abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214823430
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Voor 15 zal hij uiteindelijk wel weg mogen denk ik. Als ze echt vasthouden aan 20 zie ik het niet rond komen.
Zou een mooie prijs zijn. Iets boven zijn daadwerkelijke waarde maar een flinke bonus vanwege het tijdstip.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 10:53:09 #77
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214823436
Godverdomme, twijfels over de leeftijd van een Bakayoko :') Het internetuurtje is weer bezig in de inrichting hoor.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214823438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:52 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zou een mooie prijs zijn. Iets boven zijn daadwerkelijke waarde maar een flinke bonus vanwege het tijdstip.
Ik zie 'm gezien het tijdstip eigenlijk liever blijven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214823452
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme, twijfels over de leeftijd van een Bakayoko :') Het internetuurtje is weer bezig in de inrichting hoor.
Het is natuurlijk wel een Belg, dikke kans dat die hun geboorteregister niet op orde hebben.... Luc Nilis scheen eigenlijk ook al 41 te zijn toen hij bij PSV tekende.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214823479
En we hebben allemaal kunnen zien onlangs hoe Eric Gerets erbij loopt tegenwoordig. Die is officieel nog maar 70. Dat gelooft natuurlijk niemand, dat zo'n sportieve vent op zijn 70e al een oud mannetje is. Nee, die is ook mínstens 10 jaar ouder.

Fucking Belgen met hun leeftijdsfraude :( :r
pi_214823490
quote:
Nouja twijfels. Dit is gewoon een hele matige troll. Soms wel vermakelijk, maar vaak gewoon vermoeiend en vervelend.
pi_214823499
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:49 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Er zit nogal een verschil tussen zijn situatie en de situatie die jij schetst. Het is niet zo dat hij nu van een uitkering moet leven of een slecht leven heeft natuurlijk :') Die jongen pakt de komende jaren ook genoeg geld om zich financieel nooit meer druk te hoeven maken; laten we dan vooral blij zijn dat er nog gasten zijn die voor het sportieve plaatje kiezen. Uiteindelijk is geld ook maar geld.

Of hij raakt geblesseerd en speelt over 2 jaar op 70% bij Telstar.

Ik bijt ook niet op een houtje, maar als ik de kans krijg om 10x te verdienen met een kutbaan op een kutplek dan doe ik dat graag een jaartje.
pi_214823593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Of hij raakt geblesseerd en speelt over 2 jaar op 70% bij Telstar.

Ik bijt ook niet op een houtje, maar als ik de kans krijg om 10x te verdienen met een kutbaan op een kutplek dan doe ik dat graag een jaartje.
Omdat bij jou het verschil tussen je huidige salaris en 10x je salaris waarschijnlijk meer impact heeft dan dat het bij Bakayoko zou hebben. Hij verdient alleen bij PSV al geld wat de meeste mensen in een leven niet gaan zien.
pi_214823723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Omdat bij jou het verschil tussen je huidige salaris en 10x je salaris waarschijnlijk meer impact heeft dan dat het bij Bakayoko zou hebben. Hij verdient alleen bij PSV al geld wat de meeste mensen in een leven niet gaan zien.
Ja, maar die miljoen per jaar is zo weg als je je meniscus scheurt en niet meer op niveau terug komt.

Hartstikke mooi als Bakayoko echt dat aanbod heeft afgeslagen, maar een heel groot deel van zijn leeftijdgenoten zou dat niet doen en dat snap ik volledig.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 augustus 2024 @ 13:47:52 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_214824578
quote:
Was het niet Wamberto (Ajax) die veel ouder bleek te zijn ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 28 augustus 2024 @ 13:48:38 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_214824585
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En we hebben allemaal kunnen zien onlangs hoe Eric Gerets erbij loopt tegenwoordig. Die is officieel nog maar 70. Dat gelooft natuurlijk niemand, dat zo'n sportieve vent op zijn 70e al een oud mannetje is. Nee, die is ook mínstens 10 jaar ouder.

Fucking Belgen met hun leeftijdsfraude :( :r
Die heeft niet lang meer te leven is ernstig ziek.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214824701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 13:48 schreef tong80 het volgende:

[..]
Die heeft niet lang meer te leven is ernstig ziek.

:{
Ik weet.

Geweldige vent. Ouderwetse ruwe bolster, blanke pit.
pi_214824995
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef tja77 het volgende:

[..]
Potverdorie wat een domme bijdrage, een jonge ambitieuze knaap die op dit moment meer binnenharkt dan jij ooit zult doen, betichten van dom en onverantwoord gedrag. Welke jonge speler heeft als droom anoniem in de zandbak bij een nietszeggende club geld binnen te harken? Niemand toch? Je wilt toch het liefste spelen voor die mooie grote buitenlandse club in die mooie competitie?
Dat mag je prima vinden hoor. Maar ik vind het welzijn van mijn familie dan toch met zwaarder wegen dan een droom om een spelletje succesvol te spelen of een optimale carrière te beleven.

Eerlijk gezegd verbaast het me een beetje dat er zo fel op wordt gereageerd. Wellicht heeft het te maken met mijn clubvoorkeur, maar als Hartman 25 miljoen per jaar zou kunnen pakken zou ik hetzelfde zeggen. Is natuurlijk ook niet echt vergelijkbaar met een jeugdspeler die z’n opleiding en sociale ontwikkeling vergooid om voor en tonnetje te emigreren, dan zou ik er een stuk genuanceerder naar kijken.

Maar hell, al zou ik zelf een paar miljoen kunnen pakken met een afschuwelijke schijtbaan, dan had ik ook m’n eigen wensen en voorkeuren wel even opzij gezet in het belang van mijn naasten.

Impopulaire mening blijkbaar, dat kan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214825006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nou ja, ook als je in België geboren bent of de luie westerse stoel gewend bent is het niet gek als je op je 21e tekent voor een contract waarmee je jezelf, je kinderen en je kleinkinderen financieel onafhankelijk maakt.

Fuck het sportieve plaatje dan hoor. Dat komt daarna wel. Of niet en dan ga je gewoon wat anders doen.

Er is hier toch helemaal niemand die een baan op een kut locatie afslaat als je daar in een jaar tientallen miljoenen kunt verdienen? Echt, daarvoor ga ik wel een jaartje poep scheppen in Oezbekistan hoor. Ook al verkwist ik daarmee mijn talent.
Dit is echt exact wat ik bedoel ^O^
pi_214825167
Lodi ook geen optie meer, jammer.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 15:38:28 #91
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214825373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef ISVV het volgende:
Geeft niets, we hebben Oppegard.

Echt geen flauw idee wat het bestuur aan het doen is, maar dit is inmiddels kleuterklas niveau.
pi_214825481
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef ISVV het volgende:
Het "we doen het met deze groep" begint zo langzamerhand wel dichtbij te komen. :X
pi_214825624
Ernie heeft een doos appelen en eieren gekocht, zodat we in het weekend zaken kunnen gaan doen.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 16:12:04 #94
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_214825649
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 14:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dat mag je prima vinden hoor. Maar ik vind het welzijn van mijn familie dan toch met zwaarder wegen dan een droom om een spelletje succesvol te spelen of een optimale carrière te beleven.

Eerlijk gezegd verbaast het me een beetje dat er zo fel op wordt gereageerd. Wellicht heeft het te maken met mijn clubvoorkeur, maar als Hartman 25 miljoen per jaar zou kunnen pakken zou ik hetzelfde zeggen. Is natuurlijk ook niet echt vergelijkbaar met een jeugdspeler die z’n opleiding en sociale ontwikkeling vergooid om voor en tonnetje te emigreren, dan zou ik er een stuk genuanceerder naar kijken.

Maar hell, al zou ik zelf een paar miljoen kunnen pakken met een afschuwelijke schijtbaan, dan had ik ook m’n eigen wensen en voorkeuren wel even opzij gezet in het belang van mijn naasten.

Impopulaire mening blijkbaar, dat kan.
Want de familie van Bakayoko kan niet voor zichzelf zorgen, en heeft een slecht leven als Bakayoko bij PSV blijft? :')

Jij bent blij met een paar miljoen in het buitenland, verschil is dat Bakayoko nu al een paar miljoen per jaar pakt in het (voor hem) buitenland.
Het feit dat je een sport waar iemand z’n hele leven al mee bezig is en heel veel dingen voor doet en laat wegzet als een spelletje, zegt natuurlijk ook veel.
pi_214825704
quote:
Maar ik vind het welzijn van mijn familie dan toch met zwaarder wegen dan een droom om een spelletje succesvol te spelen of een optimale carrière te beleven.
dat mag je gerust vinden. punt met de SA competitie is alleen dat als je niet zo goed voetbalt of het slecht gaat met de club er al snel wordt gekozen je niet meer op te stellen. en daar betekent dat ook dat er veel minder snel betaald wordt. om over vroegtijdige beëindiging van de verbintenis maar te zwijgen. dan zou je een jaar niks moeten doen om de afkoopsom op te kunnen strijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 28-08-2024 16:29:52 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214825731
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 16:12 schreef tja77 het volgende:

[..]
Want de familie van Bakayoko kan niet voor zichzelf zorgen, en heeft een slecht leven als Bakayoko bij PSV blijft? :')

Jij bent blij met een paar miljoen in het buitenland, verschil is dat Bakayoko nu al een paar miljoen per jaar pakt in het (voor hem) buitenland.
Het feit dat je een sport waar iemand z’n hele leven al mee bezig is en heel veel dingen voor doet en laat wegzet als een spelletje, zegt natuurlijk ook veel.
Prima knul. Je mag best een andere mening hebben.
  Moderator woensdag 28 augustus 2024 @ 17:15:23 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214826162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Geeft niets, we hebben Oppegard.

Echt geen flauw idee wat het bestuur aan het doen is, maar dit is inmiddels kleuterklas niveau.
Circus Ernie
What can change the nature of a man?
pi_214826533
Stewart/Brands hebben 2 fouten gemaakt. Te laat begonnen met contractverlengingen van verdedigers en gewoon geen goed scoutinglijstjes klaar terwijl verdediging al jaren de achilleshiel is van psv (vorig jaar in de competitie camoufleert door een uitstekende aanval). Ondanks een goede transferzomer vorig jaar, lijkt Stewart nooit echt interesse/oog te hebben gehad voor verdedigende versterking, vorig jaar al niet.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 28 augustus 2024 @ 17:54:11 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214826540
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 17:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Circus Ernie
twitter
  woensdag 28 augustus 2024 @ 17:56:54 #100
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214826553
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stewart/Brands hebben 2 fouten gemaakt. Te laat begonnen met contractverlengingen van verdedigers en gewoon geen goed scoutinglijstjes klaar terwijl verdediging al jaren de achilleshiel is van psv (vorig jaar in de competitie camoufleert door een uitstekende aanval). Ondanks een goede transferzomer vorig jaar, lijkt Stewart nooit echt interesse/oog te hebben gehad voor verdedigende versterking, vorig jaar al niet.
Vorig jaar wel Dest binnen gehaald, en die Bella-Kotchap had ook iedereen meer van verwacht. Dat kwam er natuurlijk helemaal niet uit, maar in principe had dat altijd een versterking moeten zijn over Ramalho.

Je eerste punt is helemaal waar, het is echt schandalig dat op 28 augustus er nog 0 verdedigende versterkingen zijn gekomen terwijl je 5 verdedigers hebt laten gaan. Ik hoor al jaren dat we eerst 'van dat brandhout af moeten' voor we nieuwe verdedigers kunnen verwelkomen'. Ik zie het ja. Al jaren de achilleshiel, veel verdedigers laten gaan, en dan dalijk met een afdankertje uit de PL en een huurling aan komen zetten, je kunt het zo uittekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')