SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Vakman pur sang
Het was toen op leeftijd, en ik had bij het maken van een afspraak pas 2-3 weken later gekund eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof die oud zijn? Was je aan het voordringen? Ik snap het niet.
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmwquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou je daar eigenlijk voor moeten hebben vraag ik me af.
Die doet maar drie jaar eerderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmw
Maar dat is dan gewoon egoïstisch toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was toen op leeftijd, en ik had bij het maken van een afspraak pas 2-3 weken later gekund eigenlijk.
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doet maar drie jaar eerder
Kansloos dus. Gewoon pennenlikken tot 2043quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://www.evivanlanscho(...)ken#feasibility-esmw
ohhhhhhquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodig
O nee nu doet ie het ook. Ik moet nog even sparen. *schrapt alles*quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 jaar toch? Ik heb net voor 10 jaar eerder berekend. Heb 'maar' 1,2 miljoen nodig
emigreren naar derde wereld land helpt ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Berekening houdt ook geen rekening met inflatie.
Oh ik dacht dat dit de hele reden was waarom je je pensioenjaar moest kiezen, zodat ze de inflatie konden schattenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Berekening houdt ook geen rekening met inflatie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer koud genoeg 's nachts voor slaapsokkenHDP!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit de hele reden was waarom je je pensioenjaar moest kiezen, zodat ze de inflatie konden schatten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen slaap ik als een volgevreten baby
Heb je een date?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Morgen koken voor bezoek en gelijk stress van hoe veel ik moet kopen.
Voor jezelf koken is een stuk makkelijker
*boekt ticketquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
In Namibië gaat de regering 250 zebra's, 200 nijlpaarden en 300 olifanten afschieten om de Namibische bevolking te voeden met het vlees, ze hebben dit jaar voor de helft van de bevolking anders geen voedsel.
Hmm, daar heb ik geen 1,2 miljoen excl. inflatie nodig. * kwiwi houdt opties openquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
In Namibië gaat de regering 250 zebra's, 200 nijlpaarden en 300 olifanten afschieten om de Namibische bevolking te voeden met het vlees, ze hebben dit jaar voor de helft van de bevolking anders geen voedsel.
Dan ga ik ook eerder dood aan enge ziektesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
emigreren naar derde wereld land helpt ook
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*boekt ticket
mixed grill van olifant, zebra en nijlpaard
Heb je nóg minder geld nodigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik ook eerder dood aan enge ziektes
Kunnen ze niet gewoon wat Namibiërs schieten om die andere Namibiërs te voeden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Heb je dan alleen sokken aan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen slaap ik als een volgevreten baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |