Net als jouw juicy pearquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, even boven op de kop thee leggen zodat het wat zachter wordt
Goede reisquote:
Euhmmmm.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:31 schreef devzero het volgende:
Ik heb een reservering morgen bij Sauna- en Beauty Resort Devarana in Den Bosch
of iemand heeft per ongelijk het verkeerde email address gebruikt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Koffie!
Het is echt weer wat drukker op de weg.
ik heb mijn achternaam@gmail.com en als iemand jantje.achternaam@gmail.com heeft, dan komt het nog wel eens voor dat een bedrijf doet "jantje achternaam@gmail.com" en dan komt het dus bij mijquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Euhmmmm.
Even overvliegen?![]()
![]()
![]()
Hoe dan. ?!
En volgens mij doet gmail iets met punten negeren in email adressen. Dus als je voornaam.achternaam hebt komt voornaamachternaam ook over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb mijn achternaam@gmail.com en als iemand jantje.achternaam@gmail.com heeft, dan komt het nog wel eens voor dat een bedrijf doet "jantje achternaam@gmail.com" en dan komt het dus bij mij
Ff testenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En volgens mij doet gmail iets met punten negeren in email adressen. Dus als je dev.zero hebt komt devzero ook over.
Google maar eens op "Dots don't matter in Gmail addresses"
Dat wist ik niet. Maar kun je mijn email address weer weg halen uit je berichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En volgens mij doet gmail iets met punten negeren in email adressen. Dus als je dev.zero hebt komt devzero ook over.
Google maar eens op "Dots don't matter in Gmail addresses"
Modified.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar kun je mijn email address weer weg halen uit je bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |