quote:
Uit voorzorg alleen maar plastic om me heenquote:
Of in een isoleercel zingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uit voorzorg alleen maar plastic om me heen
Hopelijk hersteld je pols snelquote:
Ik zing alleen maar goed als er nog minimaal 10 andere mensen meezingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zit hier af en toe een andere muzikant. Maar ik zal maar niet voorstellen om met hem een lied op te nemen
Het is gelukkig geen ernstige pijn, alleen lichtjes gevoeligquote:
Gezellig met het hele koor in de isoleercelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of in een isoleercel zingen
Bescheiden als altijd. Niet nodig hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zing alleen maar goed als er nog minimaal 10 andere mensen meezingen
Gelukkig maar. Maar je gebruikt je pols veel dus voel je het vaak.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen ernstige pijn, alleen lichtjes gevoelig
Gevoelige jongen jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is de pijn wel heel erg maar vindt hij het lichtjes gevoelig 😉quote:
Even vinger aan de pols houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doctor Just In Kacequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij schudt dit advies gewoon even uit de losse pols
Beter kun je even niet FOK!ken.... Je pols rust gunnen....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:
Even niet werken dus, want zelfde houdingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter kun je even niet FOK!ken.... Je pols rust gunnen....
De opmerking waarvan je op je vingers kon tellen dat die zou komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter kun je even niet FOK!ken.... Je pols rust gunnen....
Klopt, beter ook van niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even niet werken dus, want zelfde houding
Dat klopt als een zwerende pols vingerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even niet werken dus, want zelfde houding
op de vingers van je andere handquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
De opmerking waarvan je op je vingers kun tellen dat die zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |