Sommigen hebben echt het iq van een pinda.quote:
Lees net over misschien geen wedstrijd omdat de politie staakt. Schandalig dat er uberhaupt politie nodig is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
Kijk toch weinig voetbal uit eigen land
Die discussie is hier net al geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net over misschien geen wedstrijd omdat de politie staakt. Schandalig dat er uberhaupt politie nodig is.
O die heb ik niet gelezen, sorryquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die discussie is hier net al geweest
Ik lees het ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Groningen is het niet zo moeilijk om je fiets kwijt te raken.
U ziet weer iets?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat wel een vrij grove fout in
Mutti's fiets?quote:
Mutti bij Vindicat?quote:
Verander andere nou eens met echtequote:
Ik snap je.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verander andere nou eens met echte
en studenten vindicut met beesten,
dan ben je in de buurt van wat het moet zijn.
In die fietsenstalling?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar volgens mij ooit 1 keer binnen geweest , maar vond er weinig aan ...
Die fietskelder?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar volgens mij ooit 1 keer binnen geweest , maar vond er weinig aan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |