Oooh ik vind het heerlijk... hoe eerder donker, hoe beter...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die donkere avonden mogen wat mij betreft wel weg
Baal nu al dat het vroeg begint de schermeren
Ik hou der niet van die lange avonden. Maar ook daar is niets aan te veranderen het hoort er bij
Eensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik vind het heerlijk... hoe eerder donker, hoe beter...
Dat mag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik vind het heerlijk... hoe eerder donker, hoe beter...
Vind dat echt heel jammer. Had het van de week al gelezen. Hopelijk wordt het weer een leuke battle dit keer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Johnny de Mol gaat Gerard Ekdom vervangen voor het volgende seizoen van Tribute: Battle of the Bands. Geen idee wanneer het weer begint, maar heb er al weer zin in. Zitten altijd wel leuke verassingen tussen
Zeker! Had liever gezien dat ze Angela Groothuizen vervangen. De rest was wel prima zo, maar goed, uiteindelijk zijn het de bands die het moeten doen. Muziek, zonder al te veel poespas tussendoor zoals bij vele andere programma's wel is tegenwoordig, fijne TVquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat echt heel jammer. Had het van de week al gelezen. Hopelijk wordt het weer een leuke battle dit keer.
Vond het vorig jaar heel mooi.
En ook dat dit jaar en vorig jaar winnaars zijn die ook na het programma van zich laten horen. Ik kijk uit naar een nieuw seizoenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Had liever gezien dat ze Angela Groothuizen vervangen. De rest was wel prima zo, maar goed, uiteindelijk zijn het de bands die het moeten doen. Muziek, zonder al te veel poespas tussendoor zoals bij vele andere programma's wel is tegenwoordig, fijne TV
Vind het wel mooi dat je sommige bands (her)ontdekt. CCR bijvoorbeeld weer best veel gedraaid na het programma en het jaar ervoor was dat met Bowie, waarvoor ik me eerder nooit zo voor kon interesseren heeft die gast m'n interesse wel gewekt.
Inderdaad, maar die andere die hoog eindigden spinnen er ook vaak garen bij. Die CCR bijvoorbeeld is tot volgend jaar helemaal volgeboekt en nog voor maar enkele shows kaarten te krijgen. Las dat die gast z'n kroeg ook niet meer heeft nu omdat het zo goed gaat met optredens. Gun het zulke gasten wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook dat dit jaar en vorig jaar winnaars zijn die ook na het programma van zich laten horen. Ik kijk uit naar een nieuw seizoen
Maar op een keer zijn de fans er klaar mee als ze steeds netzelfde te hiren krijgen. Ze zullen op een gegeven moment met eigen werk moeten komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die andere die hoog eindigden spinnen er ook vaak garen bij. Die CCR bijvoorbeeld is tot volgend jaar helemaal volgeboekt en nog voor maar enkele shows kaarten te krijgen. Las dat die gast z'n kroeg ook niet meer heeft nu omdat het zo goed gaat met optredens. Gun het zulke gasten wel.
Ook weer zo, het publiek wordt er ook niet jonger opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar op een keer zijn de fans er klaar mee als ze steeds netzelfde te hiren krijgen. Ze zullen op een gegeven moment met eigen werk moeten komen.
Ik was een paar maanden geleden in Vorden een ijsje eten. Stond schuintegen over een grote tent en hoorde dat de beegees forever er optraden. Toen het afgelopen was was het net of er een bejaarde centrum leegliep 🤣quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, het publiek wordt er ook niet jonger op
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was een paar maanden geleden in Vorden een ijsje eten. Stond schuintegen over een grote tent en hoorde dat de beegees forever er optraden. Toen het afgelopen was was het net of er een bejaarde centrum leegliep 🤣
Ik moest lachen. Was zo koddig gezicht.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Wat vroeg jij? Wat doen al die oudjes hier?!
Ach ja, zolang ze volle zalen blijven trekken niks is mee. Het is ze gegund.
Ah kijk, ze maken er serieus werk van, ben benieuwd wat het wordt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Was zo koddig gezicht.
Ze doen het ook goed. Zijn bezig met een eigen nummer en een andere naam. Onder deze naam mogen ze geen andere nummers dan van the beegees zingen.
Hey GG ZIe je nu pas hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh
Opstaan en aan het werk...
Volgens mij kijk je niet op je bookmarkbalk Ruud want zie je zelden hierquote:Op donderdag 18 april 2024 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb het verhuisde adres al op de bookmarkbalk staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |