maily in 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen #33 Nooit weg doen meukquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:57 schreef jakosi het volgende:
Ja, zulk soort dingen inderdaad! Bar weinig over terug te vinden op internet, maar ik weet dan ook niet welke zoektermen ik moet gebruiken.
Die dingen heten een veegvuilwagen, zo'n eentje uit jaren 80/90 kan ik niet vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:57 schreef jakosi het volgende:
Ja, zulk soort dingen inderdaad! Bar weinig over terug te vinden op internet, maar ik weet dan ook niet welke zoektermen ik moet gebruiken.
Nee, die uit de video lijkt er aardig veel op. Misschien is dat wel die ik bedoel. In mijn Gemeente waren ze geel in ieder geval, en ik dacht elektrisch. Aparte wagentjes waren dat.quote:
Meestal Spijkstaalquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigenlijk moet je @:Alexxxxx hebben voor dit soort dingen.
Piaggio Porter (Kipper) waren dat. Ik kan alleen geen plaatje met een halfronde bak vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:43 schreef jakosi het volgende:
Die afgeronde achterkant wat ik in mijn OP bedoel is inderdaad precies dit:
Al dacht ik wel dat ze 4 wielen hadden, maar dat weet ik niet zeker.
https://www.artitecshop.com/nl/spijkstaal-gemeentereiniging.html
Bestonden er meer gelijksoortige wagentjes? Waren deze elektrisch?
Kans is groot dat ik deze bedoel. En ik ken ze dus knalgeel. Waar werden ze eigenlijk voor gebruikt? Om gemeente prullenbakken in te legen of zo iets?
Naaah, kijk de video maar. Daar zie je ook weer een Spijkstaal-achtig voertuig maar dan met 4 wielen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Piaggio Porter (Kipper) waren dat. Ik kan alleen geen plaatje met een halfronde bak vinden.
Dit is een nieuwere versie.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |