Stiekem Rotzooi Verkoperquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Leve de man van de SRV
van je hieperdepiep hoeree!
Hier ook wel bekend als Stremt Regelmatig Verkeer.
iets met tv-zenders?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:08 schreef Soury het volgende:
Wie herkent deze [ link | afbeelding ]
Ja filmnet had ik ookquote:Op woensdag 25 december 2024 00:10 schreef maily het volgende:
[..]
iets met tv-zenders?
er staat satbox op die achterste doos
Ik betaalde er netjes voor maar jaquote:Op woensdag 25 december 2024 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Filmnetdecoder, die was al gehackt op de dag dat ze uitkwamen.
Je had meerdere soorten abbo's en met die hack kreeg je ze allemaal ook al betaalde je er maar voor één. (Als ik het goed herinner)quote:Op woensdag 25 december 2024 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaalde er netjes voor maar ja
Oh ja dan werd je kastje omgebouwd, dat durfde ik niet hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had meerdere soorten abbo's en met die hack kreeg je ze allemaal ook al betaalde je er maar voor één. (Als ik het goed herinner)
Ik kreeg toen opeens toegang tot Zuid-Afrikaans filmnet. Dan deed hij het weer wel, dan weer niet. Die afstandsbediening scheen ook wat mee mis te zijn, en kon ik bij de buren de televisie mee aan en uit zetten. Pracht tijden.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had meerdere soorten abbo's en met die hack kreeg je ze allemaal ook al betaalde je er maar voor één. (Als ik het goed herinner)
Goeie kick.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was een kortstondige rage in de jaren ‘80.
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer hoe we dat ding noemden. Bol.com verkoopt het als ‘Newtonpendel’.
Was meer een soort tafelspeeltjequote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer hoe we dat ding noemden. Bol.com verkoopt het als ‘Newtonpendel’.
Pendulum swing/schommelquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet welke hij bedoeld maar kan ze ook niet vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef maily het volgende:
Kan iemand hier deze TS helpen?
PTA / Bladerwagen - jaren 90
Oh wee als dat in de war zatquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die nog ergens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |