Iets dat ze wel kentquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Nauww... best wel lenig ... jankkutje![]()
[ afbeelding ]
Jaja,, Kinderlijk slijmen met dat jankstemmetje bij de jongetjes om dingen gedaan te krijgen lukt niet , ze zal echt iets anders moeten "blootgeven"quote:
Ik hoor ook een accent bij haar hoor..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ze heeft een stiff upper lip of in gewoon nederlands die studentikoze hete aardappel, of ook wel die Gooise Errww.. ik hoor niet echt dat Marokse adept, daar is ze te netjes voor
Wijze woorden van Beau ... de stokertquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Joris watje, hak er op anders loopt ze over je heen.
Ze gedraagt zich als een vervelende meidquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ik te zeggen heb gaat hij niet leuk vinden zegt Sam, krijg je je zin weer niet???![]()
![]()
![]()
Heel vervelend.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich als een vervelende meid
Echt? Is ze thuis en/of dakloos?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Je kunt daar verdomme een ton winnen en zij zit daar alleen maar om een dak boven haar hoofd te hebben, is niet mee te spelen die meid.
Niet dat ik weet maar als je de punten niks kan schelen zit je daar voor de verkeerde reden en benadeel je je bondgenoten in mijn ogen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Is ze thuis en/of dakloos?
Oh op die fiets. Sorry, begreep je verkeerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar als je de punten niks kan schelen zit je daar voor de verkeerde reden en benadeel je je bondgenoten in mijn ogen.
Oke hij kan wat doordrammen en knuffelen maar Sam gaat het om eten eten eten en als je wil winnen moet je zuinig zijn op je punten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Kan me de frustratie van Sam ook wel voorstellen. Hij was met Britt ook zo claimerig, als er dan iets van gezegd wordt is het mimimimi![]()
Weinig mensen met zelfreflectie daar.
Tot op zekere hoogte wel. Maar tot het extreme op de punten zitten is niet nodig, dat blijkt ook want het zou niet de eerste keer zijn dat het bondje met de meeste punten uiteindelijk niet de finale speeltquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke hij kan wat doordrammen en knuffelen maar Sam gaat het om eten eten eten en als je wil winnen moet je zuinig zijn op je punten.
Klopt, als je veel punten hebt moet je ze snel,opvreten in de 3 week en in de 4e week de rest consumeren, het maakt toch geen zak uit, als je een goed Team hebt word je evengoed winnaar vanaf plek Nulquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel. Maar tot het extreme op de punten zitten is niet nodig, dat blijkt ook want het zou niet de eerste keer zijn dat het bondje met de meeste punten uiteindelijk niet de finale speelt
Te is van beide kanten niet goed, te fanatiek gaat ten koste van de sfeer, maar lang leve de lol ook. Zou mooi zijn als ze er een balans in vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |