Jeeeeeeeeeeej! en ik heb een nieuw zomerdekbed gekregen, die extra luchtig is, die dus ga ik uitproberenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt weer lekker alles dichthouden en in het donker zitten dag.
Volgende week 2 dagen 30 graden je kan de lol op child
Hoe slaapt je nieuwe bed?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeej! en ik heb een nieuw zomerdekbed gekregen, die extra luchtig is, die dus ga ik uitproberen
Heel flauw, maar ik mag er nog niet op slapen --> Matras was opgerold en luchtdicht verpakt. Dat moet eerst even goed vormen. Duurt eventjesquote:
O, wat vreemd, heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel flauw, maar ik mag er nog niet op slapen --> Matras was opgerold en luchtdicht verpakt. Dat moet eerst even goed vormen. Duurt eventjes
Dit was iets dat ik wel wist. Staat ook op de handleiding. Omdat het helemaal vacuüm verpakt was en zo, dat arme matras moet even bijkomen van de schrikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat vreemd, heb ik nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit was iets dat ik wel wist. Staat ook op de handleiding. Omdat het helemaal vacuüm verpakt was en zo, dat arme matras moet even bijkomen van de schrik
Ik vind het weer heerlijk... geniet er echt vanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:16 schreef Frummelie het volgende:
En kunnen we het nog allemaal uithouden vandaag... hi...🥵
Ik ben er achter gekomen dat mijn Foefy ook stapel is op kruidenboter... stinken die kat...
Goedemorgen...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het weer heerlijk... geniet er echt van
Ik dacht even dat Foefy een eufemisme was voor wat anders
Hier ook lekker alles open, het is niet zo erg afgekoeld nog in huis helaasquote:
Ooh hier wel hoor... voel ook lekker dat briesje door het huis hi...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook lekker alles open, het is niet zo erg afgekoeld nog in huis helaas
Dat is waar, gisteren ging het beter, voor de zon doorkwam was het hier 19.1 graden hier in huis. Héérlijk was datquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hier wel hoor... voel ook lekker dat briesje door het huis hi...
Ja dat zijn lekkere temperaturen... ik zag dat we nog wel meer warme dagen gaan krijgen..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, gisteren ging het beter, voor de zon doorkwam was het hier 19.1 graden hier in huis. Héérlijk was dat
Ja helas, maar er stond 30 voor twee dagen, is gelukkig al weer minder gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zijn lekkere temperaturen... ik zag dat we nog wel meer warme dagen gaan krijgen..
Niks veranderlijker dan het weer...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helas, maar er stond 30 voor twee dagen, is gelukkig al weer minder geworden
Dat is zeker waar. En we moeten het nemen zoals het komt, valt toch niets aan te veranderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niks veranderlijker dan het weer...
Neej precies maar ik heb ik wel weer zin in de herfst.... gezellie kaarsjes aan enzo...🤗quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En we moeten het nemen zoals het komt, valt toch niets aan te veranderen.
Die donkere avonden mogen wat mij betreft wel wegquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej precies maar ik heb ik wel weer zin in de herfst.... gezellie kaarsjes aan enzo...🤗
of in een van de vele andere scquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |