Sallyquote:
Tja.quote:
Ik denk dat Stig zo blij is dat jij vandaag weer in dit topic bent, dat hij er gewoon even geen woorden meer voor had. Luuntje!quote:
Nee die is gewoon bezig met zijn andere schatje....zijn tweewieler. Snap dat wel hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik denk dat Stig zou blij is dat jij vandaag weer in dit topic bent, dat hij er gewoon even geen woorden meer voor had. Luuntje!
Luuntjequote:
Niet netjes!quote:
Ik heb het al recht getrokkenquote:
Ja, jezelf zeker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het al recht getrokken
Ik sta altijd rechtquote:
Fietsquote:
Is ook echt griebus daar ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:34 schreef fietsie het volgende:
Gisteren over Friesland - Zuid Holland 3,5 uur gedaan, ipv de normale 1:50.
En dan op de radio horen dat Rijkswaterstaat had geconstateerd "Dat het door de afsluiting van de A2 niet bijzonder veel drukker was dan tijdens eerdere afsluitingen".
Namen ze ff niet al het verkeer mee wat inmiddels over sluipwegen overal de boel op slot zette...
Hey fiets.quote:
Net thuis. Mentaal aan slaap toe. Fysiek nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey fiets.
Hoe gaat het?
(behalve het file- en drukteleed van gisteren...)
Waarom niet? Je kunt toch best een paar minuten het huis verlaten om de blaadjes van de oprijlaan weg te blazen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef fietsie het volgende:
Eigenlijk toe aan een lange blowjob. Maar met alleen zieken in huis is dat geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |