whaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet waar ik even mijn enthousiasme mag delen….. mag ik het hier kwijt???? Ik heb gisteravond een prijs gewonnen. (Ik win nooit iets en deed ook niet heel actief mee met deze…) Maar ik won dus gister een hotelovernachting incl limo rit. Van Isaac van Een jaar van je leven.
Jeffery en Isaac komen dus volgende week langs om dit te overhandigen. Spannend!!!!!
Sorry maar ik heb dit programma zo 24/7 met Fok zitten volgen dat ik wel moet delen ergens!!! Ben verder niet zo actief ook niet op Instagram
Ben je z'n Joker-dansje al aan het oefenen?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:44 schreef Tascha071 het volgende:
Ja ff op n roze wolk. Hotelovernachting met mijn kids is natuurlijk geweldig. Maar dat ze straks hierop de bank zitten maakt me natuurlijk helemaal zenuwachtig
Tis serieus een leuke gast !quote:Op woensdag 11 september 2024 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben je z'n Joker-dansje al aan het oefenen?
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik ook wel hoor!quote:Op woensdag 11 september 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis serieus een leuke gast !
Tuurlijk!!!quote:Op woensdag 11 september 2024 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op woensdag 11 september 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis serieus een leuke gast !
Gefeliciteerd. Wat leuk.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet waar ik even mijn enthousiasme mag delen….. mag ik het hier kwijt???? Ik heb gisteravond een prijs gewonnen. (Ik win nooit iets en deed ook niet heel actief mee met deze…) Maar ik won dus gister een hotelovernachting incl limo rit. Van Isaac van Een jaar van je leven.
Jeffery en Isaac komen dus volgende week langs om dit te overhandigen. Spannend!!!!!
Sorry maar ik heb dit programma zo 24/7 met Fok zitten volgen dat ik wel moet delen ergens!!! Ben verder niet zo actief ook niet op Instagram
Jakkie dacht dat ik er van af was kom ik hem weer tegenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jakkie dacht dat ik er van af was kom ik hem weer tegen
Nou vooruit, misschien dat z'n exit dan beter bevaltquote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jakkie dacht dat ik er van af was kom ik hem weer tegen
Hier geven users elkaar ook nog wel eens goeie kijktips, welkomquote:Op woensdag 11 september 2024 21:13 schreef woxxel2 het volgende:
Wat kijken jullie nog meer buiten bondgenoten om?
Bondgenoten is op t moment t enige wat ik kijk
Leuk. Misschien ga ik dat ook wel volgen.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier geven users elkaar ook nog wel eens goeie kijktips, welkom
Aankomend weekend start Beste Zangers weer, daar kijk ik wel naar uit.
Lijkt mij heel erg fijn voor familie om zoveel beeldmateriaal te hebbenquote:Op maandag 9 september 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de uitdrukkelijk wens van de familie dat de afleveringen gewoon uitgezonden worden.
Sjees ik dacht even dat jullie hier nog steeds bezig waren met die van bb , maar ze zijn dus weer in de picture door een prijsvraagquote:Op woensdag 11 september 2024 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou vooruit, misschien dat z'n exit dan beter bevalt![]()
[ afbeelding ]
Haha nee, maar dit is wel ontstaan vanuit de slowchat van BB. Het is toevallig dat zij inderdaad nu weer even de revue passerenquote:Op woensdag 11 september 2024 23:14 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sjees ik dacht even dat jullie hier nog steeds bezig waren met die van bb , maar ze zijn dus weer in de picture door een prijsvraag
Voor de een misschien en voor de ander weer niet denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:07 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Lijkt mij heel erg fijn voor familie om zoveel beeldmateriaal te hebben
Hey!quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren een heerlijk regendagje, ik hou ervan...
Hejjj, je bent ook lekker vroeg... gezelliequote:
Om een of andere reden was ik vroeg wakker. Klein wonderquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj, je bent ook lekker vroeg... gezellie
Ja heerlijk hé zo'n dagje, ik vind het gewoon gezellie, lekker donker in huis... lampjes, kaarsje aan..
Nicequote:Op vrijdag 13 september 2024 06:41 schreef Frummelie het volgende:
Strakjes even lekker boodschapjes doen, hebben we lekker heel de mikmak weer in huis..hatsjikidee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |