende:
het volledige bedrag vergoed gekregen van mijn annulerings verzekering![]()
Dat is wel heel erg fijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:52 schreef Karzai het volgende:
omdat als ik nu zou omvallen alles naar mijn moeder gaat, en zij zit in een inrichting dus gaat alles naar de staatquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:52 schreef Karzai het volgende:
goede reden welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat als ik nu zou omvallen alles naar mijn moeder gaat, en zij zit in een inrichting dus gaat alles naar de staat
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:24 schreef Karzai het volgende:
Weerbericht Nederland
Warmste dag van de week
28 augustus 2024, 06:02
Vandaag wordt de warmste dag van de week met 25 tot lokaal 30 graden. Daarbij is het volop zomers met veelal strakblauwe luchten. Vanaf morgen levert de temperatuur iets in, maar het blijft vaak droog met flink wat ruimte voor de zon.
Vandaag: lokaal tropisch warm
Woensdag wordt het de warmste dag van de week. De wind waait wederom uit het zuidoosten (2-3 Bft) en hiermee wordt nog wat warmere lucht richting ons land aangevoerd. De temperatuur stijgt uiteindelijk naar 27 of 28 graden in Rotterdam, Amsterdam en Groningen. De hoogste temperaturen worden in het oosten en zuidoosten verwacht. Hier kan het lokaal tropisch warm worden met ruim 30 graden. Ook op de stranden is het, door een aflandige wind, zomers warm met 25 tot 27 graden. Daarbij is het wederom zonovergoten en dus heerlijk weer om jouw dag te spenderen op het strand of bij een meertje bij jou in de buurt als je nog vakantie hebt.
ja en ik gun het haar ook niet . Nu gaat het naar nichtjes en neefjequote:
Ik heb ook nog een halfoom in Duitslandquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ik gun het haar ook niet . Nu gaat het naar nichtjes en neefje
bedenk mij nu dat ik nog een neef in duitsland heb maar goed eigenlijk ook geen contact mee
je bent gewoon niet slim genoeg om het te snappenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Om de bizarre woordenbrei die ik niet wil begrijpen
Postcode 4045?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halfoom in Duitsland
@:haags
Neef Currywurst.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ik gun het haar ook niet . Nu gaat het naar nichtjes en neefje
bedenk mij nu dat ik nog een neef in duitsland heb maar goed eigenlijk ook geen contact mee
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk ze noemt me lang! @:4EverBlackEyed
Nee, ik beweeg vandaag zo weinig mogelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:35 schreef dud0r het volgende:
Het is nu best wel prima weer. Even lekker wandelen
Hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik beweeg vandaag zo weinig mogelijk
Ik kan mijn vleugels niet meer bewegenquote:
Mmmmm wings.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan mijn vleugels niet meer bewegen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
LOL, voor wie er gisteren overdag ook was voor de zwembadvragen, ik deed net een bestelling voor kantoor en daar krijg ik gratis bij...
https://www.vikingdirect.nl/nl/ps/nl-premium-prs-1207189
![]()
Ik zal verslag uitbrengen @:crack_
wanneer is het KSC zwembadfeestje?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
LOL, voor wie er gisteren overdag ook was voor de zwembadvragen, ik deed net een bestelling voor kantoor en daar krijg ik gratis bij...
![]()
Blijf van mijn vleugels afquote:
Echt, wat een timing niet.quote:
Iedereen in bikiniquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer is het KSC zwembadfeestje?
Eerst het strandfeest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer is het KSC zwembadfeestje?
Ja, mag jij het zwembadje houden?quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mag jij het zwembadje houden?
Oh dat feest waar ik @dud0r nu 16x van een duin af ga trappen en hij mij ook (blijkbaar) ?quote:
Nouwaleukquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat feest waar ik @:dud0r nu 16x van een duin af ga trappen en hij mij ook (blijkbaar) ?
#zinin !quote:
Ik heb nog een opblaasbare palmboom en ukelele voor de KSC poolpartyquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Ik zit op 7u55 en volgens m'n horloge was het excellent.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7 uur en 11 uur geslapen
Ik voel mij zowaar niet zo moe meer
Ik heb zelf nog wat opblaaskrokodillen EN een alpaca.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog een opblaasbare palmboom en ukelele voor de KSC poolparty
Excellente slaapquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit op 7u55 en volgens m'n horloge was het excellent.
Oeh, doen we dan ook een KSC bbq?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog een opblaasbare palmboom en ukelele voor de KSC poolparty
Klein detailquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog wat opblaaskrokodillen EN een alpaca.
Ok, in die alpaca gaat net zoveel lucht als in dat bad, maar details.
Ik heb vermoedens waar het door komt, dus ik hoop dat het zo blijft.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Excellente slaapWhooooooooeeeeeeh
Mysterieusquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vermoedens waar het door komt, dus ik hoop dat het zo blijft.
Iedereen komt in bikiniquote:
Scriptie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega had mij (en een andere collega) maandag succes gewenst in de groepsapp van werk voor de verdediging van mijn scriptie. Echter haat ik het om in de spotlight te staanik vind dat echt cringe tot de max, maar ok.
Die collega heeft vandaag een presentatie, dus ik return even de favor, omdat ik toch wel petty benBack at ya collega
quote:
Je hebt mijn steun, dus hem 32x trappen en hij jou niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat feest waar ik @:dud0r nu 16x van een duin af ga trappen en hij mij ook (blijkbaar) ?
Ben je nog een studie aan het doen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Yes girl
Ik was op het moment van inleveren van de scriptie zo klaar met alles om kwart voor 6 (was er om 7.00 uur), dat ik er een PDF van heb gemaakt en heb ingeleverd. Daarna met gierende bandjes naar huis gereden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt mijn steun, dus hem 32x trappen en hij jou niet.
Hij is rond, dus gewoon zorgen dat je 'm op de juiste manier een zetje geeft en YEET.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt mijn steun, dus hem 32x trappen en hij jou niet.
Ja, naast werkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je nog een studie aan het doen dan?
Schoolvakanties lopen op het eind, dus op zich prima timing.quote:
"YEET"quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is rond, dus gewoon zorgen dat je 'm op de juiste manier een zetje geeft en YEET.
Ja, ik merk het op de wegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schoolvakanties lopen op het eind, dus op zich prima timing.
Dit is waarom we geen mooie dingen kunnen hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:45 schreef Koen66 het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ezoekers-niet-achter
OepZ
Hoe hoog leg jij de lat?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, naast werk![]()
Dit is mijn 3e studie in de 3,5 jaar dat ik bij mijn huidige werk werkzaam ben![]()
Volgend jaar wil ik weer een studie doen, maar absoluut niet eentje met een scriptie en een verdediging
Dat was echt een slijtageslag![]()
![]()
Ja, ik weet nog steeds niet wat ik worden wil... Jij wel?quote:
quote:
quote:Yeet is a slang word that functions broadly with the meaning “to throw,” but is especially used to emphasize forcefulness and a lack of concern for the thing being thrown. (You don't yeet something if you're worried that it might break.
Ow tofquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, naast werk![]()
Dit is mijn 3e studie in de 3,5 jaar dat ik bij mijn huidige werk werkzaam ben![]()
Volgend jaar wil ik weer een studie doen, maar absoluut niet eentje met een scriptie en een verdediging
Dat was echt een slijtageslag![]()
![]()
Ja! Ik vind het leuk om te blijven leren en als de werkgever dat faciliteert dan maak ik daar graag optimaal gebruik vanquote:
#huilenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dagje strand/hangmathangen, klinkt wel lekker ja.
In plaats daarvan moet ik sporten vanmiddag.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jij kwam ook helpen toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |