abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214947176
quote:
We zitten nog helemaal op de juiste route om WW1 nog eens dunnetjes over te doen. Lekker oorlog maken omdat er mensen met macht zijn die verontwaardigd zijn over andere mensen met macht en vinden dat ze Jan Met de Pet er op af moeten sturen om die andere mensen eens goed op hun plaats te zetten.
pi_214948618
Ik ben benieuwd of het echt zo ver komt.
https://www.dailymail.co.(...)SA-mission-moon.html
quote:
A Pentagon official warned lawmakers that Russia's development of a nuclear space satellite could knock out all other global satellites for up to a year.

Satellites aren't built to withstand the radiation from a nuclear explosion and some could be destroyed by the blast and have 'devastating' consequences for the US and other countries' capabilities in space.

This marks the first time the Biden administration has openly discussed the 'indiscriminate weapon' at an open Congressional hearing, after a bombshell revelation by lawmakers in February.
pi_214948797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:34 schreef Candymannetje het volgende:
Ik ben benieuwd of het echt zo ver komt.
https://www.dailymail.co.(...)SA-mission-moon.html
[..]

Volgens mij gewoon weer oorlogsstokerij en opfokken van de russofobie zoals we ondertussen al gewoon zijn van de VS.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214953455
quote:
Het Kremlin zegt dat westerse claims over de levering van Iraanse ballistische raketten aan Rusland nergens op gebaseerd zijn. Ook de Iraanse minister van Buitenlandse Zaken Abbas Araghchi ontkent die berichten.

De Verenigde Staten, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk kondigden dinsdag sancties aan tegen Iran. De drie Europese landen schrappen onder meer luchtvaartverbindingen met Iran. Volgens de Amerikaanse buitenlandminister Antony Blinken heeft Rusland de raketten al ontvangen en gaat het land die waarschijnlijk binnen enkele weken gebruiken in Oekraïne.

Nederland veroordeelt de levering van ballistische raketten door Iran aan Rusland. Minister Caspar Veldkamp (Buitenlandse Zaken) heeft woensdag de Iraanse ambassadeur ontboden om die boodschap over te brengen, laat hij weten op X.

,,De nieuwe Iraanse regering zegt toenadering tot Europa te willen", zegt Veldkamp. ,,Elke vorm van steun aan de Russische agressie tegen Oekraïne staat daar volledig haaks op." De bewindsman spreekt van 'een ernstige escalatie, met directe gevolgen voor de veiligheid van Europa'.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-escalatie~a93cbee3/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214964412
quote:
Poetin: "Als Oekraïne langeafstandswapens mag gebruiken, zijn NAVO-landen in oorlog met Rusland”

Als Oekraïne groen licht krijgt van westerse landen om langeafstandswapens te gebruiken, dan zijn de NAVO-landen in oorlog met Rusland. Die waarschuwing stuurde de Russische president Vladimir Poetin de wereld in. “Dit zou niets minder dan een directe deelname van de NAVO-landen aan de oorlog in Oekraïne betekenen”, klonk het.

[ Bericht 2% gewijzigd door UncleScorp op 12-09-2024 21:48:56 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214964814
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat is wat de oorlogshitsers willen. En dan straks weer verbaasd als er onschuldige slachtoffers vallen. Oja, wat hebben wij trouwens te maken met Oekraïne. Geen EU en geen NAVO.
pi_214965622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 09:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Volgens mij gewoon weer oorlogsstokerij en opfokken van de russofobie zoals we ondertussen al gewoon zijn van de VS.
Kun je een fobie hebben voor een land als Rusland ja?
pi_214965626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:31 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Oja, wat hebben wij trouwens te maken met Oekraïne. Geen EU en geen NAVO.
Droom je wel eens van een wereld waarin de Britten en Amerikanen dezelfde egoïstische en kortzichtige instelling hadden gehad een paar decennia geleden?
pi_214967418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 02:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Droom je wel eens van een wereld waarin de Britten en Amerikanen dezelfde egoïstische en kortzichtige instelling hadden gehad een paar decennia geleden?
Duits was al niet mijn sterkste vak op school
pi_214967455
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

He? Maar ze roepen al 2.5 jaar dat ze in oorlog met navo zijn. wat is het nou
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214967465
Oke niet helemaal waar. 2.5 jaar een speciale militaire operatie tegen navo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214967695
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Duits was al niet mijn sterkste vak op school
Ik had een Duits leraar die tegen zijn pensioen aan zat en tijdens de toetsen hielp. Heb geen eindexamen Duits aangedurfd.
pi_214967785
Ww3 is trending, wat heb ik gemist?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214968179
Go home, we dont want you here c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214968737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 02:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Open een topic erover.
pi_214968782
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 13:27 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Open een topic erover.
Dat dacht ik al.
pi_214968959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 13:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat dacht ik al.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 13:27 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Open een topic erover.
Is er al :)
BNW / complotten en theorieën over WO2
pi_214969070
quote:
Had eigenlijk een topic verwacht met daarin een 10 uur duurde docu
Beetje teleurstellend wel -O-
pi_214969124
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2024 14:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Voeg je die toch toe ;)
pi_214969410
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2024 14:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heb jij een 10 uur durende documentaire nodig om te begrijpen dat wij nu Duits zouden spreken als de Britten en Amerikanen ten tijde van ww2 zich niet zouden hebben bemoeid met de Duitse agressie omdat ze er toch geen persoonlijke last van hadden?
pi_214969472
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heb jij een 10 uur durende documentaire nodig om te begrijpen dat wij nu Duits zouden spreken als de Britten en Amerikanen ten tijde van ww2 zich niet zouden hebben bemoeid met de Duitse agressie omdat ze er toch geen persoonlijke last van hadden?
pi_214970065
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2024 14:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Leuk plaatje man. Alleen was het geen grap, maar een reactie op berichten als deze:

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:31 schreef stinkielinkie het volgende:
Oja, wat hebben wij trouwens te maken met Oekraïne. Geen EU en geen NAVO.
en andere posts dat we Oekraine maar aan hun lot over moeten laten omdat we er toch geen last van hebben dat hun buren het land innemen en vernietigen. Als de Britten en Amerikanen er vroeger ook zo over dachten dan hadden we dit gesprek nu in het Duits. Helaas is dat geen grap.
pi_214971019
Wat is er mis met de Duitse taal?
Nooit begrepen waarom dit zo'n grote probleem is
pi_214971496
Ze willen gewoon escaleren

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')