Thanks, lekker even een bakkie. Even opstarten.quote:
Doe maar rustig aan, de dag is nog langquote:Op maandag 2 september 2024 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks, lekker even een bakkie. Even opstarten.
De wasmachine draait al.quote:Op maandag 2 september 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, de dag is nog lang
quote:
JIj bent van de vlotte vandaag?quote:Op maandag 2 september 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
vanmorgen (straks als het gras droog is) nog even gras maaien en de tuin doen. Vanmiddag gaat het regenen.
Even meters maken, is het plan. Ik heb afgelopen weekend ook veel te weinig gedaan.quote:Op maandag 2 september 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
JIj bent van de vlotte vandaag?
Geeft toch niet heb je je tijd aan andere dingen besteeds. Je hebt niemand verantwoording af te leggenquote:Op maandag 2 september 2024 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even meters maken, is het plan. Ik heb afgelopen weekend ook veel te weinig gedaan.
Dat is waar maar het blijft er steeds maar bij.quote:Op maandag 2 september 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft toch niet heb je je tijd aan andere dingen besteeds. Je hebt niemand verantwoording af te leggen
Ja dat heb je soms he.quote:Op maandag 2 september 2024 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar maar het blijft er steeds maar bij.
Als ik maar eenmaal begonnen ben dan gaat het wel. De tuin ook. Zit er een beetje tegenaan te hikken, maar eenmaal begonnen dan ga ik wel door.quote:Op maandag 2 september 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb je soms he.
Heb ik hier ook wel met dingen hoor die moeten gebeuren. Het hoort er bij
Dat is het ook vaak het er tegen op zienquote:Op maandag 2 september 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik maar eenmaal begonnen ben dan gaat het wel. De tuin ook. Zit er een beetje tegenaan te hikken, maar eenmaal begonnen dan ga ik wel door.
Ja, die zon vind ik niet zo erg.quote:Op maandag 2 september 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het ook vaak het er tegen op zien
Maar met dit weer in de tuin is ook niet alles
Vooral niet als de zon er op staat, zo warm
Maar daar kan jij wel tegen of niet?
Kan/mag je wel maaien als de zon er op staat te b akken?quote:Op maandag 2 september 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die zon vind ik niet zo erg.
Mogguh Dotje...quote:Op maandag 2 september 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum,
Ik ben gelukkig niet bang voor onweer. Ik vind het zelfs mooi om te zien hoe die lucht veranderd en die bliksemflitsen door de lucht jagen
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 2 september 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan/mag je wel maaien als de zon er op staat te b akken?
Denk dat het moet zijn niet in de volle zon sproeien.quote:Op maandag 2 september 2024 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?
Ik doe dat vaker in de zon, het gras afdoen.
Heb altijd geleerd dat dat niet goed voor het gras zou zijn?quote:Op maandag 2 september 2024 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?
Ik doe dat vaker in de zon, het gras afdoen.
Het gras sproeien doe ik nooit. Maar inderdaad, dat moet niet in de zon.quote:Op maandag 2 september 2024 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het moet zijn niet in de volle zon sproeien.
Wanneer je gras sproeit onder een felle zon, zullen de waterdeeltjes te snel verdampen waardoor het sproeien weinig effect heeft. Daarnaast kunnen waterdruppels werken als een vergrootglas op de grassprieten waardoor het gras kan verbranden. Sproei je gazon dus niet overdag.
Nou ik moet de boel maaien voordat het gaat regenen vanmiddag. De rest van de week heb ik er geen tijd voor.quote:Op maandag 2 september 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb altijd geleerd dat dat niet goed voor het gras zou zijn?
Klopt. Allemaal als de zon weg is, dus 's avonds laat. Tenzij het gaat regenen 's nachts, dan hoeft het weer niet.quote:Op maandag 2 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
En geen water geven in verband met schroeien toch?
Ja? Hier schijnt de zon volop. Wel een tikje van sluierbewolking, maar nog genoeg om echt zon te zien. De panelen leveren ook aardig wat stroom nu.quote:Op maandag 2 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Al is het vandaag een grauwe dag
Dan weet deze plantenhater nog watquote:Op maandag 2 september 2024 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Allemaal als de zon weg is, dus 's avonds laat. Tenzij het gaat regenen 's nachts, dan hoeft het weer niet.
Dit was echt op de de grenzen van mijn kennis hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan weet deze plantenhater nog wat
Hier geen zon te zienquote:Op maandag 2 september 2024 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Hier schijnt de zon volop. Wel een tikje van sluierbewolking, maar nog genoeg om echt zon te zien. De panelen leveren ook aardig wat stroom nu.
Volle zon, en wat denk je?quote:Op maandag 2 september 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier geen zon te zien
Maar goed... het is ook al september
Meen je niet?quote:Op maandag 2 september 2024 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volle zon, en wat denk je?
Ook hier al september.
Gevoelsmatig is het juli.quote:Op maandag 2 september 2024 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meen je niet?dat had ik niet verwacht... geen juli daar?
Met het vroeg donker en zo heb ik wel weer de "donkere dagen voor kerst"-vibequote:
Kerstmis komt snel dichterbij, maar ik ben nu nog meer bezig met het idee van een barbecue dan de feestmaand december.quote:Op maandag 2 september 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met het vroeg donker en zo heb ik wel weer de "donkere dagen voor kerst"-vibe
Luister ook al kerstmuziek
Alleen de versiering pas in november
Oh nee... ik heb al plannen voor oudejaarsavondquote:Op maandag 2 september 2024 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kerstmis komt snel dichterbij, maar ik ben nu nog meer bezig met het idee van een barbecue dan de feestmaand december.
* gebrokenglas kijkt verwonderd naar buiten.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook het weer van vandaag is fantastisch
Wel even fijn tussen de warme dagen doorquote:Op woensdag 4 september 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook het weer van vandaag is fantastisch
Dan zit je toch lekker met een dekentje naar de regen te kijkenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
Nou hebben toch wel slecht weer gehad.. gelukkig nu al meer dan twee weken mooi weer. Soms wel iets te warm
Als het kouder weer is wel weer danquote:Op woensdag 4 september 2024 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zit je toch lekker met een dekentje naar de regen te kijken
Haha, ik heb het halvewege de zomer wel eens koud genoeg gehad voor een dekentjequote:Op woensdag 4 september 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het kouder weer is wel weer dan
Maar dan was t in de avond ook misschien wat frisser..quote:Op woensdag 4 september 2024 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha, ik heb het halvewege de zomer wel eens koud genoeg gehad voor een dekentje
Jazekerquote:Op woensdag 4 september 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan was t in de avond ook misschien wat frisser..
Een warme kruik? Hoop dat de stookkosten idd niet weer zo hoog zijn/wordenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker
Ik zie wel op tegen de winter en het koud hebben. Dan heb ik wel snuggles en zo. Alleen ik maak me wel zorgen om de stookkosten
Ja die ook iddquote:Op woensdag 4 september 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een warme kruik? Hoop dat de stookkosten idd niet weer zo hoog zijn/worden
Ene kant wel weer fijn, als dat weer aan kan..quote:Op woensdag 4 september 2024 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die ook idd
En pantoffels en warme joggingbroek en dikke sokken
Komt ook wel goed
Jep en de feestdagen komen dan eraan. En misschien krijgen we veel sneeuwquote:Op woensdag 4 september 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene kant wel weer fijn, als dat weer aan kan..
Zou wel mooi zijn een echte winterquote:Op woensdag 4 september 2024 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep en de feestdagen komen dan eraan. En misschien krijgen we veel sneeuw
Dream On, strenge winters hebben we niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn een echte winter
Helaas nietquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dream On, strenge winters hebben we niet meer.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond de vorige winter heftig zatquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar woon jij? Op de Noordpool?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vond de vorige winter heftig zat
Groningenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar woon jij? Op de Noordpool?
Tegen de grens aan idd.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groningen
In de buurt dus
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
op die foto herken ik er naast Billy maar 1: Laura van FrizzeSizzle
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:27 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik` alleen Danny… verder niemand…
Yup.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:43 schreef Yver73 het volgende:
Staat Emil Ratelband daar ook niet tussen?? 🥺
Sterktequote:Op zaterdag 7 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Ik moet op zoek naar laminaat en gordijnen en een bank en en en en en ik heb geen zin
Ja heb het geld al twee weken binnen, maar ik kan met mijn lijf nog niet dat sjouw werk aanquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterktehopelijk vind je mooie dingen!
Heeft de verzekering eindelijk gedaan wat er gedaan moet worden?
Gelukkig van het geld. En ik begrijp de ellende. Dikke knuffel voor jou!quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het geld al twee weken binnen, maar ik kan met mijn lijf nog niet dat sjouw werk aan
Winkel uit winkel in , dat betekend auto uit scootmobiel iin, scootmobiel uit auto in
En dat een paar keer en dan op zo onhandig ding zitten gaat mijn lijf nog niet zo leuk vinden denk ik
Dank uquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig van het geld. En ik begrijp de ellende. Dikke knuffel voor jou!
Mogge Dotjequote:Op zaterdag 7 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Ik moet op zoek naar laminaat en gordijnen en een bank en en en en en ik heb geen zin
Ik heb er helemaal geen zin althans in het laminaat nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje
Tsjaa dat wordt dan nog even uitstellen als het niet gaat..
Des te leuker is het strakkies.....
Ja dat snap ik wel maar je wil het ook weer mooi en netjes hebben toch...quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen zin althans in het laminaat niet
Zit er niet op te wachten om weer met alles te gaan slepen en doen.
Dit ligt er nog net geen 2 jaar in en dat sleep was mij toen al te veel
Ik hoop toch een beetje zon.quote:Op zondag 8 september 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, we gaan zien wat we krijgen vandaag voor weer
De weer app?quote:Op zondag 8 september 2024 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mijn app blijft Groningen saai
Hey GG, maakt mij niet uit, een dagje zonder zon vind ik ook primaquote:
Nou genieten dan maar zolang het nog kanquote:Op zondag 8 september 2024 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
De tweede helft van de middag 23 graden en wat zon.
quote:Op zondag 8 september 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou genieten dan maar zolang het nog kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 09-09-2024 11:37:31 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 9 september 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Vanavond begint Million Dollar Desert op SBS6. De woestijn variant van Million Dollar Island wat zich af speelde op een onbewoond tropisch eiland. Wesley, Bradley (Bondgenoten) deden in het eerste seizoen daaraan mee. Nouskcha (BB'24) was te zien in seizoen 2.
Maar nog voor het programma uitgezonden wordt is al bekend dat Narwas, 1 van de deelnemers onlangs is overleden. Hij zal wel gewoon te zien zijn in het programma.Oh wat erg! Weet je ook waaraan? Echt heel pittig voor zijn kring dunkt mij, om hem op televisie te kunnen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee verder, maar inderdaad erg naar!quote:Op maandag 9 september 2024 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat erg! Weet je ook waaraan? Echt heel pittig voor zijn kring dunkt mij, om hem op televisie te kunnen zien
quote:Over Million Dollar Desert, dat maandagavond van start gaat, is heftig nieuws naar buitengekomen: één van de deelnemers is overleden. Dennis van der Geest, de presentator van het programma, reageert geschrokken in Shownieuws.
“We zitten in een appgroep met alle kandidaten en ik zag gisteren opeens het nieuws voorbij komen”, vertelt Dennis zichtbaar aangeslagen. “Daar was ik wel even stil van. Ik geloof het gewoon niet. We hebben allemaal intensief met Narwas samengewerkt; het is een ongelooflijk mooie kerel, grote vent en kijkt goed uit zijn ogen. Hij komt uit Irak en wilde hier heel graag aan meedoen. Hij sprak mij gelijk aan.”
Narwas vond het geweldig in de woestijn en noemde het één van zijn mooiste avonturen in zijn leven, weet Dennis te vertellen. In een statement van Talpa wordt duidelijk dat Narwas alsnog te zien zal zijn in de serie. Dit is in overleg met zijn familie besproken. Het is niet bekend wat er is gebeurd.
Oef... heftigquote:Op maandag 9 september 2024 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee verder, maar inderdaad erg naar!
[..]
quote:Op maandag 9 september 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Vanavond begint Million Dollar Desert op SBS6 NET5. De woestijn variant van Million Dollar Island wat zich af speelde op een onbewoond tropisch eiland. Wesley, Bradley (Bondgenoten) deden in het eerste seizoen daaraan mee. Nouskcha (BB'24) was te zien in seizoen 2.
Maar nog voor het programma uitgezonden wordt is al bekend dat Narwas, 1 van de deelnemers onlangs is overleden. Hij zal wel gewoon te zien zijn in het programma.Ik vind het een beetje zorgelijk dat ze dit vlak voor de uitzending aankondigden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruikt als kijkertjes winnen.
Geen idee wanneer hij overleden is maar dubieus is het wel ja.quote:Op maandag 9 september 2024 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zorgelijk dat ze dit vlak voor de uitzending aankondigden.
Ruikt als kijkertjes winnen.
Vandaag ook in het ADquote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wanneer hij overleden is maar dubieus is het wel ja.
Het is de uitdrukkelijk wens van de familie dat de afleveringen gewoon uitgezonden worden.quote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wanneer hij overleden is maar dubieus is het wel ja.
Oooh dan heb ik jou gezien, ik zat ook naar de live te kijken van de jongens... zo leuk om die gasten weer te zien en te horen.. ik was alleen maar aant meekijken hoor niet meegedaan aan het prijzengebeuren, had ik misschien wel moeten doen hahaquote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet waar ik even mijn enthousiasme mag delen….. mag ik het hier kwijt???? Ik heb gisteravond een prijs gewonnen. (Ik win nooit iets en deed ook niet heel actief mee met deze…) Maar ik won dus gister een hotelovernachting incl limo rit. Van Isaac van Een jaar van je leven.
Jeffery en Isaac komen dus volgende week langs om dit te overhandigen. Spannend!!!!!
Sorry maar ik heb dit programma zo 24/7 met Fok zitten volgen dat ik wel moet delen ergens!!! Ben verder niet zo actief ook niet op Instagram
quote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet waar ik even mijn enthousiasme mag delen….. mag ik het hier kwijt???? Ik heb gisteravond een prijs gewonnen. (Ik win nooit iets en deed ook niet heel actief mee met deze…) Maar ik won dus gister een hotelovernachting incl limo rit. Van Isaac van Een jaar van je leven.
Jeffery en Isaac komen dus volgende week langs om dit te overhandigen. Spannend!!!!!
Sorry maar ik heb dit programma zo 24/7 met Fok zitten volgen dat ik wel moet delen ergens!!! Ben verder niet zo actief ook niet op Instagram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |