Of rookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Waarom rook dat altijd zo speciaal? Bepaalde lijm, of kunstof waarschijnlijk.
Het rook naar waspoeder…quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Ja, behalve die rook was er een andere geur.quote:
En diesel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zakcentje verdiend door teksten uit een tijdschrift over te typen in wordperfect.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Toetsenbordhulpje voor wordperfect 5.1
[ afbeelding ]
Bij de volgende toon is het ......quote:Op maandag 23 juni 2025 20:06 schreef TLC het volgende:
Ik weet nog dat je een telefoonnummer kon draaien vroeger om te weten te komen wat de tijd was
quote:
quote:Je kunt bellen naar 0900-8002 om de tijd te horen. Dit is de huidige telefonische tijdmelding in Nederland, die de oude 002-dienst heeft vervangen. Het nummer is inmiddels ook gemoderniseerd en heeft een 0900-voorvoegsel. Dus, om de tijd te horen, bel je 0900-8002
3999 en dan je eigen telnr. bellen en ophangen. Ging even later je telefoon over.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3999 en dan je eigen telnr. bellen en ophangen. Ging even later je telefoon over.
Kon je je moeder mee weglokken bij de snoepjespot.
Wat is dit??quote:
Uitlekstandaard voor vla/yoghurtflessen, fles op zijn kop erin en schaaltje eronder.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit??
Om een gekookt eitje in te zetten of wat?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
003 was het weer, toch?
en 008 nummerinformatie.
In een andere vorm is dat er nog wel: horeca met flexwerkplekken.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:43 schreef TLC het volgende:
Bestaan er eigenlijk nog internetcafe's ? Ik weet nog dat ik ze geregeld bezocht toen ik thuis nog geen computer had (en dat was aan het begin van t nieuwe millenium).
Vooral in de tijd dat je een, al door de zon beschadigde, krant van gisteren moest kopen bij een franse kiosk.quote:
Wij luisterden daar ook naar op de camping.quote:
Nu je het zegt, dat klopt inderdaad!quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij luisterden daar ook naar op de camping.
Ik herinner me de oproepen aan vakantiegangers in het buitenland om contact op te nemen met hun familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |