SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Vakman pur sang
Het was toen op leeftijd, en ik had bij het maken van een afspraak pas 2-3 weken later gekund eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof die oud zijn? Was je aan het voordringen? Ik snap het niet.
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmwquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou je daar eigenlijk voor moeten hebben vraag ik me af.
Die doet maar drie jaar eerderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmw
Maar dat is dan gewoon egoīstisch toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was toen op leeftijd, en ik had bij het maken van een afspraak pas 2-3 weken later gekund eigenlijk.
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doet maar drie jaar eerder
Kansloos dus. Gewoon pennenlikken tot 2043quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmw
ohhhhhhquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodig
O nee nu doet ie het ook. Ik moet nog even sparen. *schrapt alles*quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodig
emigreren naar derde wereld land helpt ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Berekening houdt ook geen rekening met inflatie.
Oh ik dacht dat dit de hele reden was waarom je je pensioenjaar moest kiezen, zodat ze de inflatie konden schattenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Berekening houdt ook geen rekening met inflatie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer koud genoeg 's nachts voor slaapsokkenHDP!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit de hele reden was waarom je je pensioenjaar moest kiezen, zodat ze de inflatie konden schatten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen slaap ik als een volgevreten baby
Heb je een date?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Morgen koken voor bezoek en gelijk stress van hoe veel ik moet kopen.
Voor jezelf koken is een stuk makkelijker
*boekt ticketquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
In Namibië gaat de regering 250 zebra's, 200 nijlpaarden en 300 olifanten afschieten om de Namibische bevolking te voeden met het vlees, ze hebben dit jaar voor de helft van de bevolking anders geen voedsel.
Hmm, daar heb ik geen 1,2 miljoen excl. inflatie nodig. * kwiwi houdt opties openquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
In Namibië gaat de regering 250 zebra's, 200 nijlpaarden en 300 olifanten afschieten om de Namibische bevolking te voeden met het vlees, ze hebben dit jaar voor de helft van de bevolking anders geen voedsel.
Dan ga ik ook eerder dood aan enge ziektesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
emigreren naar derde wereld land helpt ook
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*boekt ticket
mixed grill van olifant, zebra en nijlpaard
Heb je nķg minder geld nodigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik ook eerder dood aan enge ziektes
Kunnen ze niet gewoon wat Namibiërs schieten om die andere Namibiërs te voeden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Heb je dan alleen sokken aan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen slaap ik als een volgevreten baby
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*boekt ticket
mixed grill van olifant, zebra en nijlpaard
Die hebben niet genoeg vlees op de botten denk ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon wat Namibiërs schieten om die andere Namibiërs te voeden?
Serveren ze dat met broodje aap?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik mijn bordje mooi naar de keuken terugstuur als ik daar een halve Namibiër met friet op aantref.
Dat zul je nooit weten..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je dan alleen sokken aan?
Of gewoon Duitsers en Russen veel geld laten betalen om ze af te schieten. Daarmee kan een deel weer veel van eten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben niet genoeg vlees op de botten denk ik
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben niet genoeg vlees op de botten denk ik
Dat is 361,78 kg vlees per stuk. Dat gaat je met Namibiërs niet lukken. Met Amerikanen niet eens ook.quote:Er is al op 157 dieren gejaagd door professionele jagers. Dat heeft 56.800 kilo vlees opgeleverd.
Zat ik ook net te bedenkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef bitterbal het volgende:
zou je je dan een horizontale helft krijgen of verticaal?
lijkt mij wel eerlijker ja. Stel het was horizontaal had je dan de boven of onderkant besteld?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat ik ook net te bedenkenDenk verticaal.
Geen idee, liever zoals met kip, gewoon een verticale helft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij wel eerlijker ja. Stel het was horizontaal je dan de boven of onderkant besteld?
Sneu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Amateurquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik heb voor ik het goed en wel door had een muffin weggewerkt
Is niet goed
*buda zet puntmuts opquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen die mongolen geen kippen kweken ofzo?
Dit krijg je dus als je apartheid afschaft
Die website is ooit ergens in 2008 door een pubertje in Almere gemaakt om te kijken of mensen in nepnieuws zouden trappen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is ook een “apart” verhaal.
Je kunt als verveelde miljonair een duur jacht huren in zeewateren waar piraten actief zijn.
Daar wachten ze tot ze komen, maar die boten zitten bomvol met automatische geweren .50 en een heel arsenaal munitie en automatische handwaoens, granaten enz.
Een leuk tijdverdrijf, piraten afknallen.
* trekt boeking in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die website is ooit ergens in 2008 door een pubertje in Almere gemaakt om te kijken of mensen in nepnieuws zouden trappen.
Oooooh boy.
Moet ik wel snel drinken want is twee liter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een glas pakken en niet het hele pak?
en een groter glas??quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik wel snel drinken want is twee liter.
ook echt om te frituren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er voor mijn vakantie al een paar uitgezocht.
Ik ga morgen weer aan de aquarel. Nog eerst even inspiratie op doen..quote:
hoe ging het op de elektrische fiets?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer aan de aquarel. Nog eerst even inspiratie op doen..
Bikini's?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er voor mijn vakantie al een paar uitgezocht.
wel zwemmen in de zee?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik dan weer niet.
Ik vond het erg prettig. Was wel moe vanmiddag, maar niet zo moe dan gewoonlijk na 35 km. Dus als ik weer naar Geldrop word gestuurd ga ik weer een e-bike vragen. Ik kreeg ook nog eens vandaag een nieuwer modelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe ging het op de elektrische fiets?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het erg prettig. Was wel moe vanmiddag, maar niet zo moe dan gewoonlijk na 35 km. Dus als ik weer naar Geldrop word gestuurd ga ik weer een e-bike vragen. Ik kreeg ook nog eens vandaag een nieuwer model![]()
ohhh dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan, ergens zo halverwege de wandeling
[ afbeelding ]
Afhankelijk waar ik heen moet.. Stel dat ik donderdag weer een beetje in de buurt van het werk moet bezorgen hoef ik niet perse een E-bike. Denk dan ook niet dat ik die krijg tbh..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wil je niet sowieso een elektrische?
ohhh ga je haar missen? Ken je de nieuwe al?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog maar 3 dagen tot de laatste werkdag van een van mijn Persoonlijk Belegeid(st)ers.![]()
Morgen ook vragen of ze deze week nog tijd heeft om samen een ijsje te eten/te halen in het winkelcentrum..
Ja, want ik had best goed contact met haar en ja haar vervanger ken ik al. DIe komt gewoon uit het totale begeleidingsteam. Maar iedere bewoner heeft 1 tot 2 begeleiders die zich iets meer met die bewoner bezig houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh ga je haar missen? Ken je de nieuwe al?
Ik moet ook nog een zwembroek kopen voor de vakantie denk ikquote:
Ja. maar er is een zeer nijpend personeelstekort bij het team. Er wordt nauwelijks gereageerd op de vacatures...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:47 schreef bitterbal het volgende:
zal wel lastig zijn als ze weg gaan en je weer moet wennen aan een nieuwe
oh ja moet je wel doen anders kan je niet zwemmenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een zwembroek kopen voor de vakantie denk ik
Sowieso benieuwd of ik het nog kan, lang geledenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja moet je wel doen anders kan je niet zwemmen
ja dat verleer je denk ik echt nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso benieuwd of ik het nog kan, lang geleden
Het soepele gaat er wel snel vanaf hoor. In zee een beetje behoorlijk zwemmen lukt me niet meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat verleer je denk ik echt niet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef bitterbal het volgende:
1 gegrilde olifanten poot met patat en appelmoes graag
Volgens mij is nijlpaard niet te vreten
quote:dat nijlpaardvlees smaakte naar een ‘ combinatie van varkensvlees en rundvlees
nee oke maar je vergeet niet de bewegingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het soepele gaat er wel snel vanaf hoor. In zee een beetje behoorlijk zwemmen lukt me niet meer
Zwemmen in open water is ook gewoon totaal iets anders dan in een zwembad. Daar verkijken veel mensen zich op. Daarom dat je ook met enige regelmaat leest over verdrinkingen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het soepele gaat er wel snel vanaf hoor. In zee een beetje behoorlijk zwemmen lukt me niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |